Am testat Logan Break!
AutoMarket iti prezinta, asa cum este el, noul Logan MCV. Suprinaztor, mult asteptata versiune break a lui Logan este mai mult decat interesanta.
Este greu de definit clasa din care face parte noul model venit in familia Dacia Logan. In principiu este un break de clasa compacta. Dar de ar fi atat de simplu...
In filosofia Logan de a oferi maximum pentru cat mai putini bani, Logan MCV nu este doar un simplu break. Are elemente de utilitara ce se vor regasi pe viitorul Logan Van dar si elemente de monovolum compact.
Dar sa le luam pe rand.
FUNCTIONALITATE
Dacia a reusit sa surprinda si a oferit noul model cu o optiune care da de gandit concurentei. Astfel, optional, Logan MCV poate fi comandat cu sapte locuri. Iar al treilea rand de scaune nu este doar de forma. Sunt inca doua locuri adevarate pe care pot calatori in deplin confort doi adulti de dimensiuni normale. Si chiar si in configuratia cu sapte locuri mai exista loc in portbagaj pentru doua genti nu prea mari. Bacheta se pliaza usor daca nu avem nevoie de ea la fel ca si randul doi. Sistemul folosit este simplu si probabil va fi si foarte fiabil din acest motiv. Daca renuntam la bancheta suplimentara, portbagajul devine imens, putand inghiti aproape orice. Volumul portbagajul ajunge astfel de la 198 litri la aproape incredibila valoare de 700 litri.
Accesul in portbagaj se face prin intermediul a doua portiere asimetrice iar aici apar elementele de utilitara. In mod normal, pentru caroseria break majoritatea constructorilor prefera varianta hayonului. Este mai usor de operat si mai practica. Cele doua portiere ofera acces facil dar sunt greu de deschis daca o alta masina este parcata in spate. In plus, cele doua lunete nu sunt cea mai grozava solutie in ceea ce priveste vizibilitatea. Si, doar luneta de pe portiera mai mare are dezaburire electrica. Aceste portiere se vor dovedi insa extrem de utile pe versiunea utilitara. Aceasta va fi practic identica cu breakul doar ca in loc de geamuri la portierele din spate si luneta va avea portiere in intregime din tabla.
MOTORIZARE
Sub capota masinii de test se afla motorul 1.6 16v care este cunoscut proprietarilor de masini Renault, fiind prezent pe modele din gama Megane. Cei 105 CP dezvoltati la 5.750 rpm dau o agilitate deosebita break-ului Logan. Lucrurile incep sa se precipite de la 4000 rpm in sus. Aici se atinge valoarea cuplului maxim motor: 148 Nm la 3.750 rpm. In ceea ce priveste performantele, Loganul break atinge 100 km/h 11.8 secunde mai tarziu, iar viteza maxima este de 174 km/h. Greutatea unui Logan MCV la gol este de 1.195 kg.
Dar, surprinzator, in realitate masina arata mai bine decat ne inchipuiam din poze. Surprinde, ce-i drept, ampatamentul de aproape trei metri, puntea spate parand a fi asezata aproape la finalul caroseriei. Dar privita din spate, Loganul MCV afiseaza o silueta inalta cu lini rotunjite. Noile stopuri aduc un plus de imagine iar linia celui de-al treilea rand de geamuri este interesanta. In fata, aproape totul este identic cu versiunea berlina. Singurul lucru diferit este spoilerul care are alt desen. Proiectoarele de ceata sunt acum ingropate iar priza de aer este desenata diferit. La interior, nu s-a schimbat aproape nimic, doar levierul schimbatorului de viteze fiind nou. Comezile sunt identice cu cele ale berlinei, in plus fiind doar stergatorul si spalatorul de luneta. De remarcat si renuntarea la unitatea audio fixa in favoarea unui nou model de cd-player marca Blaupunkt cu fata detasabila. Optional, poate fi comandat chiar si MP3-player.
LATURA PRACTICA
Revenim si atacam capitolul practic. Orice break are o latura utilitara. Sunt masini pentru familiile care au nevoie de spatiu. Aici, Logan MCV are toate atuurile de partea sa. Fiind un model din care va deriva si o versiune utilitara, spatiul este la el acasa. In versiunea cu cinci locuri testata de noi, spatiul in portbagaj este 700 de litri. Da, ati citit bine! Incape cam orice, fara probleme. Singurul lucru care strica un pic ordinea sunt pasajele rotilor care apar in portbagaj. In schimb, podeaua este perfect plata, roata de rezerva aflandu-se sub masina. Usile asimetrice asigura un acces facil iar daca avem nevoie sa strecuram un obiect mai voluminos, doua clapete permit deschiderea usilor la 180 grade. Mai mult, daca cei 700 de litri sunt insuficienti, alte doua clapete rabateaza bancheta fractionabila asimetric. Aceasta se pliaza practic in spatele locurilor din fata printr-un sistem extrem de simplu si elibereaza un volum de 2.350 litri. Credeti ca o aveti cu ce sa il umpleti? In plus optiunea pentru inca doua locuri adevarate fac din Logan MCV sa ia un avans decisiv.
Un lucru devine certitudine. Dacia Logan MCV este un break multifunctional cu veleitati de monovolum compact. Desi nu este cea mai frumoasa masina de pe piata, castiga detasat la capitolul practicabilitate. Dacia Logan MCV 1.6 16v cu cinci locuri costa 10.600 euro (toate taxele incluse) iar in versiunea cu sapte locuri 11.000 euro.
Pentru mai multe informatii, fotografii si pentru a vedea punctual avantajele si dezavantajele lui Logan MCV, vizitati rubrica Drive teste.
-
gsf, miercuri, 08.11.2006 12:02Logan MCV
S-a vrut a fi masina saracilor. Nu este. Raportul calitate/pret sufera. Calitate mai putin, pret mai mult. La 11000 iti cumperi autoturism care merita banii, recomandandu-l raportul calitate/pret si costurile de intretinere. Romanul, cand alege, tine cont de consum, comfort, siguranta, fiabilitate (solida, rezistenta la gropi), aspect, marime, pret. Cand analizam toate acestea si le raportam la pret, tanand cont de piata, observam alte oferte mai bune. Din punct de vedere al serviciilor oferite de Dacia (ca brand), de departe observam ca nu avem de suferit. Incercati si convingeti-va. Alegerea este a dumneavoastra. "Nu e prost cel care cere, ci cel care da". Avand in vedere advertising-ul, este ceva normal, fiecare face asa ceva. ALEGETI! BANII SI PLACEREA SUNT ALE DUMNEAVOASTRA.
-
catalin, miercuri, 08.11.2006 12:56varza
Daca tineti la ceea ce aveti in portofel......feritiva de acest jaf.....ne-au ales pe noi sa isi vand produsele frantuzesti si proaste.....am fost cu noul break cu motor 1.6 105 cai sau cat are. Abia abia se misca trebuie turat peste 3500 ca sa simti ca merge cat de cat...fiind si cu 300 kg mai grea decat berlina va dati seama in cel hal se misca :( Un produs nereusit DACIA: Daca ai cap nu iti lua :)
-
dan, miercuri, 08.11.2006 13:07parerea mea....
Si totusi daca stati bine si va ganditi la faptul ca la banii astia luati de-abea un peugeot 107 (masina noua !!!) eu zic ca e cinstit pretul .. nu pot spune ca are confortul unei masini de occident sau performantele .. dar sa stiti un lucru, o masina la mana a doua e o masina chinuita si care e posibil sa va faca probleme ff mari (ca exemplu: eu am un punto la care mi s-a stricat cutia de viteze de la un bolovan luat sub masina ... si am fost la reprezentanta si mi-au zis ca o cutie de viteze e 177 mil si am mai fost si la alt magazin si tot asa mi-au zis .. pana la urma am recurs la o firma de dezmembrari care mi-au gasit o cutie la o masina distrusa ... dar nu se compara cu o cutie noua) asa ca va sfatuiesc din tot sufletul sa incercati sa va luati o masina noua chiar daca nu are luxul sperat de voi .. dar care sa stiti ca macar aveti o garantie (sau ca puteti sa strangeti de gat pe careva daca nu va este rezolvata problema). BAFTA !
-
Kata 4, miercuri, 08.11.2006 14:14Fiat ?!?!
Dane ... imi pare rau sa-ti spun ... dar nici FIAT-ul tau nu e departe de Logan. Nu da exemplu un FIAT caci sincer...te cam faci de ras. Sa impartasesc din o experienta de-a mea intr-un accident cn un PUNTO. O fata "isteata" a iesit din parcare fara sa se asigure si fara sa semnalizele stanga macar. Si brusc m-am trezit cu ea in aripa dreapta - usa dreapta fata. Dupa "balacareala" de rigoare tipica fetelor cu mobilul intr-o mana si cheia de la masina intr-alta, am vrut sa mergem la politie pt constatare. Cum probabil ati ghicit. Fiatul nu a mai pornit. Bun ... am chemat acolo un echipaj. Dupa ce si-a luat fata amenda de rigoare, procese verbale etc...nu mai lungesc, aflu dupa cateva zile ca fata are dauna TOTALA !!! Ca s-a spart motorul, etc. Pe mine ( asiguratorul meu) l-au costat reparatiile in jur de 85 mil, la Porsche Romania ( a fost masina luata in leasing de la ei ). Concluziile cred ca se trag de la sine. Bafta si fereste-te de FIAT, pt ca nici nu stii ce pierzi ;)
-
Kata, miercuri, 08.11.2006 14:33MCV
Cat despre MCV ... nu am ce sa comentez la o caruta cu motor bagat pe gat de fratii nostrii frantuzi. Motorul este conceput pt. o compacta mica (Clio) cu greutate in jur de o tona. Sa ne gandim totusi la o "sora" din categoria ex-comunistelor ( din care se vrea a face parte si noua DACIA ) si anume Skoda. Sa luam modelul Octavia TOUR 1,9TDI. Motor mai mare ar zice unii carcotasi, dar cu numai 90CP (exista si varianta de 105CP). Bun ... am avut ocazia sa merg cu acest model. Tot o ocazie oarecum similara am avut cu un logan cu care "m-am dat" la saptamana "usilor deschise" la lansarea modelului de peste 100CP, in care ai senzatia ca mergi cu un frigider cu motor. Evident ca senzatia poate era accentuata poate de faptul ca ma dadusem jos din VW Golf V GTI de care sunt mai mult decat multumit. Ma uitam totusi cu mare mirare la "baietii" care venisera acolo in Loganuri "tunate" care mai de care. Am incercat sa vad si eu unul care sa-mi placa. Ei bine, cu toate briz briz-urile de pe ele, tot a frigidere aratau. Am incercat diverse "manevre" in zona amenajata pt drive teste cate ceva. Parca dansam la banchetul de sfarsit de liceu cu o colega balabusta de care nu puteam sa scap. COSMAR. Asa ca ... parerea mea...fratilor la aproape 12K euroi sunt destule oferte OK pe piata romaneasca, sa nu mai spun ca din Germanica iti poti aduce un Jahreswagen in banii astia. Rusine DACIA! pentru carutele pe care ni le bagati pe gat cu pretentia de autoturisme.
-
Aurelian, miercuri, 08.11.2006 14:36MCV???
E buna pentru o firma de pompe funebre, acolo trebuie sa mergi la pas. Agilitate cu 1,6 16V, sa zici merci ca o misti de pe loc ca daca are 1,4 8V nu prea ai sanse. Sa fim seriosi la banii astia iti iei ceva mult mai bun si mai serios in primul rand.
-
un_om, miercuri, 08.11.2006 14:48pt romani
kata cu toate ca te-ai luat de punto tu ai uitat sa precizezi ce masina aveai... poate aveai un jeep de 2,5 tone si mergeai cu vreo 50 km/h ... apai cand ai intrat in saracu punto care nu cred ca depaseste o tona cred si eu ca l-ai aranjat bine ;si acum despre noua dacia... sincer din ce am vazut si din descriere mi se pare o masina facila si la un pret convenabil ... si daca tot zicea cineva ca sunt altele mai convenabile de ce nu ne da si noua cateva exemple de calitate/pret pt noi necunoscatori , nu doar aruncati vorbe .si in primul rand dupa cum se mai spunea este o masina noua ...
-
cineva, miercuri, 08.11.2006 14:52exemplu
Opel Astra Caravan
-
Kata, miercuri, 08.11.2006 15:41VW vs FIAT
Draga omule, tin sa precizez ca aveam tot o compacta, anume un VW Golf V GTI. Motor puternic, dar caroserie standard ca pe orice Golf 5. Mentionez de asemeni ca nu aveam viteza, mergand pe banda 1, si nu am intrat eu in ea...ci viceversa. Eu nu am avut lovitura frontala, spoilerul fata ramanand intact. Ce ma mire f tare este de ce FIAT-ul a avut dauna totala ???? De unde diferenta asta asa mare !??! Cat despre alternative la Logan, sunt foarte multe . Consultati forumuri pe net, cumparati reviste de specialitate si nu in ultimul rand mergeti si negociati cu dealerul. Nu pot da sfaturi pt ca nu stiu exact ce doreste de la un autoturism fiecare om. STIU cu siguranta ca NU isi doreste o masina URATA si NEPERFORMANTA ( in ideea in care suntem la final de 2006 ). Loganul are performantele unui autoturism mediu din anii '90, iar designul....din topor, deci...din epoca de piatra.
-
bogdan, miercuri, 08.11.2006 16:51optiune financiara
nu este cea mai buna optiune daca poti sa o iei cu banu jos; dar daca vrei sa iti iei masina pe leasing , loganu' e o alternativa foarte buna. e foarte complicat cu leasingul la masini second si poti doar pe credit sa iti iei ceva din 2001-2002. daca as compara un logan nou cu dotari pe el cu un mondeo din 2002, la pret ar fi cam la fel, dar la restul iasa castigator mondeo; asta este doar un exemplu. casco si reviziile la logan sunt mai ieftine decat la restul automobilelor. intretinerea la un logan este mai ieftina decat la o masina straina. deci pentru cei care nu stau bine cu lichiditatiile loganul este cam singura alternativa pe care o au. plus ca o masina noua e masina noua, no comment. deci fiecare in functie de posibilitati. imi este greu sa cred ca loganul nu este o masina buna si functionala si ca toti cei care au asemenea masini au fost prostiti de marketingul de la logan. eu zic ca fiecare a cantarit mult posibilitatiile pe care le-a avut si in functie de asta a facut achizitia; ca nu iti iei bmw m5 daca nu ai bani de benzina pt el.
-
Felix, miercuri, 08.11.2006 19:04Consumuri
Pentru cei care chiar utilizeaza Logan,care sunt consumurile de combustibil REALE ? 1.4 ;1,6 ;break (in oras si afara)
-
YMihai, miercuri, 08.11.2006 19:40...trist
Domnilor ...am citit tot.Tot din ceea ce ati scris mai sus.Fiecare rand.Parerile sunt pro si contra.Fiecare dintre noi a avut experiente neplacute cu cate o masina (vezi accidentul cu Punto)...si fiecare dintre noi a vazut cate un Logan pe strada (subiectul acestei teme).In primul rand (pentru amatorii de minuscule Peugeoturi) discutam despre un break.Adica o masina mare ...cu portbagaj mare ...cu multiple variante de modularitate interioara...etc.Cele 2 masini nu pot fi comparate din acest punct de vedere.Din latura motorizarii insa ...e trist ca un motor care are pretentia de a avea 105 cp trebuie turat ca sa " traga " insa aceasta este o caracteristica a masinilor pe benzina ...de putere mica (raportata in acest caz la dimensiunile habitaclului)Cu siguranta daca s-ar oferi un motor de 1,9 TDI...(va rog sa observati prezenta " T "-ului) sau un 2 litri ...benzinar...lucrurile ar sta cu totul altfel.Insa asta costa.Costa sa aduci o alta linie de montaj...si costa sa implementezi alte repere tehnice ...bani pe care Dacia prefera sa-i investeasca in altceva.In nimicuri concrete...Ceea ce ma deranjaza cu adevarat este atitudinea domnului Dragos Baltataru / Autocar (cel ce ne-a tinut cu sufletul la gura ...prin stirile lui).Tind sa cred, ca mai peste tot in romania se face totul pe spaga...de genul " hai sa scriem ceva bun despre Logan MCV " ...caci " poate ne dam bine " ... Domnilor...am fost si eu prin zona cand s-a prezentat Loganul MCV...Multa valva...mult tam-tam...si totusi tristete. Spuneti-mi pe unde intra ocupantii locurilor din portbagaj ??? Si podeaua e chiar plata ??? E trist ca asa ceva poate fi publicat...si oferit publicului larg ca o parere de " expert " Imi este cu neputinta sa inteleg rostul unor randuri ca cele in care ne este prezentata masina in cauza ...atata vreme cat in spatele banchetei (de 3 locuri)ramane un spatiu (exact acolo unde venea probabil bancheta variantei berlina) in care deja vad diferite lucruri nefolositoare cum zac.Bancheta spate aduce ceva cu banchetele folosite pentru locurile din spate al unui Land Rover utilitar.O bucata de fier ...cu plasa (pentru elasticitate)...putina spuma poliuretanica (sau burete) si capitonaj. Parerea mea este ca Dacia a prins putin din gustul victoriei...si ca prin prezentarea atator variante de caroserie (sa nu uitam ca au aparut si poze cu Van...iar o noua varianta ...a papucului e asteptata ptr anul viitor)se incearca o mentinere a acestei pozitii (de surfeor). Din pacate insa ...sunt inca extrem de multe persoane ce cumpara masini inadecvate ...si tocmai de aceea s-ar putea sa vedem papuci Logan propulsati de motoare 1.4...cu sarcina utila 1.2 T...si cu podeaua " dreapta " ... Hai s-o zicem pe aia dreapta...
-
iulian, miercuri, 08.11.2006 20:27mda....trist
Am citit si eu tot ce au scris ceilalti.Nu am condus acest model ,dar am condus berlina simpla.Credeti-ma ca am multa experienta la volan si destul de ulta la masini. Atat timp cat pe piata sa gaseste , de ex., Opel Vectra break, an 2002, full options si o iei cu 8.500-9.000 euro( tot inclus), chiar si Astra caravan (care totusi nu prea are nici ea putere, dar are confort) nu-mi voi cumpara o Dacia.Cum zicea un "antescriitor" :"Nu e prost cel care cere ci cel care da". un lucru e cert . Inca noi ramanii sntem "botanisti" la reclame bune......Numai bine....
-
sorin_claudiu, miercuri, 08.11.2006 23:26Logan MCV
...mie imi place masina si chiar daca altora li se pare scumpa si au impresia ca isi pot lua o masina mai buna ar fi bine sa nu uite ca nu poti lua la 11000 euro o masina noua de clasa MCV-ului.Un second hand da, insa Loganul are avantajul garantiei. Si asta conteaza mult pentru romani. Singurul lucru care nu-mi place la MCV sunt usile din spate dar cred ca ma pot obisnui cu ele. L-am condus si chiar merge bine si nu e lent deloc. Dar nici eu nu sunt pilot de formula 1.
-
iulian, joi, 09.11.2006 11:31MCV rules
Mai ganditi-va la scopul pentru care a fost creata masina. Parerea mea este ca a fost foarte bine gandita si are un raport pret/performanta destul de bun. Cine are Logan stie ce vorbesc.
-
am vazut cine are logan..., joi, 09.11.2006 15:08MCV
Eu am cosmaruri cand vad Logane pe strada...trebuie sa te feresti de ele ca de dracu: soferii acestora sunt total imprevizibili - parca nu mai au loc pe strada :)..O fi din cauza masinii (incomoda sau lipsa vizibilitate), a frustrarilor acumulate sau poate posesorii incearca sa iasa in evidenta cu orice pret - parca mai era nevoie...who knows? Oricum ma gandesc cu groaza ce-o fi cand se inmultesc MCV-urile in trafic asta chinuit din Bucuresti! MCV nu mai este frigider pe roti...deja a ajuns la stadiul de congelatoar industrial!!!... Un matizar stresat!
-
sorin, joi, 09.11.2006 19:32MCV
Numai Loganistii te streseaza? Toti borfasii cu BMW, toti tiganii cu Mercedes, toti nenorocitii cu girofar, aia nu te mai streseaza? Stresul tau e de alta natura , esti prea mic , si la propriu si la figurat.
-
IMKF, joi, 09.11.2006 19:51Realism
Domnilor, treziti-va la realitate. Pt. inceput as vrea sa spun ca nu sunt un fan al produselor Dacia. Daca mi-as permite altceva cu siguranta as avea de unde sa aleg. Dar realitatea ne constrange, sau ar trebui sa o faca sa luam in calcul posibilitatile financiare ale unui om. De altfel intreaga economie romaneasca din ultimii 16 ani pe asta s-a construit. Sunt perfect de acord cu faptul ca articolul ziaristului de la Autocar este probabil "comandat" pt. ca ideea fundamentala a acestuia este ca francezii au atins perfectiunea cu acest model, ceea ce este departe de realitate. Dar daca privim problema dintr-o perspectiva pur financiara, care este de altfel axul principal al pietei romanesti fiind o piata extrem de sensibila la pret, ne punem intrebarea evidenta: Ce alternativa exista la modelul Logan MCV? Ma tem ca nici una. Cineva a lansat ideea ca o alternativa clara si mult mai buna ar fi Opel Astra Caravan. Oare??? Frumoasa masina, nimic de spus... mi-ar placea una... dar ia sa vedem cat costa? amicul cu pricina a "uitat" sa ofere si aceasta informatie. Pai o motorizare pe benzina cu motor de 1.4 este nici mai mult, nici mai putin decat 14.090 euro DDP, iar o motorizare Diesel de 1.3 CDTi este 16.190 euro DDP (no comment). O diferenta de 3.400 euro este "nesemnificativa"? Probabil ca in cazul amicului respectiv acestia reprezinta banii de buzunar cand iese in week-end cu prietenii (respectele mele) insa pt. un roman de rand aceasta suma reprezinta salariul pe multe luni de zile. Ce fel de alternativa ar putea reprezenta un Caravan numai el ("amicul") ar putea sa stie. O alta alternativa, si mai interesanta, ne-o ofera amicul "Kata" (Salut cu respect). Este vorba despre Octavia. Apai, domnul meu, Octavia Combi 1.9 TDI cu ceva dotari de bun-simt pt. anul de gratie 2006 ajunge "doar" la vreo 19.000 euro DDP. Alternativa??? Definiti, va rog, termenul... De altfel Octavia este un model superb, fara nici o discutie din f. multe puncte de vedere; mi-ar placea sa imi pot permite una insa cu acea diferenta de "doar" 8.400 euro i-as cumpara o masina si prietenei mele. Dar oare ce as putea sa cumpar cu 8.400 euro? Ghiciti cumva? Acum daca ne gandim la faptul ca amicul "Kata" poseda o frumusete de Golf V GTI il intelegem dar pe de alta parte, noi romanii de rand, care nu ne permitem un Golf nici macar obisnuit dapai unul GTI il rugam sa isi coboare privirea si spre noi si sa incerce sa inteleaga faptul ca daca romanul-taran de rand pt. ca nu avea bani de tractor, n-ar fi inhamat la plug un bou sau ce gasea "disponibil" prin batatura, ar fi ramas cu ogorul nearat si ar fi murit de foame. Iar astfel domnia sa, care presupun ca se trage din acelasi roman-taran, ca noi toti de altfel, nu ar mai fi astazi in postura de a-si alege o masina buna din multitudinea de oferte datorita simplului motiv pt. ca inaintasul de care vorbeam ar fi murit de foame... Acum, domnilor, cu riscul de a va plictisi v-as mai povesti o intamplare a unui amic ce si-a cumparat o masina second-hand. Sper ca se observa ca nu fac o comparatie intre o masina noua, oricat de proasta ar fi ea si una second-hand din simplul motiv ca mi se pare absurd. E ca si cum as compara mere cu pere. Revenind la poveste si alternativa second-hand, amicul cu pricina si-a cumparat din Germania un Ford Mondeo Combi 2.0 benzina. Un exemplar reusit fara doar si poate insa in tara a avut o surpriza destul de neplacuta sa constate ca nu isi permite sa plateasca o polita CASCO datorita pretului prea ridicat, avand in vedere ca masina era full-options. Astfel s-a trezit conducand o masina super confortabila si destul de performanta insa traind cu frica in san, cum se spune... Nu trebuie sa va mai povestesc faptul ca a avut de curand un accident fara vina lui... A intrat un nene in plin lateral dreapta. Masina lui sta de 1 luna in service si toata lumea il duce cu vorba. E plin de nervi tot timpul. Ce trebuie sa invatam de aici... Ca nu este suficient doar sa cumparam masina pe care ne-o permitem (ca pret) ci si sa ne permitem costurile de intretinere ale ei. Iar aici ar putea urma o alta analiza. In final va marturisesc faptul ca sunt un admirator al grupului VW, fie ca este vorba despre VW, Skoda sau Seat insa in cazul celei din urma marci, o Ibiza cu motor de 1.2 benzina este doar vreo 12.000 euro. Desigur cu dotari de bun-simt pt. anul in care traim. Si pot spune cu certitudine ca este frumushica, destul de nervoasa pt. un astfel de motor si confortabila insa este efectiv de 2 ori mai mica decat un Logan MCV. Si as putea sa va istorisesc si despre acest model o intamplare traita in plina iarna cand s-a stricat Climatronicul tocmai cand intram in Brasov... si era weekend si peste tot inchis si a fost o adevarata aventura sa ne intoarcem in Bucuresti pe un frig de iti crapa maseaua in gura si fara pic de caldura in masina. Asa ca dragi prieteni, fiti realisti si nu mai aruncati la gunoi lucruri care nu va plac doar pt. faptul ca va permiteti mai mult. Sunt oameni care nu isi permit mai mult. Iar asta nu inseamna ca cei care isi cumpara Dacia sunt "niste prosti" cum "insinua" unul dintre "prietenii" nostri de pe forum. Cand iti cumperi o masina trebuie sa iei multe aspecte in calcul, altfel patesti ca amicul cu Fordul... Iar daca ceea ce iti permiti este Logan, asa sa fie. Asta nu inseamna ca esti mai prejos decat cineva care isi permite un GTI, de orice marca ar fi el. PS: Astept sa imi demonstreze cineva ca exista o alternativa viabila pt. Logan. Coordonate: pret-spatiu-functionalitate-fiabilitate-intretinere. Sa auzim numai de bine. Fiti realisti
-
cosmin, vineri, 10.11.2006 08:19IMKF
NEA' CAISA LASA-NE FRATE CA ESTI LOGANIST DE LA O POSTA DU-ET SI PLIMBATE CU CONSERVA DE LOGAN PE STRADA.Loganul va fi noua dacie berlina generatie noua.vor ajunge exact ca berlina noastra veche ...dar alea au tinut 30 ani sa vedem logan in 5-6 ani mai IMKF sa vedem cum sta cu rugina si motor si alte cele.sa vedem cum se tine dupa 150.000 km caroseria etc.BAAAAAAAAAAAAA e buna cat e in garantie ca nu cade nimic intr-un an jumate dupa care te rup la bani piesele ptr conserva aia nenorocit cu care prostesc poporul astia.Duceti-va in magazin si intrebati cat e o bara de logan ,cat este un far ,cat este eu stiu o axa cu came ptr logan sa vedetiu realitatea care este dupa garantia aia de rahat,ca si berlinele vechi tinea cam 60.000 km fara prea mari probleme.Asa ca treaba cu calitate/pret,fiabilitate/pret si etc cade total nu va mai da-ti intr-o parte si alta ca nu e rentabila absolut deloc aia este realitatea.Am vw passat din 2001 noiembrie full fara piele 1.9 tdi si vreau sa va spun ca o am de 2 ani si am luat-o la 80.000 km si acum am in prezent 118.000 km cu ea si nu am bagat un leu in ea decat ulei motorina si consumabile (a costat cand am luat-o 9.000 euro ) iar daca cineva imi spune ca e mai rentabil un logan nou atunci vand passat-ul si imi iau logan Cu respect
-
cosmin, vineri, 10.11.2006 08:21IMKF
Scuzati greselile :) am scris repede! Cu respect
-
cristi, vineri, 10.11.2006 09:47pt cosmin
lasa ma vrajeala cu passat-ul, daca il luai de 2 ani nu dadeai numai 9000 pe ea (adica sa dai 9000 euro in 2004 pt o masina din 2001), asta e vrajeala pt fraieri, bine poate tu crezi in ea. si daca faci decat 38000 km in 2 ani asta e mare dovada de soferie din partea ta, n-ar trebui sa vorbesti despre masini ca n-ai habar, eu fac cel putin 10-12000 km pe luna, si stiu ca inseamna o masina buna, si loganul e una din ele.
-
Tester, vineri, 10.11.2006 11:46Loganu
Loganu e naspeta -comparativ cu altele, o stim. Asta nou e: - lent (nu cum a scris autorul articolului, haha, nastrusnicule!), - consuma mult (4 zdraveni +bagaj = 15-16 litri in oras, sa fie primit!), - e scump pentru ce stie sa faca , pentru calitatea materialelor, pentru calitatea asamblarii(o cunostiinta a luat unul cu 12.600 Euro !) - arata slab pentru banii astia - are avantajul ca e mare (dar la ce iti trebuie! daca ai familie mare iti iei un microbuz :), daca transporti marfa iti iei o dubita) concluzia mea: pentru firma producatoare o sa fie un esec (daca pastreaza acest pret)
-
EU, vineri, 10.11.2006 14:08Pret Logan
Loganul are un pret bun raportat la ce ofera si la celelalte oferte similare. Decat sa ma duc sa imi iau masina din gunoi (S.H.) prefer una noua. Nu vreau sa miros basinile altora.
-
Mihai, vineri, 10.11.2006 15:38ptr. cosmin (off topic MCV, scuze)
Stimabile, daca tu crezi ca daciile 1310 erau mai fiabile decat loganu' inseamna ori ca nu ai mers niciodata cu ,,limuzina 1310 tx", ori ca ai fost plecat din tara si de-abia te-ai intors, fara nicio jignire! daca mai vezi dacii 1310 vechi de 20 -30 de ani pe sosele, nu inseamna ca sunt mai fiabile ci ca proprietarii nu au bani sa le schimbe si stau in fiecare duminica in fata blocului sa le repare. astea sunt adevaratele carute pe roti, ruginite si harbuite. zici ca loganul va fi noua dacie berlina. si ce daca? foarte bine! de ce nu dispar peste noapte cele aproape 2 milioane de harburi sus-mentionate si sa apara 2 milioane de logan-uri, chiar si dricul MCV? Nu sunt un fan DACIA, dar am vrut sa imi iau logan laureate plus (1,4 cu abs), care imi oferea TOT ce aveam nevoie de la o masina. ca am prins promotie la clio symbol fidji cu numai 500 E in plus e alta poveste, oricum astazi as fi avut numitul laureate. revenind la MCV, arata f. patratos, dar de cutiile volvo 244 sau 850 break nu s-a legat nimeni, ca de este volvo. sa fim seriosi. inainte de lansare am vazut intr-o revista auto poze ,,spion" cu MCV, in care spatele avea stopurile si trasaturile de la MEGANE break. ar fi fost cu totul altceva la capitolul imagine... compara cineva mai sus pret MCV aprox egal pret peugeot 107. nu vreau sa ma gandesc la ce pret ar scoate dacia pe piata un model din clasa mini, daca s-ar hotari intr-o zi. cu respect
-
kingu, vineri, 10.11.2006 18:54e slab
sa fim seriosi la pretul asta iei masina nu caruta
-
IMKF, vineri, 10.11.2006 19:10Pt. Cosmin
"Amice, esti idiot!" I. L. Caragiale Nu as fi inceput cu acest citat din Caragiale daca atitudinea "amicului" Cosmin nu ar fi fost atat de violenta si lipsita de bun-simt. Si as adauga ceea ce scria la un moment dat Leonardo da Vinci (artist, inginer): "He who truly knows has no occasion to shout.” Acestea fiind spuse domnul meu, imi permit sa iti atrag atentia ca daca ai fi citit cu atentie cele scrise de mine ai fi observat ca am specificat clar faptul, citez: "Sper ca se observa ca nu fac o comparatie intre o masina noua, oricat de proasta ar fi ea si una second-hand din simplul motiv ca mi se pare absurd. E ca si cum as compara mere cu pere." Sau cu caisele, dupa cum prefera unii sau altii. Deci alternativa second-hand a fost scoasa din calcul. Acum si eu as putea sa te intreb aceleasi lucruri... de ce nu ne spui cat costa o bara de Passat sau un far? Sunt convins ca majoritatea romanilor s-ar albi la aflarea pretului. De ce? Pt. ca evident nu stii cat este salariul mediu pe economie si faptul ca 70% dintre romani nu il depasesc. Pe de alta parte ai uitat sa ne spui cat costa o revizie la Passat sau polita CASCO (presupunand ca ai o asigurare de acest gen). Aceste cheltuieli sunt OBLIGATORII daca vrei sa ai o viata linistita si sigura. In incheiere as dori sa te informez ca marca Dacia are cea mai mare cota de piata in Romania din 1968 pana in prezent, performanta depasita doar de marci precum Renault sau, peste ocean, Ford. Previziunile pt. urmatorii 5 ani sunt neschimbate fiind f. putin probabil ca Dacia sa piarda fruntea clasamentului pana prin 2015. Iar cand o va pierde ghici cine va prelua stafeta? "Mama lor de frantuji". Nu stiu daca mai e cazul sa iti spun ca modelul Passat are o cota de piata ffff mica si ca, spre exemplu, Skoda Octavia (tot membra a grupului VW) are o cota de aproape 3 ori mai mare si urmeaza un trend ascendent. Dar nu ma astept sa stii aceste amanunte "nesemnificative". Ai habar cat costa un Passat nou? Cred ca nu... Versiunea "chioara" cu motor de 1.6 benzina costa nici mai mult nici mai putin de 19.590 euro DDP, ajungandu-se pana la 22.240 euro DDP in cazul unei motorizari 1.9 TDI. Probabil tu ai un Passat Comfortline 1.9 TDI care nou costa "doar" 23.015 euro DDP. Si tu spui l-ai cumparat cu 9.000 euro in 2004, avand doar 2 ani de folosinta??? Oare??? Cred ca habar nu ai ca rata de devalorizare in timp (ca uzura) a unui Passat este una dintre cele mai mici din lume. Stiai aceste lucruri. Ma indoiesc... Daca tu vrei o masina second-hand nu are nimeni nimic impotriva ta, fiecare are dreptul sa-si aleaga ce pofteste insa cand vei reusi sa intelegi ca unii oameni cand isi propun sa cumpere o masina noua, inseamna ca asta vor - o masina noua, probabil ca vei intelege si ce spun eu. Toate bune. Fiti realisti.
-
mihai, vineri, 10.11.2006 20:32fapt divers
Cunosc un medic care in 2003 avea un ford scorpio, modelul acela ultimul si la propriu si la figurat (nu stiu anul de fabricatie, probabil 1999 - 2000), luat SH Germania. Mandru nevoie mare. Pana cand l-a lasat cutia de viteze - aprox. 35 de milioane. Si uite asa a venit omul nostru pe jos de acasa la spital (actiunea se petrecea in provincie) pana cand si-a luat ghici ce? Dacia solenza scala de care este si acum f. multumit. Nu stiu ce-o fi facut cu tancu ala de Ford.
-
bogdan, sâmbătă, 11.11.2006 15:05de gandit
segmentul de piata este superb ales: tara bananiera, familii numeroase, marfa de transportat la piata, oaia de dus la veterinar. ca bietul cumparator nu stie cat va consuma barca aia, ca atunci cand va vinde ceapa la vecinii unguri vor rade aia de el, si ca la primul accident se pliaza ca o bucata de staniol -> asta e partea a doua. cautati logan pe saitul euroncap, nu-l veti gasi..dar ne laudam cu 3 stele...date de cine? o masina care scoate 3-4 stele are multe kg in plus...reno stie sa faca masini usoare si sigure? folosesc titaniu, fibra de carbon si aluminiul, ceea ce bmw nu-si permite? Si ce ma agaseaza cel mai mult sunt articolele trase la xerox cu "masina agila dar si incapatoare, design futurist si spatiu, siguranta si costuri mici". pai ori siguranta, ori cost, ori sportiva, ori incapatoare...logan le are pe toate, chiar nu vedeti? amuzant: din 2007 se va face si cupa logan, ca sa ne arate ca e si sportiv dulapul care consuma putin si ne duce toata familia in siguranta la piata:). adica practic un srl din germania ia loganul si-i monteaza niste jenti si amortizoare tari. sectia de sport de la DACIA PITESTI in schimb a fost desfiintata de renault...a fost primul lucru "bun" pe care l-au facut noii stapani cu fabrica noastra. piese pt nova nu se mai asigura, desi-s obligati de lege. asta ca sa se vanda logan. stiu niste chestii pt ca-s in domeniu de cativa ani buni.
-
bogdan, sâmbătă, 11.11.2006 15:12apropo
o masina second se intretine cu piese din dezmembrari, la fel ca si afara. e normal ca o piesa de firma sa coste dublu decat cea de dacia - desi nici cu unele repere de la logan nu mi-e rusine. computer injectie 1700EURO!
-
liviu, sâmbătă, 11.11.2006 15:22e chiar asa frate
nu cred ca loganul e o masina perfecta , romanii nu vor construi niciodata asa ceva. dar pentru noi oamenii de rand din romania anului 2006 e o masina beton. eu am o solenza din 2004 , am bagat 60000 km , am fost de curand la revizie si cu 650 ron am rezolvat multe. oare la alta marca cu banii astia faceai schimbul la toate plinurile(antigel, motor ,cutie viteze, lichid frana), filtre , bujii, curele , role ,intinzatoare, simeringuri, placute? ma indoiesc.
-
MIHAI, duminică, 19.11.2006 15:05MIHAI
asy vrea sy eu un logan mare ca sa al vad
-
Marius, marţi, 21.11.2006 04:13pro si contra LOGAN
experienta mea personala cu loganul: am mers 3 luni cu un logan 1.6 cu aer c, geamuri el si fara abs in jur de 40 - 90 km pe zi. Precizez ca am folosit acesta masina din curiozitate, masina mea personala e un 307 1.6. Contra: dupa 1500 km s a stricat bordul - reparat garantzie (asta se intampla si la masini mult mai scumpe de la pejo 307, golf 5 pana la passat si tuareg si din cauza asta exista si garantia), cauciucurile standard sunt foarte proaste, inaltimea nu ii ofera o stabilitate foarte buna in curbe, forma oglinzilor nu ofera o vizibilitate foarte buna. PRO: garda la sol mare permite abordarea unor drumuri foarte proaste si terenuri accidentate, garda la sol mare permite trecerea peste borduri inalte ptr a gasi un loc de parcare in aglomeratia din buc, spatiul din interior ofera un confort foarte bun, obtine reprize bune doar la o turatie f ridicata, GARANTIE 3 ani, spatiu porpagaj foarte mare. Viteza mazima atinsa 182 km/h. A si inca ceva, noi romanii intotdeauna ne dam singuri in cap. Iar cei care vb asa negativ despre logan ar trebui macar sa se intereseze de evolutia vanzarilor la golf ul 5. (unii stiu de ce)
-
cosmin, marţi, 21.11.2006 09:26logan Ptr Mihai
In legatura cu Passat-ul meu ....mai Mihaita am cumparat masina aia de la doctorita in 2004 cu 9000 euro care vroia un audi A6 nou sau ma rog un A4 si avea nevoie urgent de bani asa am cumparat-o cu 9.000 si crede-ma ca m-am ocupat cu vanzare-cumparare de masini din 2000 pana anul asta in februarie.Am avut 92 de masini plecand de la oltcit la dacie ,daewoo (cielo.tico etc) pana la Opel Astra(stiu bisnitar ,samsar etc (si de aia nu mai pot eu:)!Iar ptr IMKF care a zis ca am facut doar 38.000 km in 2 ani ...de aia nu am facut mai mult ca mergeam si cu masinile pe care la cumparam si ulterior le vindeam.Iar referitor la costul pieselor noi mai intereseaza-te sa vezi ca sunt mai ieftine la un Passat(daca stii de unde sa le achizitionezi) decat la logan meseriasule care esti!Nu te mai da rotund ca esti patrat ca loganul!Nu ma intereseza pe mine ce curs urmeaza Passat-ul si ce curs urmeaza Dacia pe mine ma interseaza masina propriu zis intelegi?Are fratele meu Logan ,am avut si eu la vanzare si stiu ce zic .Nu se compara nici o masina second generatie 1998-2003 cu loganul.Ce comfort iti ofera Dacia cand o conduci?Cat de bine stai in scaun?cat de bine se tine in viraje stranse la o viteza mare?cat de frumos se inchid usile (ma refer la zgomot)?ce forma au usile din fata?(nu vi s-a intimplat sa va feriti in ultimul moment de coltul usilor din fata la deschidere?)etc.Nu ziceti nimeni frate ca nu e un salt ptr dacia ...este chiar foarte mare iar ceea ce ma deranjeaza pe mine este ca : este ridicata in slavi masina asta ca nici un alt model si orice iese pe piata inclusiv marcile BMW,AUDI,MERCEDES etc sunt comparate cu conserva asta de logan.Dar chiar asa am ajuns ?????Daca nu ma credeti intrati pe celelalte stiri si o sa vedeti! Cu respect
-
potential client, sâmbătă, 25.11.2006 23:05mcv
ce agilitate ce tot intruma redacturul acolo, poate a mer la vale !! ai incercat si varianta cu 7 locuri ? locurile 6 si 7 sunt ptr baby caci cine intra acolo ? ce sa mai zic de 1.54 dci . daca bagi 5 musterii la ~ 80 kg + ceva bagaj si mai dai drumu la ac CREZI CA MAI PLECI DE PE LOC
-
ady, duminică, 26.11.2006 22:22logan
mda...am vorbit si eu cu un loganist foarte indragostit de masina lui...parerea mea personala :o masina foarte nesigura buna de mers cu la tara sa aduci porcu acasa...si de mers la cules de porumb...eu am opel astra caravan din 2002 luat din germania...pai nu se compara o masina facut pentru vest cu una pentru est,...deci aceia care zic ca "nu vreau sa miros basnile altora"...pai frate..dak tu de caci in masina e problema ta....oamenii civilizati nu se caca pe ei asa mereu. in fine...e motor de 1.7 motorina...dar trage mult mai tare ca un logan berlina cu 105 cai...chiar dak eu am 75 de cai.. ..astra trage mai tare...parerea mea de antiloganist...
-
Laurentiu, miercuri, 29.11.2006 12:08Logan
La noul tip de Logan au marit caroseria dar nu au imbunatatit deloc caroseria(suspensii mai bune)consumul pe tipul de motor este f. mare in raport cu maisini second care sunt si mai robuste ai mai multa siguranta.Pretul este prea mare -nu se poate spune ca este masina saracului,dar au altii grija de noi sa ne bage pe gat aceste modele.
-
sica1, duminică, 10.12.2006 18:11Nubira II vs Logan
Mie imi plac break-urile, dar calitatea, forma si dotarile noului Logan lasa de dorit. Nubira II Wagon, pret 10.799 Euro, cu taxe incluse, eu zic ca e cu mult deasupra Daciei la design si la dotari ( motor 1.6, benzina, 104CP, geamuri electrice fata si spate, etc., vesi site-ul Daewoo ). Daca vreau sa-mi iau un Logan Break de 105CP, geamuri electrice fata si spate, adica versiunea Laureate ( singura comparabila la dotari cu Nubira II Wagon ), scot din buzunar peste 11000 Euro. Concurenta exista, insa marea problema e managementul firmei de la Craiova.
-
marius, marţi, 12.12.2006 14:08e bun la acest pret
la acest pret nu gasesti o alta masina care sa fie asa de incapatoare.....si cine zice ca loganul nu e o masina buna se insala sau o zice din auzite. se spune ca loganul consuma in oras peste zece la suta dar eu am masina de aproape 2 ani si consumul nu a sarit in oras de 8,5 si asta numai iarna ca vara se apropie de 7.
-
V.M. Bucuresti, marţi, 12.12.2006 14:59Consum
Logan nu are cum sa ia mai putin de 9 in Bucuresti. Am avut pe mana o Solenza muulta vreme. Da, costuri mici, dar in 10.000 de Km de mers grijuliu cu ea luata de noua au aparut urmatoarele probleme: -Bucse bara stabilizatoare duse -caseta de directie dusa (refuz de schimbare pe garantie de la 3 service-uri autorizate pe motiv ca INCA nu e picata de tot) -esapament mancat de rugina (din nou refuz de schimb pentru ca "nu are gauri inca, cand are gauri, vii si schimbam) Solenza asta, condusa 100% ca la carte consuma cam 9% in Bucuresti. Producatorul dadea un consum urban de 8.3%. NU EXISTA MASINA CARE SA SCOATA MAI PUTIN DECAT ZICE PRODUCATORUL! Asta daca conduceti corect ca asa stiu multi tampiti care isi chinuie Daciile (Solenza si Logan) mergand cu 45-50 la ora intr-a 5-a. Sa vad cat va tin masinile la stilul asta. Acuma [b]marius[/b] nu stiu din ce oras esti tu, ca si asta conteaza. Dar in Buc, unde trafiul e asa cum e, nu poti sa ma convingi pe mine ca un Logan [b]pe benzina[/b] consuma 7%. Iar cu masini incapatoare, mai cercetati piata ca sunt oferte destule la acelasi spatiu interior si in bani apropiati. SINGURUL avantaj Logan: UNELE piese mai ieftine (ca altele costa cat la Megane II) si costuri de asigurare mai mici. Logan e o masina ok pentru cineva care doreste DOAR un mod de deplasare intre punctele A si B. Dar ca un vehicul modern nu este o masina BUNA, doar acceptabila. Am avut asa ceva pe mana si nu mi-a placut. Acelasi sentiment de ieftin si prost ca la Solenza, numai ca la pret aproape dublu. Ceea ce nu imi convine. Cand a fost sa schimb Solenza am luat un Hyundai Accent 2006 1.5 CRDi care are 110 CP si care imi consuma cam 7% in Bucuresti. Consuma mai mult decat un Megane II 1.5 CRDi din doua motive, are cutia etaja mai spre sport si este foarte greu de condus linistit, asta pentru ca este foarte rapida [b]pentru o masina de acest gen[/b]. Extra-urban se coboara lejer sub 5%. Si pretul la echiparea aleasa de mine era de 11.700 Euro DDP la vremea aceea. Masina nu are taxe. Da, reviziile si casco sunt mai scumpe fata de la un Logan MCV 1.5 DCi dar si confortul, calitatea si placerea de a conduce sunt altele. LOGAN e o masina simpla si acceptabila, dar nu e o masina buna, e ceva cu care iti faci treaba si atat. Stiu bine ce si cum si nu mi-as fi luat Logan dintr-un singur motiv, a fost gandita in jurul pretului (adica costul de productie) care sa fie cat mai mic si asta se vede in fiecare detaliu. Nu se compara cu alte masini chiar si din clasa ei, dar pentru ceea ce este, este ok, numai ca si pretentiile romanilor sunt stupide. Cumpara Logan sperand la un Passat in deghizare. Second Hand exclud pentru ca stiu prea bine ce si cum e cu masinile din domeniul asta. Masini alergate de tot felul de baietasi si care sunt vandute repede pentru ca nu mai sunt la moda. Cine are norocul de a pune mana pe asa ceva la un pret bun si la o uzura redusa, bravo lui, dar sa vad cand vin reviziile... Cine spune ca nu costa sa intretii asa ceva MINTE, simplu si la obiect inseamna ca nu respecta indicatiile producatorului pentru ca "stie el mai bine" ceea ce e o aberatie si duce la o uzura crunta si prematura a masinii. Iar un Passat la 9000 de Euro nu e asa de rar. Am o ruda care si-a luat in 2003 un Volvo S40 din 2001 cu 9000 de Euro in stare PERFECTA (revizii la zi, condus cu grija, nimic defect) cu 50.000 de Km la bord. Dar nu e Diesel ci 1.8 pe benzina. Costurile de intretinere sunt mari, Casco e enorm, piese sunt scumpe, asta relativ cu un Logan, dar in clasa si gama asta de masini preturile vor fi intotdeauna prea mari pentru romanul mediu statistic. Problema romanului mediu statistic e ca nu se intereseaza de costul preturilor la piesele de pe Logan. Exemplu, kit ambreiaj Solenza nou :11 milioane acum 2 ani. Ambreiaj de Golf 3 (nou, din magazin) era tot pe acolo (diferenta sub 1 milion). Placutele de frana de la Logan sunt ele 1.5 milioane, dar se duc in 15.000 de Km. La Solenza mea cu care nu am franat brusc, cu care mergeam grijului, placutele s-au mancat in 10.000 de Km si erau 1.2 milioane. DA, la un model gen Fiesta or fi placutele vreo 5 milioane dar le schimbi la 35.000 - 40.000 de Km. Sunt posesori de Accent model 2005 care le-au schimbat abia la 45.000 de Km. Faceti si calculele astea si veti vedea ca Logan nu mai e chiar asa ieftin de intretinut. Hai succes, conduceti cu grija si sa aveti parte numai de noroc si bucurii la volan.
-
ben, luni, 01.01.2007 21:26logan
Si eu zic ca Loganul nu este prea bun,dar pe mine ma intereseaza siguranta.Am vazut un accident dintre un Logan si Un Renault M Sedan cei din logan au murit iar din renault nu au patit nimic.Oare chiar are 3 stele Loganul sau este vrajeala?Atept pareri
-
emigratul, miercuri, 17.01.2007 23:37a aparut in Italia
Nu va faceti probleme cum ca Francezii ne baga ceva pe gat! Italienii recunosc calitatile MCV-ului (si nu au nici un interes)! Cea mai ieftina auto din segmentul sau. Cea mai apropiata ar fi cu 3500 euroni mai scumpa. Si asta cand in Italia MCV-ul se vinde cu 1000e mai scump ca in Romania!!! Mai bine spuneti-mi de unde convine sa o cumpar. Cat costa sa o "pui pe strada" in Romania? asigurare si toate cele. In Italia e asigurare(furt incendiu)pentru 3 ani gratuita de exemplu... Convine sa o iau de aici sau din Romania??? Lansarea aici e pe 19 ianuarie si deja la concessionaria mea s-au depus 27 prenotari.
-
kostin, vineri, 19.01.2007 10:03Agilitate ?
Loganul break eset AGIL ?!!! Poate gol. Frate, incarcat cu 800 de kile cei 105 CP nu mai dau deloc o "agilitate deosebita masinii" . Nici nu-i trebuie ca nu te duci cu ea la curse, dar hai sa fim realisti !!! Iar "stilul" este " M A R E " . Arata mai bine decit berlina, dar este MARE, MARE . Asta-i stilul logan-ului break . Normal ca-i practica daca incape in ea tot ce vrei !!! Oricum cred ca o sa se vinda bine pt ca poate inlocui papucii, ca masina buna la toate, cu avantajul ca poti sa te afisezi cu ea si la nunta . Numai bine !
-
Neagu Octavian, vineri, 30.03.2007 22:53despre LOGAN
stiti ce inseamna DACIA--- D.aca A.i C.ap I.a A.lceva si asta cred ca punctu pe I
-
ak, duminică, 22.04.2007 03:37logan masina bancilor
Singurul lucru cu care Logan sau mai bine zis Dacia castiga clienti pe piata romaneasca este achizitioanerea acesteia in rate! + cum e vb "Prostul daca nu-i fudul , nu-i prost" cum poti sa mai faci si reclama la asa masina!!!. Fratilor eu sunt foarte multumit am de 6 luni un Vectra 2.0 DTI break 2001 luat cu 7500 din Germania si scuzati-ma .....dar fara nici un fel de lauda Loganu(break) este nu cu trepte mai jos ci cu cateva ETAJE!!!
-
logan`, miercuri, 30.05.2007 22:04dacia logan break
e mijto`masina :)
-
anonim, luni, 23.07.2007 21:59break
nu mai faceti atata zarva k logan break diesel consuma urban + ac si 4 pasageri 5,8%.nu gasiti astfel de performante la multe break-uri diesel!
-
Catalin, vineri, 27.07.2007 13:18logan vs CE
bai fratilor am stat si am citit mai sus de ma dor ochii.De ce?pai vreau si eu o masina de marimea break-ului(persoane-spatiu,poate chiar mai maricel-pret)Aveti variante?ca eu nu gasesc. Astept
-
sheful mashinilor logan, vineri, 31.08.2007 23:56loganul mcv cea mai tare masina
Frathilor am 16 ani shi peste 2 ani miash lua o mashina .am vazut logan mcv 1.5dci shi mi se pare super. sunt de la thara ,nu vreau sal folosesc pe camp sau alceva.doar pt a merge la o manastire ,la o moara ,etc. utila sa fie . dathimi shi mie nishte modele de mashini pt o familie de 4 pers. ast rasp voastre . bafta shi loganul e cel mai tare .
-
negoita gabriel, luni, 10.09.2007 19:33- PTR. COSMIN -mai lasati-ma cu sh
Si spui ca ai avut 92 de masini...Cosmine....? ma faci sa rad.......am si eu o intrebare pentru tine ....de ce nu te-ai oprit la vreuna din ele...consider ca esti mai smecher .....iei masini mai ieftine chilipiruri...le forjezi .....le polisezi ...le faci mici modificari care sa le i-a ochii fraierilor si APOI LE VINZI....frumos.....TU ESTI DESTEPT ...SI ALTII SUNT PROSTI...NU?.......mai lasa-ne FRATE ca DE-ASTIA DE-al de tine e plina tara si ne-am cam saturat...nu stiu cum sa-ti spun......cunosc cativa indivizi de-astia ca tine........de obicei mergeti pe tepe si tunuri.....mai la sa vrajeala cu SH....fiindca de obicei SH din Romania nu sunt intretinute sunt doar folosite....iar cele din strainatate au un rulaj prea mare.....chiar daca pe drumuri ca in palma......PROBABIL CA TI-AI FACUT UN CHEAG ...........SI DE-AIA SCHIMBI MASINILE....AI OBSERVAT CA SE TRAIESTE BINE DE PE URMA FRAIERILOR CARE IAU MASINI SH CU PROBLEME ASCUNSE.............SI EU VREAU 92 de MASINI DAR CA SA LE PASTREZ NU SA LE VAND CUM FACI TU.........am impresia CA ESTI SPERIAT DE TOT CE INSEAMNA CASCO, RCA, REVIZII IN SERVISURI AUTORIZATE si nu in de-alea obscure cu baieti care "se pricep", "MARILE SCHIMBURI".....la diversi chilometri vezi.....chiturile de distributie....sunt oameni care isi schimba masinile numai sa nu mai faca aceasta "operatie"....asa ca ia tu sh in continuare DAR TARE AS VREA SA TE OPRESTI LA UNA , POATE DOUA MAI MULT TIMP....SI SA NU LE MAI MARITI ASA REPEDE..........
-
AUTOSIT, luni, 17.09.2007 13:12MCV
Am un VW PASSAT VARIANT, an fabr. 1995.Sunt foarte multumit de ea, dar trebuie sa recunosc ca este veche.Incepe sa cada, desi am grija de ea.Ca atare am comandat un MCV DIESEL, 85 CP.Arata foarte bine, merge foarte bine.Mai vorbim.
-
dorel, duminică, 30.09.2007 11:47Balada vechiului Golan(LoGAN)
>Femeie vs. barbat la volan >> >>FEMEIA LA VOLAN >> >>Nu sunt misogin, dar - dupa 10 ani de permis - ghicesc intotdeauna daca >>masina din fata mea este condusa de o femeie. Daca observ un sofer >>nesigur, care conduce incet dar neatent, care semnalizeaza dupa ce face >>manevra sau care merge pe 2 benzi, pariez ca e... o soferita (eu ii zic >>"p..zda proasta", dar, repet, nu vreau sa par misogin). >> >>Nu stiu cum se face, dar mereu in parcarea de la hypermarket se >>nimereste cate-o soferita in fata mea. Desi conduce un Matiz sau un >>Peugeot 206, niciodata nu reuseste sa parcheze. Face 'nspe mii de >>manevre ca sa se miste 2 cm, in ciuda claxoanelor din spate. Nu stiu de >>ce, dar in astfel de momente, barbatii se gandesc la sex oral. Atat cu >>soferita in cauza, cat si cu politistul care i-a dat carnetul. >> >>Daca pe luneta mai vezi si semnul de incepator, atunci tragedia capata >>proportii shakespiriene. Apreciez totusi bunul simt al soferitelor >>care-si accepta conditia mizera si isi lipesc pe luneta intre 8-10 semne >>de incepatori. Ca sa fie clar pentru nefericitii din spate. Sau, pentru >>nefericitii cu miopie severa, lipesc o "lamaie" custom made, de >>dimensiunea unui pepene. Copt. >> >>O femeie la volan arata la fel de natural ca un barbat in rochita roz. >>In ambele cazuri iti dai cu palma peste frunte si injuri printre dinti: >>"Ia uite-l si p-asta cum merge!... Aaaah, e femeie.....". In momentul, >>dramatic de altfel, in care realizezi ca e vorba de o femeie, te >>resemnezi. Parca nimic nu mai conteaza. Dumnezeu exista, dar acum e >>timpul sa-I platesti pentru pacate. >>De altfel, veti observa pe buzele barbatiilor expresii de genul: >>"Dumnezeii ma'sii...." >> >>Ati observat ce cauta femeile la o masina, atunci cand vor sa-si cumpere >>una? Nu conteaza consumul, fiabilitatea sau performantele tehnice. Ele >>oricum nu fac diferente dintre carburator si cric. Masina trebuie sa fie >>mare si incapatoare (shopingu', batu-l-ar vina...), dar sa fie mica si >>usor de parcat. Culoarea e alta dilema. Trebuie sa fie shic si trendy, >>dar trebuie sa-i scoata in evidenta si ochii. >> >>Imi place cum sunt tratate (si taxate) femeile intr-un service auto. >>Desi singura problema a masinii e intre volan si scaun (!!!), mecanicii >>pot inventa orice defect, fara sa fie contrazisi. In afara de chei si de >>oglinda retrovizoare (folosita pentru machiaj, nu pentru a se asigura in >>trafic), femeile nu cunosc bine nici macar comenzile masinii. De cate >>ori n-ati vazut o femeie care porneste farurile dand drumu' la >>stergatoare? >> >>O alta kestie interesanta la femeile-soferite este pozitia de condus. >>Intotdeauna scaunul trebuie sa fie dat in fata. Cat mai in fata. Daca se >>poate, lipit de volan. Obisnuite sa "calareasca", femeile adopta aceeasi >>pozitie si la volan. Stau "calare" pe volan. Tensionate si speriate, se >>uita in toate partile, mai putin in fata.. Probabil e sezon de reduceri >>la haine si se uita prin vitrine. >> >>Femeile nu apasa niciodata ambreiajul cat trebuie. Ele dau vina pe >>pantofii cu tocuri. Nu va lasati inselati. Si neuronii lor tot pe tocuri >>sunt. >> >> >> >> >>BARBATUL LA VOLAN >> >>Dumnezeu a creat barbatul cu volanul in mana. Cand loveste cu picioarele >>in burta mamei, baietelul cauta de fapt ambreiajul si frana. La 3-4 ani >>conduce prima masina (teleghidata), iar la 14-15 ani e deja expert in >>masini si femei. Chiar daca experienta lui se reduce la Dacia lu' tata >>si la mana lui dreapta... >> >>La 18 ani isi cumpara o Dacie, iar dupa 1 an o vinde. N-a impresionat >>nicio fata. Masina trebuie sa fie de vina! >> >>In viata unui baiat, Dacia e precum armata. Il face barbat. Invata sa >>sufle in jiglere, sa desfunde carburatorul si sa curete rugina de la >>praguri. O are, dar nu-l ajuta cu nimic. >> >>La 25 ani, barbatul iese cu masina la agatat. Barbatii capata curaj doar >>in spatele volanului. Daca ii dai jos din masina, se rusineaza ca niste >>fete mari. Daca vede o femeie cu decolteu generos si fusta mini, ce >>credeti ca face? Ii cumpara flori? Ii recita o poezie? O invita in oras? >>Nu. O claxoneaza ca tembelu'. Ca doar atat il duce capul. Sa claxoneze. >> >>Barbatul este atat de obsedat de masini, incat trateaza femeile de parca >>ar fi masini. In ambele cazuri, el vrea sa fie PRIMUL. Primul care "da >>in ea", primul care-i rupe "tzipla"... de ce sa ia una "alergata" de >>altii? Ce, el e mai prost?!? >> >>Daca nu are bani, barbatul se afla intr-o dilema existentiala. Daca ar >>avea bani, si-ar lua o masina frumoasa, scumpa si noua. Prin analogie, >>si-ar lua si o femeie frumoasa, inalta si virgina. Dar nu are bani. Ce >>sa aleaga? O masina frumoasa dar second-hand, sau o masina urata dar >>noua (a se citi "Dacia Logan")? La femei e la fel: o femeie frumoasa, >>dar "alergata" de altii, sau una urata, dar virgina? >> >>Viata e cruda. Dumnezeu e sus. Iar barbatu e jos. Jos de tot. El >>sfarseste intr-un Logan, visand la Mercedes E-Klasse, alaturi de o >>femeie grasa si (c)urva, visand la Nicoleta Luciu.
-
virgil, marţi, 22.01.2008 22:37logan
bai fratilor care comentati despre logan,daca aveti bani luativa avion pentru noi romanii loganul mcv este fff bun .daca am avea banii lui becali imi luam MAIBAC.Fiti seriosi si totodata multumitii lui d-zeudaca aveti o masina (indiferent de care )
-
marioo, marţi, 18.01.2011 09:11salut fratilor
ba fratilor va laudati ca aveti experienta la volan nu comparati voi fiatu cu loganu ca sunteti varza de ex.eu am un fiat marea brek 1.6 16 v 103 cai orikand fak linuta cu orke logan si nou sa fie si nu ma ia nikiodata styti cum ee romanu o prins o perioda pe vremea lui keasca cand pote fiatu nu era bun da scz nu avteti habar ce o tyne pe o masina nu kal laud la maxim da sinker eu mam pus cu multe masini la linie si nu am conkurent la ani la kare ii are masina ii din 96 da merge super prob numa cu consumabilele atat dar in rest fuge super bn eu am aduso din italia akolo am mers cu 195 km/h si mai aveam pedala asa ca fratilor skimbativa opinile si la kkidente is bune nu va uitaty voi ca vai fiatu binenteles cand vine o masina de aprope 2 tone si un fiat de 900 kg sinormal ca se distrufge
Citeste si
-
NEW_DRIVETEST | joi, 4 decembrieAtac la varfHyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. Citeste tot
-
NEW_DRIVETEST | sâmbătă, 22 noiembrieDiferente si contrasteIslanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. Citeste tot
-
NEW_DRIVETEST | miercuri, 19 noiembrieFocusul pe GolfNoul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. Citeste tot
-
NEW_DRIVETEST | marţi, 18 noiembrieAutomarket a testat noul Renault Megane!Automarket a testat in Spania ultima generatie Renault Megane. Expresia de ordine: design la superlativ! Citeste tot
-
NEW_DRIVETEST | luni, 17 noiembrieSprechen Sie francais?Tehnologia germana si imaginatia frantuzeasca haute couture pot naste produse simpatic de inalte din punt de vedere calitativ. Iar noul Citroen C5 este exemplul perfect. Citeste tot
Sunt de acord cu mai tot ce ati spus mai sus, mai putin un lucru: "Cei 105 CP dezvoltati la 5.750 rpm dau o agilitate deosebita break-ului Logan". Hai sa fim seriosi! Cei 105 CP abia ajung sa urneasca hardurghia din loc, pana ajungi la 80km/h adormi, cele 12 secunde pana la 100 sunt cam 14, iar daca mai ai inca doi oameni si trei bagaje, si aerul pornit, breakul devine foaarte lent in miscari. Se conduce usor in oras, intr-adevar, dar de aici si pana la a-l scoate "agil"... :) Sa fim seriosi! ps. Si podeaua din spate nu este perfect plata daca se scot scaunele spate, stiti foarte bine ca are o panta accentuata acolo unde sta bancheta de obicei.