Informații noi despre viitoarea generație Mercedes-AMG A45: peste 400 CP, transmisie automată cu 8 trepte și "Drift Mode"
Oficialii Mercedes-AMG au oferit informații noi despre viitorul AMG A45. Hot Hatch-ul producătorului german va debuta în 2019 și va primi un nou motor de 2.0 litri capabil să producă peste 400 CP.
Mercedes a prezentat noul AMG A35 4Matic (foto) în cadrul Salonului Auto de la Paris. Cel mai accesibil model AMG de până acum are un motor de 2.0 litri care dezvoltă 306 cai putere și 400 Nm. Conform reprezentanților producătorului german, vârful de gamă AMG A45 va fi prezentat în 2019.
Pentru a mai îndulci așteptarea, oficialii AMG prezenți în cadrul Salonului Auto de la Paris au oferit o serie de informații noi despre AMG A45. Hot Hatch-ul de clasă compactă va primi un propulsor nou de 2.0 litri care va produce peste 400 de cai putere.
Resursele propulsorului vor fi gestionate cu ajutorul unei transmisii automate cu 8 rapoarte și dublu ambreiaj (versiunea AMG A35 folosește o transmisie automată cu 7 trepte) și prin intermediul unui sistem de tracțiune integrală 4Matic dezvoltat special pentru versiunea AMG A45. În plus, reprezentanții Mercedes-AMG spun că noul model va beneficia și de un "Drift Mode".
La interior, noul AMG A45 va primi o versiune specială a sistemului de infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) și va dispune de o temă "super sport", cel mai probabil derivată din cea oferită pe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe.
Conform oficialilor Mercedes-AMG, versiunea A45 ar urma să primească și o variantă "S". Voci apropiate companiei spun că aceasta va miza pe un sistem de propulsie electrificat, cel mai probabil într-o versiune mild-hybrid.
Via | CarAdvice
Ca am ajuns sa aflam ca un motor de doi litri ,ce-i drept supraalimentat cu *acordul * AMG sa genereze o putere similara cu un motor de patru litri normal aspirat ,al unei alte divizii de performanta, intamplator rivale:)) in urma cu circa zece ani nu reprezinta tocmai un aspect de salutat pentru aceia care mai considera ca lucrurile cu adevarat interesante se petrec la peste 8000 rot/min. Poate doar neofitii intr-ale pistoanelor sau abordarea strict *contabila* atat a producatorilor cat si a consumatorilor, mai ales in ziua de azi ,sa confirme aceasta abordare . Cat despre fiabilitatea unui astfel de propulsor ,doar timpul ramane dator cu un raspuns.......