Ceasurile Ferrari vor purta semnătura elveţienilor de la Movado
Ferrari şi Movado au semnat un parteneriat care presupune lansarea unei noi colecţii de ceasuri cu logo-ul Căluţului Cabrat. Elveţienii vor prezenta primele produse abia în 2013.
Ferrari a anunţat semnarea unui parteneriat oficial cu elveţienii de la Movado Group pentru producerea şi comercializarea de ceasuri personalizate cu logo-ul Căluţului Cabrat. Noua colecţie va oferi instrumente de măsurare a timpului cu un preţ de până la 1500 de euro, regăsite în toate magazinele lumii, autorizate Ferrari.
Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a declarat: "Acest parteneriat completează perfect valorile brandului şi oferă clienţilor oportunitatea de a încerca unul din cele mai bune ceasuri existente în segment. Vrem să beneficiem de experienţa Movado în materie de design, tehnologie şi distribuţie pentru a putea livra fanilor noştri un ceas cu adevărat special."
Movado a declarat că va expune primele creaţii cu logo-ul Scuderiei italiene abia anul viitor, în cadrul târgului Annual Watch & Jewelry din Basel, Elveţia. Orologierul nu a publicat informaţii sau imagini cu viitoarele sale creaţii, însă a lăsat să se înţeleagă că ceasurile vor fi inspirate de monoposturile de Formula 1 şi maşinile de stradă Ferrari.
Efraim Grinberg, preşedintele Movado, a declarat: "Colecţia de ceasuri Scuderia Ferrari se va identifica printr-un design special, inspirat de modelele Ferrari, adaptat calităţii cu care ne-am obişnuit clienţii."