Audi A8 Hybrid: 245 CP şi 6.3 litri la sută

Publicat marţi, 27.03.2012 17:47 de Sebastian Toma

Audi a prezentat imagini noi cu A8 Hybrid în versiune de serie şi primele imagini ale lui A8 L Hybrid. Vorbim despre primul full-hybrid din segmentul de lux, deoarece A8 Hybrid poate parcurge trei kilometri în modul 100% electric.

Audi A8 Hybrid, primul full-hybrid din segment, este gata de debutul pe piaţa din Europa. Modelul va fi oferit atât în versiunea cu ampatament standard, cât şi în versiunea cu ampatament mărit. A8 Hybrid are un consum declarat de 6.3 litri la sută în regim mixt şi poate să ruleze în modul 100% eletric pe o distanţă de până la trei kilometri. În modul 100% electric, A8 Hybrid poate atinge o viteză maximă de 60 km/h. Între timp, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 7.7 secunde, iar viteza maximă a modelului este de 235 km/h. Propulsia acestui model este asigurată de un TFSI de 2.0 litri care dezvoltă 245 CP şi 480 Nm, iar sistemul de propulsie hibrid include un set de baterii şi un motor electric.

Pe lângă noile imagini ale versiunii de serie a lui A8 Hybrid, cei de la Audi au prezentat şi primele imagini ale noului A8 L Hybrid. A8 Hybrid şi A8 L Hybrid le oferă proprietarilor trei moduri de rulare. Astfel, există modul full electric – care oferă 3 kilometri cu zero emisii de CO2, modul D, care îmbină resursele pentru a reduce pe cât posibil consumul de carburant şi modul S, care stoarce fiecare fărâmă de putere din sistemul de propulsie. Versiunea hibridă a lui A8 este diferenţiată estetic de celelalte motorizări printr-un set de jante din aliaj cu 10 spiţe şi un design dedicat. În caz că nu le-aţi observat pe acestea, badge-urile cu inscripţia Hybrid amplasate pe caroserie denotă trenul de propulsie al acestui model.

Noul A8 Hybrid este aşteptat să debuteze în showroom-urile mărcii până la începutul verii. În Germania, noul A8 Hybrid pleacă de la 77.700 euro, în timp ce A8 L Hybrid pleacă de la 85.400 de euro. Pe piaţa internă, cel mai ieftin Audi A8 costă 80.200 de euro cu TVA inclus (valabil pentru versiunea 3.0 TDI), în timp ce cel mai ieftin A8 L pleacă de la 86.580 de euro cu TVA inclus. Importatorul Audi în România nu a dezvăluit încă preţurile pentru versiunile hibride ale lui A8 şi A8 L în ţara noastră.

Via | WorldCarFans

  • Excomunicatorul, miercuri, 28.03.2012 10:48
    :)

    Daca la noi preturile A8-urilor normale pornesc de la 80.000 atunci asta hybrid o sa fie 100.000 . Nu de alta,dar noi avem bani. Ce?! Nemtii aia,sunt niste europeni parliti,ei n-au,deaia isi permit sa dea cu 20.000 mai putin ca noi.

  • tzenu_bmw, miercuri, 28.03.2012 13:45
    ma intreb.......

    doare de ce nau facut un A8 Hybrid cu peste 400 de cai sa fie la acelasi nivel cu concurentii?????? sau poate Audi joaca dupa alte reguli.......propriile reguli.....

  • tzenu_bmw, miercuri, 28.03.2012 13:46
    pardon

    Oare de ce......

  • men@tzenu, miercuri, 28.03.2012 14:05

    pentru ca este "primul full-hybrid din segment", care concurenti, care reguli?

  • Dukat, miercuri, 28.03.2012 14:30

    Nu stiu daca Lexus LS nu se incadreaza in tot acelasi segment....

  • ha ha ah, miercuri, 28.03.2012 20:42

    Merge 100% electric doar 3 KM este egal cu 0. Tzenu_bmw se referea ca seria7 hybrid are 407 CP.

  • edi80, miercuri, 28.03.2012 21:17

    3 km full electric....pff superb! degeaba are 407 cp si consuma 16-17% ce folos....

  • AndreiRN, vineri, 30.03.2012 21:05
    5 ani Rebut

    Masina de scurta folosinta. Motoarele electrice sunt importate din China si la fel si mare parte din componentele motorului.

  • IeD3vil, joi, 05.04.2012 20:33
    3km

    3km? full electric, corect... dar daca ati urmari atent primul filmulet, la in multe din cazurile prezente motorul electric isi incarca bateria... asa ca... mergi 3km cu motorul electric... 1 cu ala cu combustie... inca 3 cu ala electric... la modul asta. Nu sunt date exacte, dar asta e principiul.