Red Bull spera sa termine in fata celor de la Toro Rosso

Publicat miercuri, 29.10.2008 11:43 de Daniel Popescu

Red Bull si-au propus sa termine campionatul in fata surorii mai mici Toro Rosso, Scuderia avand un avans de numai 5 puncte inaintea cursei decisive din Brazilia.

Dupa un inceput de sezon promitator, Red Bull a pierdut teren in campionat si, in cele din urma, a fost depasita chiar si de sora sa mai mica, Toro Rosso.

Cu o singura cursa inainte de final, STR ocupa locul 6 in clasamentul constructorilor, avand un avans de 5 puncte in fata celor de la Red Bull.

Obiectivul echipei austriece pentru ultimul Grand Prix este sa reuseasca sa treaca din nou in fata celor de la Toro Rosso, potrivit declaratiilor lui Fabrice Lom, persoana desemnata de Renault sa se ocupe de motoarele echipei Red Bull.

"Evident, vrem sa terminam in fata celor de la Toro Rosso, intrucat este o diferenta de numai 5 puncte si nu este imposibil de remontat in Brazilia", a spus Lom.

Oficialul echipei Red Bull explica si modul in care se vor comporta motoarele pe circuitul de la Interlagos, specificand ca acestea vor avea mai putin de sufieruit decat in alte Mari Premii.

"In primul rand, Interlagos este la altitudine, as ca densitatea aerului este mai mica decat la nivelul marii, ceea ce inseamna ca motoarele vor suferi mai putin", a precizat Lom. "Totusi, ultimul viraj si linia dreapta reprezinta o zona de incarcare maxima pentru motor de circa 16 secunde, ceea ce poate fi periculos. Suntem increzatori, dar China ne-a aratat ca trebuie sa fim vigilenti in privinta performantei si, chiar daca Interlagos nu este un test atat de mare in ceea ce priveste fiabilitatea, vom lua masurile de precautie obisnuite".

  • horted, miercuri, 29.10.2008 11:59
    completare

    Ca un alt aspect interesant, Lom apreciaza ca lunga curba la stanga care va fi abordata la turatii mari nu va pune probleme de lubrifiere motorului din cauza ca motorul Renault are pompa de ulei situata in partea dreapta, fapt ce trebuie luat in considerare in special in cazul curbelor de mare viteza spre dreapta.