Automarket a testat noul BMW X6

Publicat vineri, 18.07.2008 17:34 de Bogdan Mirică

Automarket a testat noul Sport Activity Vehicle din gama BMW, pe scurt noul X6, lansat la mijlocul lunii aprilie in Romania.

Cea mai fascinanta parte a meseriei de jurnalist auto este posibilitatea de a urmari intreg ciclul de viata al unui model. Practic scriem despre el cand se naste, vanam fotografiile spion, suntem prezenti la lansare, avem ocazia de a-l testa primii si intr-un final tot noi suntem cei care anuntam stoparea productiei sau noul inlocuitor.

Acest lucru ni s-a intamplat de curand cu Alfa Mi.To si BMW X6. Anul trecut, atunci cand Automarket transmitea live de la Frankfurt, am avut ocazia de a vedea pe viu nasterea unui model de referinta in gama BMW.

Era vorba despre conceptul care anticipa actualul X6 si o viitoare versiune hibrida a acestui. Saptamana aceasta, la mai putin de un an de la lansarea conceptului am avut ocazia de a vedea si simti pe viu cel mai nou model BMW prezent in Romania. X6 a inceput deja sa faca furori in randul celor cu dare de mana, exemplarele fiind intens vanate de pasionati sau de cei care vor sa se afiseze cu cea mai noua masina bavareza.

 

 

Design cu camp magnetic

Atunci cand a fost dezvaluit pentru prima data, X6 a starnit numeroase controverse in privinta designului, ca de altfel majoritatea modelelor constructorului bavarez din ultima vreme. Acum, cand publicul s-a obisnuit cu filosofia de design adoptata de X6, noul model este privit cu mare interes de orice trecator.

Pacaliti putin de dimensiunile asemanatoare cu cele ale unui "banal" X5, trecatorii care trec dincolo de aparente zabovesc cu privirea secunde bune asupra masinii. Tot timpul pe care l-am petrecut la volan sau pe langa asa zisul crossover ne-am simtit urmariti, masurati din cap pana in picioare si uneori chiar intrebati despre performantele masinii.

Recunoastem ca am reusit sa citim invidie in ochii unui sofer de Jaguar si am intors capetele tuturor posesorilor de X5. Dupa foarte mult timp, X6-le este masina care hraneste excesiv ego-ul proprietarului.

Care este insa reteta succesului? Ce a reusit sa faca BMW si ceilalti producatori nu? X6 aduce foarte mult la design si dimensiuni cu X5. Partea posterioara este cea care difera cel mai mult. Prin ce se individualizeaza insa noul X6 si ce anume preia din filosofia de design a brandului?

Grila dubla nu poate lipsi de pe nci un model, ca si blocurile optice fata botezate popular "ochi de pisica". Capota usor bombata inspira agresivitate. Linia caroseriei devine insa confuza in dreptul montantului B cand se arcuieste usor spre posterior, designul aducand foarte mult cu un coupe. Imaginati-va un Seria 6 de dimensiunile unui X5.

De aici si controversele privind clasa in care poate fi incadrat noul model BMW. Constructorul sustine ca avem de a face cu un off-road-er de lux definit cel mai bine de sintagma Sports Activity Coupe sau prescurtat SAC.

In comparatie cu actualul X5, Sport Activity Coupe-ul bavarez este mai lat cu 60 de mm in parte posterioara si dispune de o garda la sol mai redusa cu aproximativ 10 mm. Linia mai joasa a acoperisului ofera si un centru de gravitatie mai redus.

Robustetea modelului se observa in primul rand in partea posterioara, unde linia alungita a hayonului si forma noua a stopurilor reusesc sa imprime un aspect sportiv si proaspat. Deflectorul si cele doua tevi de esapament cromate completeaza look-ul agresiv si bine inchegat.

 

 

Interior premium plus

Asa cum ne-a obisnuit si cum ii sta bine unui constructor premium, interiorul redefineste notiunea de lux. Tapiseria din piele fina, de culoare bej, creeaza o armonie perfecta cu plansa de bord de culoare neagra presarata din abundenta cu insertii de crom si lemn. Calitatea finisajelor creeaza o senzatie deosebit de placuta la atingere creata in primul rand de plasticul moale si calitatea pielii.

Portierele sunt de asemenea imbracate in piele, doar buzunarele de sustinere fiind din plastic. Volanul imbracat in piele neagra cu cusaturi fine si manerul schimbatorului placat cu inox asemeni joystick-ului iDrive se incadreaza si ele perfect in ansamblul habitaclului.

Simplitatea comenzilor instalatiei de climatizare si audio este o bila alba pe care o acordam celor de la BMW, singurul inconvenient fiind doar pozitionarea prea joasa a acestora. Daca stam insa sa ne gandim ca acestea pot fi controlate si prin intermediul sistemului iDrive, mult mai usor, atunci intelegem asezarea acestora. In plus, din ce am experimentat noi, este mult mai facila utilizarea joystick-ului decat a butoanelor. Simplitatea instrumentelor de bord si a ceasurilor este o trasatura aparte pentru BMW, care incearca astfel sa usureze lizibilitatea.

 

 

Spatiu interior generos

Spatiile de depozitare numeroase si complexe vor fi pe placul tuturor pasagerilor, acestea fiind capabile sa inghita tot felul de obiecte: de la telefoane mobile la acte. Spatiul interior este destul de generos fie ca stai pe locurile din fata sau pe cele din spate. Din fericire pentru unii, din pacate pentru altii, bancheta spate este compartimentata, existand doar doua locuri, ceea ce se vrea o trasatura definitorie intre X6 si X5, care poate gazdui chiar si sapte pasageri.

Ocupantii locurilor din spate cu o inaltime mare se vor simti putin stanjeniti de arcuirea acoperisului care este mai jos decat cel al X5-ului. Spatiul pentru picioare este insa mai mult decat suficient.

Nu puteam sa nu remarcam, apropo de spatiile de depozitare, deschiderea ingenioasa, dar prea putin practica, a cotierei si torpedoul ascuns, care se dezvaluie la simpla apasare a unui buton de pe plansa de bord. Torpedoul ascunde la randul sau unitatea DVD in care puteti insera CD-ul dumneavoastra cu muzica sau filme.

 

 

Gadget-uri de ultima generatie

Sa trecem insa si la arsenalul tehnologic si la gadget-urile care fac viata roz pentru sofer si pasageri. Buna dispozitie in interiorul habitaclului va fi asigurata de un sistem audio performant, care pastreaza fidelitatea chiar si la volum maxim, cu o sumedenie de reglaje pentru a putea obtine calitate extraordinara.

Confortul este sporit de climatizarea bi-zona si de gurile de ventilatie pentru locurile din spate. Incalzirea in scaune este deja un optional banal pe modelele BMW, ultimul moft inventat de bavarezi fiind ventilatia in scaune, care se dovedeste o adevarata "mana cereasca" in aceasta perioada caniculara. Soferul si pasagerul din dreapta pot selecta chiar si nivelul de ventilatie din scaune, avand la dispozitie trei trepte de selectie.

Si fiindca tot am ajuns la scaune se cuvine sa va avertizam in privinta unui lucru: aveti grija pe ce comenzi apasati, sunt atat de multe incat va dura o perioada pana va veti obisnui cu ce anume face fiecare. Veti avea la dispozitie doua functii de memorare, reglaj pe inaltime, reglaj lombar, reglaj al tetierelor si multe alte parti ale scaunului care vor incerca sa gaseasca pozitia care va convine cel mai mult. Volanul este de asemenea reglabil electric pe inaltime si in adancime.

Farurile cu xenon, senzorii de lumina si de ploaie, ESP-ul, proiectoarele adaptive, frana de mana electronica, magazia cu 6 CD-uri, conexiunea auxiliara, oglinzile electrice incalzite, pilotul automat, butonul de pornire si sistemul iDrive sunt doar cateva din tehnologiile care fac din X6 un automobil la bordul caruia nimic nu iti poate lipsi.

 

 

Motor potent cu performante de invidiat

Sa trecem acum si la ceea ce BMW X6 poate ascunde sub capota. Daca va ganditi ca o masina care cantareste peste doua tone nu poate fi agila ei bine va inselati. Vorbim de BMW si de cele mai bune motoare din Europa, incoronate in ultimii ani de cele mai bune publicatii de specialitate.

Noi am simtit furia unui diesel cu sase cilindri in linie, de 3.0 litri, cu tehnologie Variable Twin Turbo care dezvolta 286 de cai putere si un cuplu motor impresionant, de 580 Nm. Personal marturisim ca acesta s-a simtit cel mai bine intre 1.800 si 2.400 de turatii. Cu o asemenea herghelie sub capota nu veti pierde prea mult timp pana la 100 km/h, doar 6.9 secunde, in timp ce viteza maxima este fixata la 236 de km/h. La viteze de peste 180-190 de km/h masina ramane extrem de stabila, motorul diesel nu iti zgarie timpanul deloc singurul detaliu care te va trezi fiind rapiditatea cu care se succed lucrurile din jur.

Forta care se ascunde sub diesel-ul de top este mai mult decat suficienta, cuplul motor foarte mare fiind aliatul numarul unu pe drumurile greu accesibile, unde masina trage destul de bine si se descurca excelent multumita sistemului de tractiune integrala XDrive. Singurul dezavantaj ar putea fi garda la sol destul de redusa care nu ii permite noului X6 sa aiba pretentii de off-road-er, desi silueta il ajuta.

 

 

xDrive isi face datoria admirabil

Fiindca tot am ajuns la tractiunea integrala, se cuvine sa amintim si de transmisia automata in sase trepte care transfera puterea ambelor punti prin intermediul sistemului inteligent XDrive. Acesta poate transfera cuplul necesar in functie de aderenta fiecarei roti. Mai mult decat atat, multumita functiei Dynamic Performance Control, sistemul xDrive poate distribui variabil puterea pe rotile din spate.

Vorbim practic de cea mai importanta calitate a noului X6, aceea de a sta pe sosea in orice conditii si in orice viraj. Caracterul supravirator sau subvirator este combatut excelent de noua tehnologie BMW, care te face sa te simti in siguranta si sa abordezi cu indrazneala orice viraj.

In plus, spre deosebire de X5, soferul are un control total al distributiei cuplului cu o simpla apasare de buton. Astfel soferul poate afisa si apoi selecta cuplul si puntea pe care doreste ca acesta sa fie distribuit.

 

 

Cutie automata cu sase trepte

Cutia automata cu sase rapoarte poate oferi doua moduri de selectie a treptelor: unul normal si unul sportiv. Asa cum probabil v-ati dat seama, modul normal are rolul de a economisi carburant in timp ce odata actionat butonul Sport de langa maneta schimbatorului nebunia poate incepe, turometrul urcand amenintator pana la 3.500-4.000 de rpm inainte de a schimba treapta.

Motorul este astfel exploatat la maxim insa consumul creste considerabil. Cei care isi doresc o masina mai sportiva pot fi insa nemultumiti de o mica intarziere a cutiei automate, care cupleaza tardiv uneori. Solutia de compromis este comutarea transmisiei manuale, soferul obtinand un comportament super sportiv, extrem de agresiv, prin schimbarea treptelor de viteza cu ajutorul padelelor cromate din spatele volanului sau cu banalul schimbator.

Trebuie sa recunoastem ca padelele sunt destul de incomode fiind pozitionate mult prea spre centrul volanului. Pozitia lor favorizeaza mai mult retrogradarea si mai putin avansarea. Mult mai utila ar fi fost pozitionarea acestora mai aproape de cercul volanului.

BMW a introdus si o frana electronica la stationare care se activeaza prin simpla apasare a butonului cu indicativul A de laga schimbatorul de viteze la fiecare pornire a motorului. Acesta permite stationarea la semafor sau in rampa fara ca masina sa se miste, desi schimbatorul se afla in pozitia D. Treapta de parcare se activeaza imediat ce usa masinii a fost deschisa.

 

 

Consum pe masura performantelor

Vom atinge acum coarda sensibila a noului X6 si anume consumul. BMW ne-a obisnuit cu cifre oficiale corecte insa noul Sport Activity Coupe se pare ca nu este tocmai fair-play cu clientul sau. Consumul creste ingrijorator in modul Sport sau atunci cand soferul foloseste functia manuala de schimbare a treptelor de viteza.

Un sofat mai economic nu am incercat ce-i drept, dar in conditii mixte de trafic, in care au predominat insa drumurile extraurbane, consumul a inregistrat o valoare de 16 litri la 100 de km, dublu in comparatie cu valoarea anuntata de producator: 8.2 litri la 100 km. Merita insa sa incercati si folosirea cumpatata a acceleratiei si un stil de condus mai cuminte pentru a obtine o valoare cat mai apropiata de cea oferita de constructor.

Resursele de sub capota sunt tinute in frau de un nou sistem de frane, dezvoltat special pentru X6, care include printre altele discuri ventilate cu diametrul de 385 mm si etriere din aluminiu. Acestora li se adauga un adevarat arsenal de sisteme de siguranta care cuprinde banalele airbaguri, si sisteme ABS, DSC si DTC dar si mai sofisticatele ISM (Integrated Chassis Management), DPC (Dynamic Performance Control) si TSC (Trailer Stability Control).

 

 

Pret pentru domnii generosi

Atunci cand spunem BMW, spunem forta, motoare puternice si un interior rafinat. Toate aceste trasaturi, prestanta pe care ti-o ofera un asemenea model au insa si un pret. Versiunea de motorizare testata de noi va scoate din buzunarul pasionatilor cel putin 62.475 de euro fara prea multe dotari optionale. Cei mai pretentiosi vor umple cu siguranta lista de optionale, pretul urmand sa creasca in acest caz cu cateva mii de euro.

  • andrei, vineri, 18.07.2008 23:57
    BMW

    c pot sa comentez... consumu .. de 16.6 .... probabil era in rodaj... sau il forjatzi voi prea tare oricum merita totzi banii pentru k e BMW.....X6, da nu neaparat ca e nemtzoiaca;)

  • gibelush, sâmbătă, 19.07.2008 02:04
    erata:P

    "puteti insera un CD-ul dumneavoastra "" apasare a butonului cu indicaticul A " ;)

  • ally_great, sâmbătă, 19.07.2008 02:38
    X6

    Bavarezul ingenios seamana intradevar cu X5, dar nu pot spune acelasi lucru cand l-am vazut...am intors (si eu) capul sa il admir. In Arad circula un exemplar identic cu cel testat, inmatriculat in Gemania. Design, dotari, performante conform asteptarilor. Consumul mi se pare exagerat, dar nu poate fi determinat cu exactitate avand in vedere ca e un drive-test. Ce pot sa spun? Vreau si eu una,la fel!

  • Vince, sâmbătă, 19.07.2008 03:51

    Cred ca asta este cel mai de prost gust BMW pe care l-am vazut. Si sincer...nu isi merita pretul, sa dai atatia bani doar pentru ca e BMW.

  • silviu, sâmbătă, 19.07.2008 08:12
    URRRAT

    De 30 de ani sunt fan BMW, dar sa faci o ... chestie copiata dupa un Sangyoung????? Nu mai inteleg nimic!

  • raul, sâmbătă, 19.07.2008 08:46

    la consumu ala cred ca si treapta 1 era exploatata la maximi.arata bine .....cosasul ala de ep grila..in rest masina ce sa zic...poate nu o inteleg...nici nu stiu pentru ce ar trebui sa isi ia cineva genul de masina..

  • Mike, sâmbătă, 19.07.2008 10:58
    Nu trebuie inteles

    E o masina pentru premianti care vor sa arate ca sunt premianti.Atat.

  • tot bmw..., sâmbătă, 19.07.2008 11:08
    ptr. carcotasi...

    ...nu isi merita pretul ?! Frate, cu banii aia nu platesti doar ptr ca e un bmw,te inseli amarnic, sigla nu iti ofera "decat" garantia ca face toti banii...iar gusturile intradevar nu se discuta, la unii place la alti nu...daca faceti comparatii cu masinile din clasa ei, o sa vedeti ca nu sta rau la consum, q7 a sarit de 20l\100km in oras, motor de 3l si 230 cp. Isi face banii doar si pentru tehnologia pe care o poseda... oricum, o super masina... P.S. : Nu i mai cautati intrebuintari, nu trebuie sa o cumperi ca sa faci ceva anume cu ea, e o masina de lux, si daca o iei de "fite" si e un motiv suficient...dac iti permiti...:))

  • sunshine64sm, sâmbătă, 19.07.2008 11:18
    Iaraşi trabă să-mi schimb maşina ???

    Nici nu bine mi-am tras un X5, şi acuma ca să mă pot da rotund mai departe, iarăşi trabă să-mi schimb maşina. Deja m-am săturat. Ca să fiu "cel mai tare din parcare" trabă să le schimb mai ceva cum îmi schimb cămăşile. Deja m-am săturat. Las pe alţii să mi-o ia înainte, m-am plictisit. Şi nici nu arată chiar aşa de bengoasă ca X5-ul mieu. Aşa scot ăştia maşini de zici că sînt angajaţi la o firma de programe de calculator, că tot în fiecare luna mai scoate cîte ceva. Versiunea 5, versiunea 6, şi nici măcar nu are cine ştie ce îmbunătăţiri ca să zici ca dacă n-ai ce face cu o droaie de bani, îţi iei X6. Reclamă de marketing. Jalnic... Bag samă că-s cam pe ducă, deja nu mai au inşpiraţiune. Pentru preţ şi consum, în raport cu performanţele, acord calificativul NESATISFĂCĂTOR. Aştept să-mi schimb cămaşa... :D

  • bytza, sâmbătă, 19.07.2008 11:22
    merge..

    pentru o corcitura e destul de draguta masina...

  • rookie, sâmbătă, 19.07.2008 19:47
    Test drive

    Am avut "onoarea" sa conduc o masina identica cu cea testata si descrisa in articol. Trebuie sa recunosc, ca desi nu sunt fan BMW, am ramas foarte placut impresionat de masina. In primul rand design-ul deosebit, care chiar daca nu credeam dar atrage foarte multe priviri, un motor extraordinar cu performante de invidiat si toate acele mici detalii, fac din X6 o masina absolut fascinanta. M-a lasat fara cuvinte. Cat despre consum, cred ca baietii au calcat-o serios de au ajuns la 16 l/100km :) Eu in oras, la un condus normal, fara plecari bruste la semafor si turatii inutile ale motorului, am obtinut un consum de 13 l/100km, ceea ce pt o masina de peste 2 tone, cu un motor de 3.0 litri si aproape 300 CP, nici nu mi se pare mult. Asadar, din punctul meu de vedere, BMW a reusit din nou sa socheze si sa ridice stacheta pentru concurenta. Cat despre asemanarea cu SangYong, cred ca glumiti. In afara de faptul ca cei de la SangYong au construit o masina asemanatoare, eu nu prea reusesc sa gasesc asemanari. :) Pe scurt: BMW X6 - o masina pentru o experienta unica. Recomand cu drag. :)

  • bz, sâmbătă, 19.07.2008 21:06

    Voi erati cu X5-ul negru pe bulevardul Balcescu in Buzau acum vreo 2 saptamani? :))

  • pit, duminică, 20.07.2008 07:06
    crima

    eeeee uite si o cocosata care te face sa ramai fara cuvinte ..... Iar pentru cei care zic ca nu isi merita baniii am un lucru sa va zic - la culcare cu voi maine dimineata la munca ca aveti rate la banca.... tre sa platiti loganu ala o data :)) si nu va mai holbati la struguri oamenilor ca oricum pentru voi sunt acrii . M-am plimbat acum 2 saptamani cu un x6 3.0 d si va spun doar ca e o masina foarte bine legata , in momentul in care se pune in miscare simti bmw ul pur si simplu fiori pe sira spinarii , e super.

  • dani, duminică, 20.07.2008 07:16
    ce tare

    hahaha ce am mai ras auzi tu e urata , e scumpa , nu isi merita banii..... ba romane trezirea e o masina de lux nu e facuta sa cari mobila sau porcu de craciun . Doar un fan cunoaste placerea de a conduce un BMW , voi astia cu logan care kom aiurea va rog la sectiunea dacia aici aveti ACCES DENIDED , sau vreti sa stiti si voi cum e sa ai masaj si ventilatie in scaune ? hahaha daca ai x6 nu ti se mai coace funduletu ca in dacia .

  • Cristi, duminică, 20.07.2008 12:38
    @pit

    auzi, nu impartasesti si cu noi ce ocupatie ai tu? sau amicul tau cu x6? sunt si eu curios ce oameni isi permit in tara asta masini de 65 de mii de euro. ca na, aia cu rate la banca pt logan e clar ca nu... esti cumva inginer it? lucrezi in constructii? finante? merchandising? ah esti un golan fara scrupule, asta daca esti trecut de 40 de ani, dar sa fim seriosi, probabil ai 17-18 si tata-tu o fost destept sau hotz sau amandoua si tu nu ai nici un merit... 8-| ok. lamurit. cum zicea mircea badea... doamne cat se fura in tara asta... on: foarte foarte faina masina. pace

  • Porsche-VAG, duminică, 20.07.2008 14:52
    rulez

    BMW demult nu mai e ce se crede ca a fost ci e: - o masina mai putin fiabila decat Porsche-VAG - un consum dezolant pentru ceea ce pretinde - pentru cei care cred ca stiu ceva despre masini dar nu si care cred ca conduc sportiv cand nu o fac... Pentru cei care au creier, va rog sa va uitati la masinile grupului Porsche-VAG: Porsche (911, 911 GT2), Bentley, Bugatti (Veyron), Lamborghini (Murcielago, Gallardo), Audi (R, RS, Q, S) , Seat (Leon), Volkswagen (Passat CC, Scirocco, RS32), Skoda (RS), MAN, Scania. care au consumuri mult mai mici, sunt mai fiabile, mai dotate, mai ieftine. Pentru cei care o au mica si nici creier va recomand cu caldura BMW.

  • Theo, duminică, 20.07.2008 17:18
    @Cristi

    Cristi, calmeaza-te. Am un prieten sub 30 de ani care are propria firma de consultanta si conduce un Porsche Cayenne de 130.000 de iEuroi. Omu' asta n-a furat un leu in viatsa lui si parintii lui nu-i ajung nici la glezne cu veniturile, dar are paru alb in cap de la varsta asta. In Ro poti castiga bani frumosi si fara sa furi daca te duce capu si esti in stare sa renunti la multe si sa muncesti. Dar in nici un caz nu se face asta facand browsing pe net si scriind commenturi pe site-uri.

  • pit, luni, 21.07.2008 04:16
    @cristi

    pentru informatia ta cristi nu am furat , am 27 de ani si am un mik busines in mamaia , iar bani de la tata nu am mai luat de la 19 ani . Tu si toti astia care ii acuzati de furt pe alti din cauza ca nu va puteti permite acelasi lucru ca ei puteti sa va duceti putin.... pe cand eu la 20 de ani vindeam kebap in mamaia si nu dormeam noptile tu erai cu sticla de bere in mana si acum intrebi de unde am eu bani si indraznesti sa ma acuzi de furt , gandeste inainte sa spui ceva . Golan e cine vrei tu incepand cu tine , iar pentru cei care au furat bravo lor , si vor fura mult si bine atat timp cat exista incapabili ca tine care permit asta , te oftici ca nu furi si tu \? revenind la subiect :tare ma bate gandul la un leasing , pacat de sistemul buy back din romania .

  • :-), luni, 21.07.2008 09:42
    ?

    Si mie mi se pare un raspuns indirect dat celor de la Ssangyong.. Vedeti ssangyong kyron care este de mult pe piata.. sa fie asta un contra atac pentru copierea vechilui model X5 - Shuanghuan CEO - Bineinteles nu pun in discutie traditia si prestigiul BMW si consider X6 ca fiind un model reusit... dar totusi nu pot sa nu imi pun intrebarea daca asemanarea este o pura coincidenta sau exista ceva la mijloc :-)

  • cristy*, luni, 21.07.2008 11:45
    Sunteti si voi cu afacerile ?

    Ia ziceti si mie in ce sa investesc 4mii de euro ? ca vad ca le aveti in ale "afacerilor"

  • Theo, luni, 21.07.2008 13:55
    @cristy*

    Iti dau io un Fiat Punto 1.2 110.000 km cu de toate pe el. Da mai bine iti iei VW Golf ca te tine mai mult. Da sa stii ca aici nu se poarta discutii de-astea. se comenteaz articolu de sus :P

  • cristy*, luni, 21.07.2008 16:36
    eee.. :-"

    Nu... ati inteles gresit, ... nu in masini sa bag banii ... intr-o afacere.

  • Infiniti, luni, 21.07.2008 23:01
    X6

    Lasati prostiile si luati masini japoneze

  • yooo, miercuri, 23.07.2008 19:47

    copii lasati minciunile pe net si treceti draq la culcare

  • Alex, joi, 24.07.2008 07:08
    dadada

    Nu sunt fan al masinilor germane (nemtesti pt. cei cu inclinatii spre limba rusa) Acest bmw ramine in linia lor(germana).Adica raport pret/calitate dezastru ! Multe kestii furate , ca de obicei , de la altii........Nu mi-as cumpara niciodata asa o masina !

  • Stely, luni, 15.12.2008 18:50
    X6

    Frate lasati kestiile astea.....in primu rand gusturile nu se dicuta....de ex eu am un x6 de 286cp si un touareg de 224 cp.....si va garantez k nu se compara km zvagneste asta de la 160 la 200 si km zvagneste touaregu' . Intr-adevarpe offroad nu se compara dar nu am dat 100k k s-o rup in 2:))dak aveti bani.....va indemn vi-o cumparati nu numai ptr fitze km spun altii(k toate k au dreptate k este cel mai fitzos la ora actuala)ci si ptr voi;)