Audi prezintă noul RS 3 facelift: este deja cea mai rapidă compactă de pe Nurburgring
Constructorul german de automobile prezintă noul RS3 facelift, disponibil atât în variantă Sportback cât și sedan. Modelul de performanță are un comportament îmbunătățit pe viraje și alte câteva noutăți.
După o lungă perioadă în care fotografii spion au tot surprins în teste prototipuri acoperite de camuflaj, acum a venit momentul să facem cunoștință cu noul Audi RS3 facelift, în toată splendoarea lui. Ca și până acum, modelul de performanță este disponibil în variantă Sportback și Sedan.
Din punct de vedere estetic, noul RS3 facelift a primit îmbunătățiri specifice unui facelift. Adică un nou contur pentru grila frontală Singleframe, prize de aer revizuite și o nouă grafică pentru luminile de zi, care acum integrează 24 de elemente.
La fel ca în cazul altor modele Audi, spre exemplu Q8, grafica poate fi modificată din meniul sistemului multimedia, dacă bifezi, desigur, farurile LED Matrix.
În partea din spate, stopurile au primit și ele o grafică nouă, un difuzor de aer mai pronunțat și două terminații ovale, cu rame negre, pentru sistemul de evacuare.
Jantele de 19 inch, vopsite în culoarea aluminiului, cu finisaj mat, sunt standard. Clienții au însă la dispoziție și o altă variantă, finisată fie în Gri Dark Matt, fie în Negru Metallic cu finisaj lucios.
Paleta de culori include deja cunoscutele nuanțe Verde Kyalami și Gri Kemora, dar și culor noi ca Albastru Ascari, Roșu Progressive și Gri Daytona, aceasta din urmă având un finisaj mat.
SCAUNE CU ELEMENTE DIN CARBON
Pentru interiorul noului RS3 facelift, Audi a pregătit un volan nou, scaune RS (opțional scaune "scoică" cu elemente din carbon) și o grafică revizuită pentru tehnologia Audi Virtual Cockpit cu display de 12.3 inch.
Scaunele sunt îmbrăcate într-o combinație de microfibră Dinamica și piele Nappa.
Sub capota noului Audi RS3 facelift regăsim bine cunoscutul motor de 2.5 litri turbo, cu cinci cilindri. Unitatea dezvoltă 400 CP și 500 Nm, suficientul pentru a atinge 100 de km/h în 3.8 secunde și o viteză maximă de 290 km/h.
Inginerii germani au îmbunătățit comportamentul mașinii pe viraje, astfel că subvirarea a fost redusă la minim, cei de la volan pot aborda virajele cu o viteză mai mare și pot accelera mai devreme la ieșirea din viraj.
CEA MAI RAPIDĂ COMPACTĂ DE PE NURBURGRING
Constructorul din Ingolstadt are și dovada incontestabilă a acestor îmbunătățiri: noul RS3 facelift a stabilit deja un nou timp de referință, pentru mașinile compacte, pe legendarul circuitul Nurburgring Nordshcleife.
S-a întâmplat în urmă cu fix două luni, atunci când RS3 facelift a parcurs cei 20.8 kilometri în 7 minute și 33.1 secunde, fiind cu peste 5 secunde mai rapid decât vechea performanță deținută de BMW M2.
Comenzile pentru noul Audi RS3 facelift vor fi deschise la finalul lunii august, iar primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe în octombrie. În Germania, prețurile pornesc de la 66.000 de euro, pentru RS3 Sportback facelift, și de la 68.000 de euro pentru RS3 Sedan facelift.
via Audi
Audi a fost este și va fi cea mai tare mașina