Automarket a testat noul Renault Megane!

Publicat marţi, 18.11.2008 23:18 de Mircea Meșter

Automarket a testat in Spania ultima generatie Renault Megane. Expresia de ordine: design la superlativ!

Un test cu Renault Megane reprezinta un mesaj pentru romani. Ar putea sa inceapa, foarte bine, printr-un neaos "Draga frate" sau printr-un elevat "Stimate prieten". Pentru ca, indiferent de pozitia sociala din care fac parte, romanii cunosc, au condus, vad si simt un Renault Megane.

RADICAL SCHIMBAT

A treia generatie Megane reuseste sa te faca sa uiti de fiare de calcat. Formele initial bine intentionate ale generatiei a doua a lui Renault Megane au starnit reactii adverse in anumite cercuri, asemanarile cu ustensilele electrocasnice fiind cele mai la indemana criticilor. Ei bine, Renault a trecut la alt nivel o data cu lansarea celei de-a treia generatii a modelului sau. Practic, atunci cand au inceput sa deseneze noua masina, designerii francezi au stiut ca trebuia sa iasa un model atragator, plin de appeal, sexy, dinamic si placut ochiului. Si au facut-o. Spre deosebire de generatia precedenta, Renault a ales sa isi deosebeasca evident din punct de vedere vizual versiunile cu trei si cinci usi. Daca varianta cu cinci portiere a ramane un model clasic cu design imbunatatit, aplauzele merg, in mare masura, spre versiunea coupe, o masina care este imposibil sa nu iti atraga privirea atunci cand o vezi pe sosea. O masina care iese cu adevarat in evidenta si care te scoate in fata. Practic, Megane nu mai deloc ce era pana acum.

DESIGN REUSIT

Atunci cand vorbim despre design, o simpla privire aruncata asupra unei fotografii te convinge. Noua linie posterioara, partea anterioara complet regandita, un profil mult mai robust si masculin si o imagine generala dinamica si senzuala vin sa stearga indoielile din mintea celor pentru care Megane era un model ciudat. Da, modelul francez de clasa C reuseste sa se strecoare in grupul restrans al modelelor cu adevarat reusite din punct de vedere estetic si are de gand sa profite la maximum de acest lucru.

DETALII ESTETICE

Prima zi de test din Spania ne-a facut cunostinta cu versiunea hatchback a modelului francez. Cinci usi clasice pentru volum in vanzari. Acesta este motto-ul cu care noul Megane iese la vanatoare de Golf si Focus. Blocurile optice au primit o forma mult mai fluida, inlocuind farurile angulare ale generatiei precedente. Paradoxal, lipsa celor doua “nari” care incadrau sigla pe generatia precedenta si a unghiurilor drepte au dezvoltat o imagine mult mai dinamica a modelului. Pe capota se intind doua linii de forta iar blocurile optice arunca o nervura de-a lungul profilului masinii pana la stopuri, care incadreaza cea mai radicala schimbare la nivel estetic: partea posterioara.

Fundul bombat al generatiei trecute s-a transformat peste noapte intr-un spate atragator, cuminte, cu stopuri de forma neregulata. O schimbare de bun augur, o abordare diametral opusa fata de ceea ce oferea pana acum Megane. Bandourile laterale au fost si ele mutate de la nivelul taliei langa praguri, aceasta solutie dezvoltand o imagine mult mai curata si lina a profilului.

INTERIOR DE CLASA SUPERIOARA

Interiorul este si el interesant, cu linii preluate de pe fratele mai mare Laguna. Plansa de bord etajata si formele care tind spre trapez ale zonelor care contin comenzile importante sunt martorii acestei schimbari imprumutate. Partea de top a bordului a fost imbracata intr-o spuma pliuretainca placuta la atingere, feeling-ul butoanelor si comenzilor fiind de asemenea pozitiv. Practic, noul Megane este dovada vie a faptului ca elemente care odinioara faceau parte din dotarile de top ale berlinelor de clasa premium au devenit atat de comune incat pot fi incluse in lista standard a unui model popular de pe piata. Este si cazul comenzilor pentru sistemul de navigatie, care sunt asezate in jurul unui joystick pe consola centrala.

Una dintre schimbarile radicale fata de generatia anterioara este reprezentata de afisajul digital al vitezei, singurul cadran analog ramas in zona vizuala a soferului fiind turometrul. Volanul este simplu, comenzile fiind asezate, in stilul Renault, undeva dedesubt. Un element deranjant pentru cei care sunt nefamiliarizati cu acest moft al inginerilor francezi.

Un alt minus este reprezentat de lipsa zonelor in care poti aseza o sticla in habitaclu, comenzile sistemului de navigatie fiind asezate in locul in care, pe versiunea coupe, exista un decupaj rotund in acest sens. Cei pentru care ambianta sonora interioara reprezinta un argument in plus la achizitionarea unei masini se pot baza pe acelasi sistem audio al noului Laguna si pe cateva elemente care au rolul de a izola fonic habitaclul.

O mare parte dintre tentativele de abordare premium le-au iesit francezilor, singura problema – una minora insa – fiind regasita la nivelul trapei, care la viteze foarte mari scoate un zgomot usor, cauzat probabil de o neregularitate aerodinamica. Megane are cinci locuri, insa adultii pot conta pe patru dintre acestea in deplin confort. Asta pentru ca locul central de pe bancheta din spate este ceva mai ridicat decat celelalte, o persoana cu inaltimea mai mare putand avea probleme de adaptare. Renault se revanseaza insa la capitolul portbagaj, acolo unde noul Megane anunta 405 litri pentru versiunea hatcback si 377 pentru coupe. Cu mentiunea ca deschiderea hatch-ului in cazul variantei cu trei usi este ceva mai stramta, din motive legate de arhitectura exterioara a modelului.

DIESEL POWER

Motorul testat astazi pe soselele spaniole va reprezenta, mai mult ca sigur, una dintre optiunile de baza ale clientilor din Romania in momentul lansarii acestui model. Este vorba de unitatea dCi de 1.9 litri si 130 de cai putere cuplata la o cutie manuala cu sase trepte. Motorul reuseste sa ajunga la 300 Nm inca de la 1750 de turatii, cuplul fiind aliatul de nadejde al celui de la volan in cazul unor depasiri de urgenta sau atunci cand este nevoie de mai mult avant din partea masinii.

DEDESUBT SCHIMBAT IN BINE

Partea cea mai interesanta este insa reprezentata de directie si de suspensii. Sistemul de directie a fost recalibrat de inginerii Renault, acestia fiind pusi in garda de plangerile posesorilor de Megane 2 care sustineau ca directia este exagerat de asistata si ca nu iti ofera in niciun moment sentimentul de a fi stapan pe situatie. Ei bine, directia actuala este mult mai precisa si te ajuta cu informatii de prima mana, lucru observabil mai ales in virajele stranse, abordate cu aplomb. De altfel, misterul directiei mai “reale” a fost elucidat in conferinta de presa care a urmat, cand unul dintre oficialii Renault ne-a demonstrat faptul ca senzorii care sustin sistemul de directie sunt de patru ori mai exacti decat cei ai generatiei precedente. La acest lucru contribuie din plin si suspensiile, ceva mai rigide decat cele ale lui Megane 2. Am primit chiar asigurari ca cele ale versiunii coupe sunt insa mult mai sportive, fiind cu 19% mai rigide pe partea frontala si cu 10% pe trenul posterior.

CU DEDICATIE PENTRU ROMANIA

Trebuie spus ca soselele din Romania reprezinta o “amenintare” atat de reala pentru masinile europene incat Renault va continua sa ofere, special pentru tara noastra, masini cu suspensii ceva mai tari, pentru ca gropile rasarite pe soselele patriei sa nu atenteze la integritatea tehnica a lui Megane. Partea buna e ca inginerii francezi vor pastra de aceasta data garda la sol nemodificata, astfel incat imaginea dinamica nu va fi deloc afectata de pachetul de drumuri grele. Partea proasta este ca acesste schimbari ne priveaza de lansarea lui Megane in Romania pana in luna aprilie a anului 2009.

MANANCA ECHILIBRAT

Consumul mediu al modelului testat a ajuns la 8 litri/100 de kilometri, in conditiile in care o rulare in ritm sportiv lasa in urma 7.5 litri. In oras se ajunge la circa 10 litri/100 km, cifrele fiind insa corecte pentru motorul testat. Este foarte clar faptul ca abordarea unui stil de condus relaxat putand face minuni din punctul de vedere al consumului.

COUPE-UL ATRAGE

Chiar daca versiunea coupe nu ne-a trecut prin mana marti, fiind rezervata pentru partea de miercuri a testului, aceasta a reusit sa atraga privirile tuturor jurnalistilor prezenti la eveniment. Renault a incercat sa evidentieze mult mai apasat varianta cu trei usi a lui Megane, diferentele fata de hatchback fiind vizibile indiferent de partea din care privesti. Pe autostrada, formele dinamice ale partii frontale si prelungirile cromate ale blocurilor optice transforma noul Megane intr-o aparitie foarte brutala ca aspect. Spatele arcuit si profilul geamurilor laterale, preluat ca idee de pe precedenta generatie, formeaza o imagine extrem de dinamica si de fresh in ochii celor care privesc noul Megane Coupe.

Cele mai importante elemente care il diferentiaza pe acesta de versiunea hatchback sunt stopurile, preluate direct de la conceptul Fluence (care prefigura acum aproape un an noua generatie Megane), forma deja amintita a blocurilor optice anterioare, eleronul care apare in continuarea acoperisului si garda la sol ceva mai redusa decat a versiunii hatchback. Scaunele dispun si ele de o sustinere laterala ceva mai bine conturata in cazul coupe-ului, modificarile de ordin tehnic vizand, in continuare, suspensiile rigidizate si motoarele mai potente disponibile.

CEL MAI SIGUR MODEL DE PE PIATA (?)

Unul dintre elementele pe care oficialii Renault au tinut sa il sublinieze in fata jurnalistilor a fost faptul ca noul Megane va fi “cel mai avansat model de pe piata la capitolul Siguranta pasiva, indiferent de segment”. Un pariu care, spun unele voci, le-ar fi iesit francezilor. Rezultatul va putea fi vazut la sfarsitul acestei luni, cand EuroNCAP va publica cifrele testului de siguranta a noului Megane, model care va fi fabricat la aceeasi fabrica din Palencia, o localitate aflata in apropierea Madridului. Multi spun ca, odata cu publicarea acestor rezultate, Megane va deveni cel mai sigur model testat vreodata de organizatia independenta europeana, urmand sa primeasca maximum de puncte la majoritatea categoriilor de test. Va reusi noul Megane sa faca minuni? Rezultatul vine peste o saptamana.

  • Claudiu, miercuri, 19.11.2008 01:55

    Bun testul,un pic mai detaliat daca se poate.Multumesc

  • me, miercuri, 19.11.2008 03:53
    coupe

    Chiar arata bn varianta coupe,reusit...

  • ba nu-mi place si asta e, miercuri, 19.11.2008 04:45
    clar

    nu sunt strugurii acrii asta e....si e nimic acrun..

  • URAGANU, miercuri, 19.11.2008 07:28
    10% in oras ?

    Cum 10l/100km ? BMW 320Diesel de 170 de cai consuma 6-7% IN ORAS! Basina asta ia 10 ? Sau fiti mai expliciti cand e vorba de modelele testate. Ce ati testat ? Ce model ? Ce motorizare ?

  • Alex, miercuri, 19.11.2008 07:53
    Renault

    Francezii fac masini frumoase ! Iar asta , mai ales cea in trei usi , nu face exceptie. O masina splendida ! Recenzia buna ! Felicitari ! Allez Renault !

  • Gabi, miercuri, 19.11.2008 08:12
    ioi

    Articol heirupist, aproape pupincuristic, numa' bun de publicat in ams.

  • meteo, miercuri, 19.11.2008 08:45

    cand faci un drive-test se PRESUPUNE ca evidentiezi si aspectele tehnice si observi imbunatatirile facute fata de varianta precedenta. In afara de garda la sol pastrata si un pachet de suspensii mai tari si de directia mai bine echilibrata (intr-adevar sustin ideea conform careia directia este exagerat de asistata) nu se scrie nimic altceva. Tind prin urmare sa cred ca noul Megane va fi la fel slab dpdv al curelelor de distributie, al kitului de distributie, al pivotilor, bieletelor, a compresorului de aer conditionat, al rulmentilor care se duc foarte repede, al becurilor care se ard intr-un ritm rapid, al lampilor fata si spate care se topesc datorita lipsei de calitate la papucii de legatura electrici, etc. Conduc de 4 ani un Megane 2 (autoturism de serviciu) si astfel de probleme apar des. Cunosc multe service*uri si oameni de service din reteaua Renault care spun ca oadata Meganul (ce era fabricat in Spania) era un autoturism bun, fiabil si rezistent. Am facut multi km cu masina insa e o masina sensibila la drumurile noastre. Asadar testul de fapt se refera la frumusetea interioara si exterioara a masinii si nicidecum la partea tehnica a ei care ar trebui sa ne intereseze cel mai mult. De "afara" pare totul bine, insa cand ai de-aface cu un autoturism condus in fiecare zi si pe care il cunosti precum buzunarul propriu, eu unul m-as feri sa cumpar atat ptr uzul propriu cat si cel de serviciu marca Renault.

  • cici, miercuri, 19.11.2008 08:50

    urata mai e! ai fi zis ca s-au invatat minte cu laguna, dar e unde.....

  • redundant, miercuri, 19.11.2008 08:59
    nimic negativ?

    coupe-ul arata chir f bine; neasteptat de bine; pacat ca nu s-a inclus si ceva aspecte negative; imposibil sa nu existe; nu exista masini care sa nu iaba puncte slabe pentru categoria sa; pe viitor acordati mai mare atentie cititorilor, nu numai producatorilor; salve

  • Cosmin, miercuri, 19.11.2008 09:10
    realitatea

    L-am vazut pe viu. e urat cu spume.

  • Mircea Mester, miercuri, 19.11.2008 09:18
    Megane

    @mateo. Nu, un test drive de 100 de kilometri plus o sesiune foto nu presupune sa vorbesti de fiabilitatea bieletelor si a becurilor pentru faza scurta. @redundant: citeste cu mai multa atentie capitolul legat de interior. Ai acolo cateva paragrafe aruncate in lumina negativa. Asa cum ai spus si tu, este normal ca o masina sa aiba si parti proaste.

  • Charlotte, miercuri, 19.11.2008 09:49
    Turometru

    Turometru ala numai analog nu este chiar daca nu foloseste afisaj, transmisia si procesarea turatiei se face digital. Pana si la Logan e asa :)

  • GT, miercuri, 19.11.2008 09:54
    !

    Lasand la o parte testul si vb doar de aspect, nu inteleg cum vede lumea , noul megane, o masina frumoasa. Chiar nu e o masina frumoasa. E aproximativ bine echilibrata sin punct de vedere vizual , adica nu are parti de caroserie care ies aiurea in evidenta, dar pana a spune ca este frumoasa este drum lung !! Coupeul de exemplu , in fatza , cu partile de sub faruri cromate , arata ca un dintzos care tocmai a luat un pumn in fatza si si-a pierdut vreo doi rumegatori! Nu inteleg de ce unii(in special francezii) insista pe spoilere fata cu prize de aer imense. Cred ca sut foaret frstatzi ei asa de felul lor ! O zi buna !

  • moa, miercuri, 19.11.2008 10:46
    ...

    Cati bani a-ti primit pt linsul asta in f*nd? Renault este in epoca de piatra la capitolul design... Uitate la Citroen sau Peugeot (aceasi clasa) cum arata un design de sec 21. Meganul asta parca este desenat de acelasi idiot ca si Renault Fuego...

  • radu, miercuri, 19.11.2008 10:55
    ...

    reusit

  • Ella, miercuri, 19.11.2008 11:45
    pentru agramatul de moa

    ar fi nemaipomenit daca inainte sa deschizi gura (in cazul de fata sa lovesti total aleator tastele ca poate reusesti sa transmiti ce ai in cerebel) ai mai deschide o carte de gramatica din ciclul primar... Ne-ai scuti pe toti de o mostra de incultura si de stres.

  • mihai, miercuri, 19.11.2008 12:29
    off-topic

    Bravo, Ella! Refuz sa cred ca avem atatia analfabeti in Romania, dar ca dovada ... Si mai au si spirit ,,critic"! Conduc un Clio Symbol 1.4 benzina 120 km pe zi de luni pana vineri si nici in week-end nu sta. Am 97 000 km in 2 ani si jumatate si in afara de reviziile periodice n-am schimbat decat un rulment pe dreapta fata. Ce mai ziceti acum? Renault face masini proaste (dupa mintea voastra). Sau poate turcii lucreaza cu mai mult simt de raspundere decat francezii si spaniolii si fac masini mai fiabile. Mai stii? Sfatul meu: stati in casa, invatati (si nu invata-ti) gramatica si invatati sa aveti grija de masini. Ca altfel o sa va plangeti toata viata ca ce masini proaste face nu-conteaza-ce constructor de masini pentru Romania si ce prosti ne considera. In mainile voastre cred ca si Hummer-ul s-ar dovedi nefiabil.

  • mihai, miercuri, 19.11.2008 12:31
    frumos

    Sa vedem ce mai zic cei cu golf-urile acum, cel putin la aspect le intrece pe cele germane in clasa sa, iar la consum nu stiu ce zicea "uraganul" de 6-7% pt. BMW, de 170 cai, eu am o Corsa 1.3 cdti, si nu ia mai putin de 6,5 - 7 % in oras, in conditii normale, fara condus sportiv adica, acum mai depinde si de pret pentru a concura celelalte marci in conditiile actuale.....toate bune

  • Vladone, miercuri, 19.11.2008 12:51
    @ uraganu

    poate la tara la tine ia un bmw 320d, 6-7% in oras. Lasa vrajeala ca mai stim si noi un a alta cand vine vorba de masini

  • radu, miercuri, 19.11.2008 12:54

    In 2003, decembrie am cumparat precedentul megane sedan care tocmai se lansase. Dupa cateva zile de la cumparare, dupa ce il scoteam din garaj a doua oara nu mai pornea. Trebuia sa incerc de 2, 3 ori ca sa porneasca, problema tehnica care nu a putut fi rezlvata. Ulterior, dupa 2 luni, cand i-am facut un plin de benzina masina nu a mai pornit deloc, demarolul pur si simplu invartea motorul dar acesta nu pornea. Am dus masina la service si a doua zi au constatat un defect de fabricatie, un furtun de la un asa zis "purge canister" era innodat. Parerea mea este ca daca si noul megan este la fel de bun ca si cel precedent mai bine fugiti de renault!

  • florin, miercuri, 19.11.2008 13:40

    sa deduc ca in zilele noastre trebuie sa ai noroc sa "apuci" o masina bine montata in fabrica?

  • gigi, miercuri, 19.11.2008 14:06
    succesuri

    Cred ca o sa aibe un succes nebun acest model.Sigur se vor redeschide fabricile pentru productie masiva.

  • audist, miercuri, 19.11.2008 14:23
    parere

    Masina la prima vedere arata excelent. Masina este fiabila si orice masina este fiabila in functie de cine o conduce, de cum o conduce si cat o conduce. Eu am un A3, nu l-as schimba dar am ramas fara ambriaj dupa 55000 de km. Dar stiu si de ce. Conduc foarte sportiv si am avut 5 zile consecutiv si cam 15 in total in care masina a mers minim 800 - 1000 de km pe zi. Eu sper sa fie o masina fiabila pentru ca arata bine, motoarele sunt decente. Personal nu imi place plasticul de la fostul megane si butonul de tempomant care este pus total aiurea dupa parerea mea.

  • BV Renault, miercuri, 19.11.2008 14:49
    Megane 3

    Bravo Reanult, frumoasa masina. Pentru toti cei care spuneti ca renault e o masina proasta.. habar nu aveti si parerea voastra este egala cu 0. La nivelul pret-echipare nu cred ca veti gasi o masina mai buna. Sa luam de exemplu acest megane care va avea pretul intre 14000-19000E variantele full cu motoare de la 1.4 la 1.9 .. credeti ca veti gasi o masina mai dotata si mai sigura in RO NOUA la acesti bani? O Dacie costa acum 8000 de euro cu putine optiuni, o skoda octavia model vechi este cel putin 13000E cu optiuni inexistente, un peugeot sau citroen sub 18000 nu gasesti cu atatea optiuni in aceeasti categorie.. deci cei care vorbiti de BMW SH sau orice alta masina SH mai bine taceti. Aici e vorba de o masina ieftina cu multe optiuni care desi are multe probleme cu garantie extinsa nu ai probleme cu ea cel putin 100.000km

  • noname, miercuri, 19.11.2008 15:51
    an BV Renault

    Uita-te un pic la Mitsubishi Lancer 2008 si mai vorbim :)

  • xpload, miercuri, 19.11.2008 16:52
    Vulpea unde nu ajunge ii pute ;)

    masina e extraordinara;) o vad zilnic e chiar reusita e super tare ;) SI TOTI COCALARI astia care sp ca e urata mergeti fratilor cu trabanturile voastre si vb proverbului....;) no comm

  • cry, miercuri, 19.11.2008 18:35
    HA

    @MOA ai trecut prin scoala? Automarket, v-a dat Reno Koleos? sa faceti poze din el? Atunci se explica multe......

  • meteo, joi, 20.11.2008 08:47

    M.Mstere, drive-test nu presupune sa te plimbi cu masina 100km pe cel mai bun drum posibil si sa faci sedinte foto. Drive-test inseamna sa TESTEZI automobilul, sa vezi daca cerintele din cartile tehnice sunt adevarate. I timp acest "drive-test" a ajuns sa fie o banala plimbare pe o autostrada si sa faci marketing si PR. La noi in RO "drive-test" presupune sa faci cativa km si apoi sa spui despre masina ca este "minunata" fara a stii de fapt nimic cu adevarat despre ea. Primul meu "drive-test" a fost acum 10 ani. Am putut lua masina timp de o zi, am semnat un contract in care-mi asumam intreaga responsabilitate a oricarui eveniment neplacut si puteam TESTA masina. Imi mentin afirmatiile facute anterior legate de slaba calitate a componentelor marcii Renault. Sper sa revina acele vremuri in care un "drive-test" sa devina o adevarata piatra de incercare ptr un automobil in decizia de cumparare.

  • Bogdan, joi, 20.11.2008 18:39
    Articol slabut

    M-am saturat de asa -zisele "test drive" facute de romanii nostri. "Automarket a testat in Spania...modelul..." "Promotor a testat in... modelul...". Ce ati testat fratilor? sa vad si eu o poza cu un membru automarket langa o masina. Informatiile din acest articol le puteai citi pe orice site auto serios din afara. Ce noutati ne-ati adus? Ma interesa, de exemplu, sa stiu si eu despre suspensia spate. E cu punte sau e independenta? cum se simte la mers? Ma interesau aspectele pe care le sesizeaza un sofer cand conduce sau cum se simte un pasager in spate, nu aveam nevoie de o descriere pe care o puteam face si eu uitandu-ma la niste poze. Un asemenea articol il scrii cand apar pozele cu o masina, nu dupa ce o testezi. Dar asta e presa auto din Romania. Nu stiu de ce am impresia ca multi jurnalisti scriu asemenea articole fara sa se suie macar in masina. Sa fiti sanatosi. Si profesionisti. Ca de reclame la masini suntem satui. Faceti un test cum trebuie si dupa aia publicati-l!

  • Bogdan, joi, 20.11.2008 18:48
    Minciuni

    Bai fratilor, ati condus voi in Spania vreun Renault Megane 3? Spuneti ca motorul testat e un diesel de 130 de cai. Bai, unde draq ati vazut voi megane cu motor diesel (sau orice motor diesel) care sa aiba turometrul gradat pana pa 7000 RPM? Nu mai scrieti articole pe baza unor poze si dupa aia sa spuneti ce ati testat voi. Ori nu ati testat,ori sunteti prea varza ca sa stiti ce conduceti. Uitati-va la poza turometrului. Bafta. Traiasca presa auto din Romania. Cea mai tare!

  • Mircea Mester, joi, 20.11.2008 18:51
    @bogdan

    Multumim pentru aprecieri. Iti urez un test drive fericit cu noul Megane dCi 130 CP, atunci cand el va fi disponibil in tara noastra. Pana atunci, eu spun ca cea mai inteligenta si logica abordare e alta, nu cea pe care ai expus-o mai sus.

  • GreeN, joi, 20.11.2008 21:37
    FAN CLUB RENO

    DESI SUNT FAN RENAULT DE MULTI ANI,TIN SA SUBLINIEZ..CA DUPA 10 ANI,IN SFARSIT CEI DE LA REANULT SCHIMBA RADICAL INTERIORULL...FARA ACELE CEASURI DE BORD,DE LA MEGANE 1 '98->MEGANE 2 '08,ACELE MANAERE DE USI,CU SURUBURI LA VEDERE,SI DIN PLASTIC PROST,SI MULTE ALTE....FELICITARILE MELE...O MASINA DEMNA DE INTORS CAPU ,CHIAR DACA AI TINEO DE MANA PE ANGELINA JOLINE :))

  • meteo, vineri, 21.11.2008 08:47

    Ptr Dl Mircea Mester: Joi 13.11.2008 la ora 17.40 pe autostrada Bucuresti-Pitesti la km 110 am intalnit 10 auto Renault Megane cu numere de "proba" mergand spre Mioveni. Vorbesc despre noul model. Sustin punctul de vedere al lui Bogdan legat de lipsa informatii despre partea tehnica. Insa e normal sa va sustineti punctul de vedere caci doar din asta (sau si din asta) traiti. Il invit pe Bogdan si pe Dvs sa facem un drive-test asa cum trebuie si sa vedem la urmatorul comentariu daca imaginea Dvs despre acest model sau despre orice alt model de autoturism va fi la fel. Gasim o oportunitatea la un revanzator de orice marca din RO astfel incat sa putem TESTA autoturismul asa cum trebuie ?

  • anonim, duminică, 05.04.2009 20:15
    renault megane

    unde este fabricata????