Hamilton ignora declaratiile lui Alonso

Publicat joi, 16.10.2008 13:37 de Daniel Popescu

Lewis Hamilton a ignorat declaratiile lui Fernando Alonso de la Shanghai, dupa ce spaniolul a precizat ca il va ajuta pe Felipe Massa sa devina campion.

In cadrul conferintei de presa de la Shanghai premergatoare Marelui Premiu al Chinei, Alonso a dezvaluit ca il va ajuta pe Massa sa devina campion.

Cu toate acestea, Hamilton a ramas impasibil si a precizat sca se va concentra doar pe treaba pe care o are de facut.

"Nu am nicio opinie despre asta. Ma concentrez pe munca mea, daca vom fi competitivi in acest weekend voi incerca sa castig puncte si sa fiu in fata, ce fac ceilalti depinde numai de ei"

, a declarat britanicul.

Pilotul echipei McLaren nu a ezitat insa sa laude performantele echipei Renault din ultimele doua curse. "Au facut o treaba fantastica si este minunat sa ii vad mergand atat de bine", a adaugat el. "Nu este o surpriza sa ii vad atat de bine si cu siguranta vor forta foarte mult in acest weekend".

Hamilton are un avans de 5 puncte in fata rivalului sau direct la titlul mondial, Felipe Massa, insa spune ca nu isi va schimba modul de abordare in ultimele doua curse ale anului. "La fel ca intotdeauna. Vin aici si incerc sa fac cea mai buna treaba posibila. Masina este foarte competitiva, am fost foarte rapizi anul trecut si probabil ar trebui sa fim si mai competitivi in acest an cu masina pe care o avem, dar va fi un weekend foarte dificil, trebuie sa fortam si sa facem cea mai buna treaba".

  • stefank13, joi, 16.10.2008 13:45
    punctare

    Poate merg aici si niste puncte in minus, asa cum s-au dat la Hamilton cand a declarat ca-l sustine pe Massa? NU?

  • crismar56, joi, 16.10.2008 13:47
    @stefank13

    Ai dreptate.

  • stefank13, joi, 16.10.2008 13:54
    @Adimi

    Deci?..ne mai dati si noua o explicatie logica?..poate si ceva citate din lista de punctare? Aici s-au scazut 5 puncte gratuite la Hamilton pentru ca este igonrat de Alonso, dar viceversa nu se pune?!

  • stefank13, joi, 16.10.2008 13:54
    @Admini

    Am uitat sa pun link-ul: http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/15519/alonso-il-sustin-pe-massa.html

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 13:56
    @stefank13

    "Dupa 16 etape, liderul are 84 de puncte. In 2006 aveam 82 de puncte dupa noua curse". - pentru acest lucru a fost depunctat Hamilton, nu ptr ca nu il sustine Alonso! iar in aceasta stire, Hamilton declara : "Nu am nicio opinie despre asta. Ma concentrez pe munca mea", deci nu are de sa fie cineva depunctat ...

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 13:57
    @stefank13

    nu sunt admin, nici nu fac pe avocatul, e doar opinia mea ....

  • stefank13, joi, 16.10.2008 14:02
    @michelle_b

    Este aberant sa scazi puncte doar pentru ca anul trecut avea mai multe puncte in clasamentul general F1. Si acum tot pe primul loc este.

  • daniel.popescu, joi, 16.10.2008 14:03
    @stefank13

    Hamilton a ignorat pur si simplu declaratiile lui Alonso si nu a comentat in niciun fel afirmatiile lui, motiv pentru care nimeni nu primeste minus.

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 14:04
    Hamilton

    O REPLICA DE BUN SIMT. LEWIS NU MAI POATE PIERDE CAMPIONATUL DECAT DIN VINA LUI SAU A MONOPOSTULUI

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 14:07
    @stefank13

    nu pentru faptul textual ca acum are doar 84 de puncte si ca acum 2 ani Alonso le avea in 9 curse, ci pentru ceea ce se subliniaza: adica Alonso a cistigat majoritate curselor (90 total curse si el avea 82, deci a cistigat majoritatea) din anul cind a fost campion, si el incearca sa arate ca Hamilton nu a fost la fel de bun ca el. Sau, daca suna prea urit ceea ce insinueaza Alonso, ca Hamilton nu se ridica la acelasi nivel .. Nu e vorba de primul loc sau de anul trecut ! si e opinia mea, dar abia astept sa vad un raspuns "oficial" :P

  • stefank13, joi, 16.10.2008 14:08
    @Daniel Popescu

    Corect! Alonso a comentat ceva despre Hamilton? A spus ca-l sustine pe Massa. A facut referire doar la puncte, dar Hamilton este primul ca si anul trecut, poate castiga titlul si cu 0.5 puncte avans. Ce a facut Hamilton la stirea anterioara de a luat -5 puncte..si ce a facut Alonso la stirea actuala?

  • _PE4, joi, 16.10.2008 14:10
    :)

    Ce amuzati erau!

  • stefank13, joi, 16.10.2008 14:11
    @michelle_b

    Eu cred ca nu se pot compara punctele obtinute in ani diferiti pentru piloti. De exemplu unde este Alonso acum, pilotand tot o masina Renault ca in 2006? Poate ar trebui sa-i scadem si lui niste puncte pentru ca din 9 curse a castigat doar 2. Nu?

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 14:18
    @stefank13

    Stimate coleg, nu doresc sa polemizez cu tine. incercam sa explic doar punctarea, pe care a facut-o Daniel, nu eu. Nu eu am facut afirmatia cu punctele, ci Alonso. Unde e Alonso acum e irelevenat, avind in vedere ca nu are pretentie la titlul de campion mondial ! Dar, daca ai sta putin sa pui in cumpana ce zice, are bun simt: in 16 curse, 80 de puncte inseamna JUMATATE (50%). Comparativ, in 9 curse, 80 de puncte inseamna un procent de 88.8%. Si nu conteaza pe ce monopost, acum vorbim de piloti nu constructori ...Bineinteles ca SE POT COMPARA punctele, numai din acest punct de vedere, al procentajului de castig. Adica, un pilot super bun, are un procent ridicat de curse cistigate ...

  • stefank13, joi, 16.10.2008 14:29
    @michelle_b

    Compara-mi si mie punctele obtine de fangio cand a iesit campion mondial cu cele obtinute de schumacher in aceeasi situatie, procente, curse castigate, cum vrei tu. Este vorba de concurenta. Alonso a avut un singur concurent: Schumacher. Hamilton are vreo 3: Massa, Raikkonen, Kubica. In plus performantele masinilor sunt mai apropiate. Nici eu nu am nimic cu tine..e ok ceea ce spui, eu spun doar ca este o compartie care nu isi are rostul.

  • marianescu, joi, 16.10.2008 14:33
    apropos de PILOTI, BUN SIMTZ si OMENIE...

    ...puteti face o comparatie intre declaratiile lui Alonso si cele ale lui Hamilton... O MAAAAARE DIFERENTA! Ca pilot, Alonso e unul dintre cei mai buni, fara indoiala, dar ca OM, de anul trecut, mi se pare jenant, zau. S-a comportat de multe ori ca un copil frustrat si prin unele declaratii (parca tot mai dese si acide) ale sale nu face decat sa confirme opinia mea. Am mai citit unele comments-uri ale unora (parca fete) care tare ii luau apararea dar... totusi, trebuie sa fii ori indragostit(a) de el, ori subiectiv raaaaaaaaaau ca sa nu realizezi ce caracter are omul - si implicit - pilotul asta. Si acum, tot obiectiv si omeneste vorbind: crede cineva ca poti fi cel mai bun in orice sport/domeniu de activitate daca nu esti in primul rand un OM DE CALITATE?!

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 14:37
    @stefank13

    daca tu reusesti sa gasesti "logica" in TOATE punctarile, iti dau o bere ! Nu, nu una, trei ! de care vrei tu ... ideea e ca eu am reusit sa imi "dezvolt" un "sistem de interpretare" al stirilor care sa se "plieze" aproximativ pe modul de punctare al jocului. Din prisma acestui "sistem" am dat explicatia. Ceea ce e evident este ca Alonso face afirmatii la adresa lui Hamilton in stirea cealalta, iar, Hamilton, elegant, declara ca ignora ! Ori, ignorind nu poti puncta, pentru ca nu ai ce .... mai mult, chiar nu stiu ...dar, cum ti-am spus, daca apare o explicatie "oficiala" mi-ar face placere sa o citesc (veioza zice ca am avut perfecta dreptate in prima explicatie pe care ti-am dat-o, dar , e o biata veioza, ce sa ii ceri ? =)) =)) =)) )

  • daniel.popescu, joi, 16.10.2008 14:43
    @michelle_b

    Hamilton nu a fost punctat pentru declaratiile facute la adresa lui Alonso, ci pentru afirmatiile despre sansele sale in cursa si despre competivitatea masinii McLaren.

  • stefank13, joi, 16.10.2008 14:47
    @michelle_b

    :)) ai ajuns la aceeasi concluzie ca si mie: punctarile nu au nicio logica! Eu zic ca tocmai ignorand ar fi trebuit macar sa-si recupereze punctele de la stirea veche, adica 5, nu 3 (fara a-l depuncta pe Alonso). Matematic tu ai dreptate, dar este doar o statistica, ceea ce spune Alonso. Deja anul asta au castigat curse 7 piloti, din care 4 au avut/au sanse bune sa castige campionatul. Concurenta lui Alonso s-a numit Schumacher..atat.

  • stefank13, joi, 16.10.2008 14:49
    @Daniel Popescu

    Intrebarea noastra era de ce a fost depunctat Hamilton in stirea: http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/15519/alonso-il-sustin-pe-massa.html ?

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 14:51
    @marianescu

    eu sunt probabil cea vizata cu apararea lui Alonso, asa ca iti raspund: afirmatii despre caracterul unui om se pot face in opinia mea (din fericire sau pacate, cum vreti, am o virsta si pe vremea mea asa am fost educati in cei 7 ani, in care chiar stateam acasa, sa nu facem aprecieri la dresa cuiva de ordin personal fara sa cunoastem persoana !), daca il cunosti nu dupa ce citesti in ziare. Asta am spus ! Plus ca explicatia de atunci a lui ctlmihai a fost ca a mintit Alonso si de aceea e un caracter urit (parca jenant a zis, nu mai retin). I-am aratat cit a mintit si Ron Dennis si atunci l-am intrebat, conform teoriei lui: Ron are un caracater la fel ? Nu sunt subiectiva si, cu siguranta nu sunt indragostita de o figura vazuta la TV, pentru ca ma consider echilibrata psihic ! Dar, daca ar fi asa cum spui tu, te intreb, fara cea mai mica urma de malitiozitate sau dorinta de a jigni: tu esti indragostit de Hamilton ? Pentru ca ii tii apararea de fiecare data. Cit despre declaratii acide, zau daca ar putea fi catalogata una mai nesimtita, de prost gust si ingimfata decit ce a lui Hamilton despre Kimi ! Si mai sunt cele catre ziaristi. Sau despre Massa. Atunci, avind in vedere numai acea declaratie despre Kimi (sau toate), ce caracter are Hamilton ? Sau asa consideri tu ca vorbeste un om de calitate ? Imi cer scuze, dar opinia mea despre un om de calitate este alta. Si nu trebuie sa fii tu sau oricine de acord cu mine. Este opinia mea si atit, insa, am dreptul sa mi-o afirm, la fel cum si tu ai avut acelasi drept, pe care l-ai exercitat mai sus. Si, tot in opinia mea din punctul de vedere al declaratiilor, ok este Kimi, care, atunci cind da declaratii e echilibrat si demn...

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 14:57
    @Schumi si Senna :)

    Dragi useri: Schumi isi lovea pilotii pretendenti la titlul, depasea cum putea, si facea orice ca sa castige. Este un pilot foarte bun si ne-a incantat. Dar si Ayrton facea exact si la fel :) Deci... care sunt caracterele lor? Personal consider ca Schumi si Ayrton sunt cei mai talentati piloti dar cam greu de comparat pentru ca au candidat in ani diferiti. Deci... avem masinile lor, declaratiile lor... Care este caracterul lor? Pai va spun mai simplu. Se dau 2 masini de transport urban. Sunt 30 de calatori in fiecare si au 100 de saci de porumb. Care este numele vacii mele care sta pe bancheta din spate? Multumesc anticipat! La fel de inteligent este si postul domnului Marianescu! P.S. Lewis vrea egalitate... dar daca se poate ca el sa fie "mai egal" decat altii totul o sa fie bine.

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:17
    @michelle

    Si Ron si Alonso au mintit>Tu insa ai spus k Ron a gresit mai mult ptr. k a mintit in fata presei..Faptele raman aceleasi - amandoi au mintit indiferent k unul a facut in particular si altul in fata presei. Subiect inchis

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 15:18
    @China :)

    Tare este ca rad Kimi, Fernando si Robert... saracul Lewis... iar nu-l iubeste lumea... Pacat totusi pentru ca "merita".

  • marianescu, joi, 16.10.2008 15:22
    @michelle, cu dedicatiune: :o))

    O sa incep prin a-ti spune ca nu stiam ca esti chiar tu cea care ii ia apararea si n-o sa continuu prin a te intreba daca nu cumva tu il cunosti PERSONAL pe el sau alt pilot, ca sa fii singura in masura sa faci afirmatii despre caracterul unui om. Referitor la "cei 7 ani de acasa" - sunt convins ca nu ai fost data la scoala la 6 ani, e evident asta, dar o sa te rog sa ma crezi pe cuvant ca nici eu (asta in cazul in care la mine nu e atat de evident). Iar vis-a-vis de opinia ta, cum ca trebuie sa cunosti pe cineva "personal" ptr a-ti forma sau exprima o opinie despre acea persoana... mie mi se pare irealista si inaplicabila, mai ales in secolul nostru si - in special - in ceea ce inseamna MEDIA. Pai... OAMENII aia (pe care noi ii numim piloti) isi exprima opiniile in media nefortati de nimeni, sau neobligati sa spuna altceva decat ceea ce cred / simt ei; deci, prin simpla deductie logica se poate spune ca acele afirmatii ii reprezinta ca oameni/caractere. Si o intrebare cu umbra retorica si aroma de acid (slab!): tu, inainte de a merge la vot (de exemplu), trebuie neparat sa cunosti personal toti candidatii ptr a-ti forma o parere si, implicit, de a sti pe cine sa votezi?! Asa ca eu raman la ideea ca DA, iti poti face intr-o mare masura o parere despre o PERSONALITATE dupa cum se exprima si ce declara public! Pe de alta parte, eu nu consider ca Alonso (pe care - repet: il apreciez ca pilot!) are un caracter urat ptr ca a mintit, ci MAI ALES ptr ATITUDINE si toate, MULTELE(!) sale declaratii ostile, rautacioase care denota multa frustrare. Deci nu pot spune ca Ron e OK daca a mintit si, oricum, e o comparatie fortzata. Peste afirmatia ta mai acida decat acidul sulfuric referitoare la "idila" mea o sa sar, ptr ca altfel n-as putea sa nu te declar cel putin malitioasa si nu vreau, ptr ca nu te cunosc personal si nu esti o persoana publica. Si inchei prin a te ruga sa incerci mai tare sa fii obiectiva: chiar crezi ca se poate compara O SINGURA afirmatie deplasata a lui Hamilton cu... NENUMARATELE lui Alonso?! Despre Kimi - numai de bine, aici (culmea!) sunt total de acord cu tine! Deci iata, comment-ul meu are "happyend fericit!" PS: Succes la concurs si, desi esti uneori foarte acida si subiectiva, chiar apreciez activitatea ta cerebrala si in egala masura stilul de a o "traduce" in cuvinte. Iti spun sincer, chiar fara sa fiu nici acid, nici malitios ci doar ptr ca admir inteligentza. Da' pacat ca ai culoarea rosu-ferrari ;-p

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:25
    @NeoGalaxy

    Lewis este iubit de piloti asa cum a fost iubit si Schumacher..Inseamna k este cel mai bun

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 15:30
    @marianescu :)

    Si vaca mea ce nume are? :PPPP

  • marianescu, joi, 16.10.2008 15:31
    Neo,

    esti prea abstract ptr mine azi, zau asa

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 15:32
    @ctlnmihai

    Da, Lewis este cel mai bun. De aia are sansa sa piarda nu mai putin de 5 titluri pe mana lui. Exact cate a pierdut si Schumi :) Si ma refer la anii: 1997, 1998, 1999, 2005, 2006.

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:32
    comment

    Mai bine sap 20 de randuri de vita de vie decat sa ma chinui sa te conving de un lucru :D

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:34
    @NeoGalaxy

    Prefer sa le piarda decat le castige pe baza unor decizii la masa verde :D

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:36
    neo

    decat sa *

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 15:39
    @ctlnmihai

    Da scuze. Nu neg dar eu sunt fan Ferrari de 26 de ani :) La 2 ani aveam o salopeta Ferrari si ghetute Ferrari. Scuze dar pur si simplu eu sunt un fan Ferrari pana la moarte. Nu stiu de ce dar iubesc calutul asta. Mi-am luat si un Panda pentru ca mi se pare bestiala si oricum... seamana cu sora ei mai mare :))) As minti daca as spune ca ma poti convinge de ceva pentru ca asa cum imi iubesc prietena... asa iubesc si Ferrari. Nu mai tine de pasiune sau de incredere. Tine un pic de fanatism cred ca :PPP Oricum si tu tii cu cine vrei tu dar eu macar iti respect lucru asta... smecheria asta este sa nu incerci oamenii sa-i convingi sau sa le impui parerea ta. Nu ii faci decat sa tina si mai mult cu favoritii lor. Asta este toata smecheria :)) Si pe vaca mea cum o cheama? :PPP Simplu MOOOOOOO :P Eu sper sa ne mai si distram pe aici. Sa mai destindem un pic atmosfera. Nu neg dar ne-am certat cam urat, s-au spus cuvinte urate, ma rog... unii m-au si injurat dar pur si simplu nu asta conteaza. Repet, poate ne intalnim odata prin Bucuresti sa ne stragem mana si sa ne impacam. Apropo nu stiu de ce dar si tu esti la fel de pasionat de echipa si favoritul tau ca si mine. Asa ca personal... nu suntem dusmani sau altceva dar pur simplu.... suntem fani :PPP

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:47
    @NeoGalaxy

    Eu sunt fan in 1984.am primit atunci de la un prieten de -al tatei o agenda cu Mclaren motorizata de Tag Porsche si sponsorizata de Marlboro - initialeleproiectul l monopostuului MP - vine de la Marlboro Project

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 15:48
    corectura

    initialele proiectului*

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 15:59
    @marianescu, the same ...

    Trebuie sa incep cu ceva ce a iesit "urit" sau cel putin asa ai inteles tu, desi nu s-a vrut (daca vreau sa iasa, o scriu de asa maniera incit e evident si, niciodata nu precizez ca nu vreau sa jignesc): probabil, la fel de "aiurea" ca si tine am interpretat eu fraza "Am mai citit unele comments-uri ale unora (parca fete) care tare ii luau apararea dar... totusi, trebuie sa fii ori indragostit(a) de el, ori subiectiv raaaaaaaaaau". Plecind de aici am scris: "Dar, daca ar fi asa cum spui tu, te intreb, fara cea mai mica urma de malitiozitate sau dorinta de a jigni". Tocmai ca sa intelegi ca NU trebuie indeplinite conditiile pentru... si ca e absurda ipoteza cu indragostitul. Voiam sa o iei ca ceva ipotetic imposibil (mie si, cred tuturor) chiar imi era evident ca NU esti)! Atit am vrut sa spun acolo. Apoi, sa stabilim ceva ce am tot repetat pe site de nshpe ori: NU sunt "rosie" ! Nu imi place Massa ca pilot, am spus de n ori ca am admirat vreo 2-3 "zvicniri" la el, si chiar la inceputul sezonului am spus ceva mai urit, dar fara sa il compar cu o intreaga gradina zoologica sau sa deschid cartea de medicina ! Daca ai fi citit ai fi gasit pagini aici unde chiar eram deranjata de "tupeul" din declaratia lui. Am spus, si chiar nu-mi pasa daca cineva isi da acordul sau nu, daca cuiva ii place sau nu, daca cineva este impreionat sau nu, etc etc si sustin in continuare ca am fost si sunt fan Kimi si, vb Alinei, am sa fiu si daca va fi la Force India. E dreptul meu, sa sustin sau admir ce pilot doresc. Acum sa mai clarificam una: discutia cu ctlmihai despre Alonso (ar fi bine sau te rog chiar sa citesti cum a decurs) a pornit de la faptul ca a apreciat el caracterul lui Alonso NUMAI ptr faptul ca nu a fost loial echipei si ca a mintit. De acolo a pornit. Si eu am fost singura care am argumentat, el punea intr-una alta intrebare ca raspuns la intrebare ... Nu consider sunt partinitoare, te rog sa verifici, am fost cred primul user care am tradus si postat (tocmai ptr ca NU eram de acord si nu mi se parea corect) declaratia lui Bourdais imediat dupa cursa. Daca eram subiectiva NU o faceam si sustineam ca el a fost de vina!. Ca Alonso face afirmatii despre Ron si/sau Lewis vad cu ochiul liber ! Ca este ranchiunos pe ei e EVIDENT si numai un .... poate nega. Ceea ce sustin eu (si aici sunt sigura ca iese in evidenta latura feminina :P) este ca il pot intelege de ce o face ! Nu stiu cum sa iti ecplic, ptr ca am mai explicat o data lui ctlmihai, dar o vad asa: McLaren il ia pe Alonso campion, ii promite masina competititva si, evident, un titlu (existau clauze in contract). Acesta pleaca de la Renault, ajunge la McLaren unde seteaza, pregateste un monopost (si nu poti contesta faptul ca "le are" cu astea, sau, poti, dar aici chiar nu pot sa iti dau dreptate) si are surpriza ca este "dat la o parte" si Lewis este impins in fata. Eu o vad, sincer, ca Ron s-a folosit efectiv de Alonso. Asa o vad eu si , repet, nu trebuie sa fie cineva de acord. Cu ce monopost era Lewis si cu ce Alonso ? A fost evident ca NU a avut sustinerea echipei. Si, atunci am venit cu intrebarea: un barbat cit de loial poate sa fie unei sotii/prietene/logodnice care se culca cu vecinul sub ochii lui si, ii da aluia tort si lui coaja de paine ? Asta am intrebat. Pornind de aici, eu am spus ca il inteleg pe Alonso de ce este ranchiunos. Ca face bine sau nu ? Nu pot eu sa spun asta (uita-te la stiri cum sunt injunghiate si batute femei ca s-au uitat pe strada la alt barbat). Eu nu as fac asa, cred f.f. mult in Karma" what you give is what you get returned", sau, altfel spus daca emiti semnale negative se intorc asupra ta la un moment dat ! Despre Lewis pot sa iti spun ca imi placea ca pilot, pina am inceput sa ii citesc declaratiile (si nu e UNA, te rog sa vezi cum vb cu ziaristii) si, daca ai fi sincer si obiectiv spune-mi daca e normal sa conduci cum a condus la Monza, impingind-ul pe Glock, pe Webber si pe Alonso (asta as fi inteles-o in contextul de mai sus :D). Tot timpul Lewis conduce si se comporta "mi-a dat mama sosea". Nu trebuie sa va luati de mine, asa vad eu, e opinia mea ! Atunci cind Felipe a facut la fel la Fuji (chiar m-a socat, nu credeam ca e "dotat anatomic" sa faca asa ceva) toata lumea a spus ca Felipe e ... tot felul. Deci, este o balanta aici pe care eu o inclin. Altii nu, dar imi spun mie ca sunt subiectiva ... nu stiu daca chiar EU sunt cea subiectiva... Imi cer milioane de scuze ca m-am "intins" atit (o sa apara iar useri care sa aibe tot felul de tentative de a face cica mishto de mine cu scrisul, pacat ca ma impresioneaza glumele lor la fel de mult ca salata verde...) si sper ca nu am exasperat pe cineva ...

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 16:06
    @ michelle

    Monopostul McLaren a fost foarte bun si in sezonul acesta si Alonso nu mai este la Mclaren..Chestia cu setarea masinii de catre piloti - oricare ar fi ei mi se pare o legenda..Un staff tehnic bun este esential in dezvoltarea monopostului

  • TeamClown, joi, 16.10.2008 16:48
    ...

    Comportamentul pilotilor de Formula 1 (si in general al marilor campioni) trebuie sa fie exact ca cel al lui Alonso sau Lewis (si Lewis a avut ironii sau decalratii tembele de-a lungul celor doua sezoane in care a concurat). Ca sa castigi trebuie sa ai sange rece. Daca n-ai sange rece poti sa te lasi de acest sport. Ganditi-va la Schumacher Sr. vs Schumacher Jr. De cate ori i-a pus probleme junior-ul seniorului in cursa? Montoya sau Alonso ii mai dadeau un "ghiont", mai schitau o manevra... faceau ceva.

  • marianescu, joi, 16.10.2008 17:04
    wooow, michelle...

    ...ce fain de tine ca ai timp sa scrii atata. Gata, ma declar lamurit. Cat despre povestea "Alonso vs. McLaren"... as avea si eu de argumentat de ce nu ai dreptate (sau - ma rog - de ce nu iti dau eu dreptate) in 'jde randuri, dar ar iesi un fel de scenariu de telenovela si... chiar nu am timp acum. O sa ma limitez doar la a-ti aminti episodul Monte Carlo, cand era atat de evident ca Lewis era peste el si il putea "face", dar n-a fost lasat... Well, how 'bout that? Avea Alonso sustinerea echipei sau nu? Deci mie mi-a fost cat se poate de clar ca Alonso nu a fost "dat la o parte", ci pur si simplu, date fiind evolutiile surprinzator de bune ale lui Hamilton (si in multe randuri chiar MAI BUNE!), i s-a oferit un tratament EGAL, n-a mai fost "vioara 1", nu a mai avut doar el toata atentia si deh, s-a suparat si s-a comportat ca un copil plin de ciuda ca i s-a nascut un fratior. A avut clar tot sprijinul pana a inceput sa loveasca in echipa, moment in care evident ca nu mai merita sa fie nici "vioara 1463" - cum sa sustii pe cineva care te saboteaza?!. Poate alta data alte detalii despre povestea asta. Oricum, comparatia cu loialitatea fatza de sotia infidela nu mi se pare la locul ei... In alta (dez)ordine de idei, evident ca traim intr-o tara libera si fiecare are tot dreptul sa-si exprime ideile/opiniile, fara sa aiba nevoie de aprobarea sau acceptul cuiva... Cat despre cum piloteaza Hamilton, pot spune ca nu sunt de acord cu manevrele agresive si "de intimidare", dar hai sa recunoastem ca aici e vb de AUTOMOBILISM, e un sport barbatesc, nu ping-pong - se intampla oricarui pilot, mai des sau mai rar. Pur si simplu, uneori, "asa iasa", ceea ce este o mare diferenta cu "stilul Schumacher", care in arogantza lui, de prea multe ori nici nu se mai straduia sa para ca a gresit... Si, nu ptr ca nu imi plac termenii radicali, dar chiar nu poti spune ca TOT TIMPUL Lewis conduce asa! Si spun asta nu ca sa "ma iau de tine", nici ca eu detin adevarul absolut ci sa te fac sa intelegi ca uneori ne e foarte usor sa vedem lucrurile prea prin prisma subiectivismului, noua TUTUROR. Evidenta ca, vrem sau nu, TOTI SUNTEM SUBIECTIVI, dar - cred eu - mai importanta este MASURA acestuia. Iar eu personal cred ca am idee despre ea. Multumesc de atentie!

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 17:38
    @ctlnmihai

    Conteaza si stilul de pilotaj al pilotului in sine. Exista faza ai cu pedala de frana sau de acceleratie schimbate in cockpit :). Plus ca nu cred ca lumea nu intelege ca inginerii aia saracii nu conduc masina. Ei stiu sa repare orice la masina aia dar trebuie sa fie cineva care sa le explice ce nu merge la ea. Fac niste simulari, isi dau cu parerea, imbunantatesc ceva... dar daca pilotul nu are fundul care sa simta vibratille si mai ales comportarea trenului spate degeaba. La o masina de Formula 1 nu merge condusa ca una de pe sosea... aici trebuie sa o anumita parte anatomica care sa vibreze cum trebuie :P Sper sa nu credeti ca aberez dar fundul este prima parte din pilot care simte vibratiile care vin de la sasiu si in functie de ce simte pilotul isi da seama daca merge totul bine sau prost. Si repet... trebuie sa stie sa-i explice inginerului ce nu merge la masina. Cat mai detaliat posibil. Inginerul nu se poate sui in masina si sa-si dea cu parerea. Degeaba ai cei mai tari ingineri din lume, cei mai destepti daca... pilotul nu stie sa explice defectele masinii cat mai clar. Inginerii nu pot desena o masina imbunatatita la fiecare cursa pana pilotul nimerestec combinatia perfecta, nimeni nu are timp de asa ceva.

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 17:41
    @marianescu

    Da, scuze, am gresit cu "tot timpul" - e o timpenie, nu asta voiam sa scriu, dar lucrez si scriu aici, muzica "urla" in casti, ma mir si eu ca am coerenta. Si nu e scuza, cum mi-a spus odata cineva "Da, scoate-te", ci chiar e o timpenie, voiam sa scriu in ultimul timp (asa mi se pare mie :P). Si chiar am spus ca imi placea Hamilton ca pilot. Dar e prea arogant pentru gustul meu. Asta apropo de caracter. Si nu pot afirma ca sunt singura impartiala, nici macar impartiala, ce sa spun de singura ... Dar, ca si fiecare, am pareri si sustin pe cineva sau imi displace ceva la cineva. Opinia mea este ca, daca esti pasionat de f1, nu poti sa DETESTI SI DENIGREZI piloti si/sau echipe intr-un asemenea mod cum am vazut aici, si nu ma refer la tine sau alti useri care se exprima cit mai civilizat. Daca iti place ceva, il accepti cu bune/rele. Da, nu iti place un pilot sau o manevra, dar nu pot crede ca se poate naste atita ura, cit am intrezarit pe-aici. Si refuz sa cred ca poate exista PILOTUL PERFECT ! E opinia mea, repet, dar fiecare are anumite parti care nu sunt perfecte ! Dupa cum nici eu nu sunt perfecta. Opinia mea e aceeasi cu replica memorabila din filmul "Some Like It Hot " cu Tony Curtis si Jack Lemmon: "Well, nobody's perfect" ! Multa bafta si (iar ma repet :P) Sa cistige cel mai bun !

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 17:44
    @michelle_b

    Nahhhh :) Sigur femeile sunt perfecte :) Daca ii spunei unei femei ca are defecte mama ce ti-o iei pe coaja LOL :PPP

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 17:48
    @NeoGalaxy

    e o aberatie si daca ti-o da pe coaja ma intreb de ce nu cauti o femeie cu capul pe umeri ? nu vreau sa fiu rea, dar ... e aberant, o fi foooooooooarte blonda ! da, de ce sa minte, ne place sa cam avem dreptate, da, dam din gura (scriem mult, se vede, nu ? =))), ne place sa ni se faca destul de des complimente, dar sa sustinem ca suntem perfecte .... pfff.... si, apropo de perfectiune: park dadusesi anunt cu butonul de editare ? ai rezolvat ? dau si eu un suc, o bere =)) =)) =))

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 17:48
    @Neo @marianescu

    Se zice k Femeia nu trebuie atinsa nici cu o floare..

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 17:50
    erata

    "minte" = "mint". NEOOOOOOOOO, butonul de editare :P

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 17:55
    @michelle_b

    Pai tot astept sa ma anunte adminii in legatura cu butonul ala de edit... dar eu can persoana nongrata pe aici :) Stii faza aia, i-am suparat ca le-am tot spus de greselile pe care le fac, m-am certat cu jumatate dintre fanii McLaren de pe aici... bah... cum sa ma iubeasca adminii :P Am glumit in legatura cu perfectiunea. Personal consider ca tocmai faptul ca avem defecte si calitati ne face umani. In fond... daca eram perfecti crezi ca mai eram atatia? Exista o singura entitate perfecta si are un rol foarte bine definit. Plus ca la un nivel de intelect si experienta divin, nu exista rautate, ura si alte prostii umane. Femeia este cel mai bun lucru care i se poate intampla unui barbat dar si la femei este valabil acelasi lucru. Personal ma bucur ca vad ca exista si femei carora le place Formula 1 si care se implica in aceste discutii. Plus ca mi se pare interesant sa observ fenomenul si din punctul de vedere al fetelor :P P.S. "Join" nu mai este pe aici? Sincer... devine plictisitor... ah... rau cu rau dar mai rau fara rau :)

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 18:01
    @NeoGalaxy

    Asta este statusul meu de acum de la Yahoo Messenger, si chiar cred in el: "imperfection is beauty, madness is genius, and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring". Daca te gindesti ca ai putea trai 10 ani linga o persoana absolut perfecta (stiu ca e pleonasm, dar am vrut sa accentuez), (ce 10, nici 1 nu cred) ai muuuuuuuuuuuuuri de plictiseala ! Sau eu una sigur ! Cit despre Join, stai chill ca acusik apare. daca nu el, mai sunt 2 useri, dar nu ma obosesc sa ii numesc ... Bafta tuturor la free-uri maine !

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 18:18
    @daniel.popescu

    Cu multa, multa, foarte multa parere de rau trebuie sa iti spun ca: 1. NU AM INTREBAT de ce a fost punctat Hamilton (e evident de altfel si chiar normal). 2. Ba, mai mult, am afirmat: "Hamilton, elegant, declara ca ignora ! Ori, ignorind nu poti puncta, pentru ca nu ai ce", ceea ce iar e evident. 3. Si stefank13 si eu vorbeam, (cum a mai scris el o data mai sus) despre stirea : "http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/15519/alonso-il-sustin-pe-massa.html" multumesc.

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 18:31
    @NeoGalaxy

    eu ma numesc printre ceilalti 2 ? te rog eu spune-mi k sa pot dormi linistit la noapte :D

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 18:38
    @ctlnmihai

    Bah.... cearta-te cu michelle_b :) Eu nu am nici o treaba, mie imi este dor de discutiile inutile cu Join :P

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 18:41
    @NeoGalaxy

    deja mi-ai luat o piatra de pe inima

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 18:44
    @ctlnmihai

    NU, nici vorba, tu esti civilizat, ti-am mai spus o data, dar vad ca uiti cam repejor ... Si sa nu dormi prea mult la noapte ca pierzi free-urile :P. Apropo de free, eu chiar nu inteleg cum poti fi fan formula 1, dar dormi linistit (poate sa iti faci somnul de frumusete :P) si nu te obosesti sa te uiti la antrenamente, doar pentru ca sunt noaptea sau prea de dimineata si apoi, citesti preview si te certi cu toti pe site ... dar asa-s eu, nu inteleg multe .. Si NU ma refeream la TINE, pls crede-ma, nu e vorba de tine, era o "cugetare" de-a mea in contextul cu antrenamentele si somnul ...

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 18:52
    @ michelle

    1. Urmaresc ceea ce cred eu de cuviinta k este interesant 2.Am pierdut prea multe nopti cu serviciul si am invatat k trebuie sa pretuiesc aceasta parte a zilei. 3 O parte din cugetarea ta se referea si la persoana mea da' nu ma supar spre deosebire de unele persoane. 4. Nu trebuie sa dovedesc nimanui intr-un fel k sunt fan F1.

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 18:56
    @michelle

    Urmaresc F1 de cand a fost transmisa prima data de catre Pro Tv . Comentatorii de atunci Antal putinica si Adrian Cheltuitoru au fost cei m buni decat Miki si Bonifaciu

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 19:05
    @ctlnmihai

    deci ... pot sa iti scriu in alte trei limbi decit limba romana, ca sa intelegi sau sa ma crezi. Vrei sa jur ? NU ma refeream la tine !!!!!!!!!!!!!!!!! Vorbeam cu tine, in contextul ca tu spuneai de somn linistit si mi-am amintit ceva ce pentru mine e de neinteles ! Si acum sa incep eu: 1. Esti sigur ca nu esti fata ? Nu te enerva din nou, ca explic: esti prea sensibil, te superi repede, interpretezi ... 2. Nu doresc sa te jignesc, dar CHIAR NU VB DE TINE. daca ma crezi e ok, daca nu ... ce as putea face ? 3. E evident ca nu am inventat eu drumul drept sau curba la stinga si, cum spuneam mai sus intr-un comm nu trebuie sa am dreptate sau sa faca oricine ceea se spun sau fac eu. Dar eu nu pot dormi stiind ca e o transmisiune a formulei 1. Si nu sunt singura, asta pot garanta, ptr ca stiu o multime de alti prieteni, cunostinte. 4. Gindeste-te putin: de unde pot eu stii daca tu te uiti sau nu ca sa imi permit sa fac afirmatii sau, macar, sa bat apropouri despre tine. Dar sunt amici si cunostinte (se stiu ei) care nu se uita, iar eu stiu. 5. Ai mare dreptate, NU trebuie sa imi dovedesti nimic ! De fapt, nimeni de aici nu trebuie sa imi dovedeasca MIE ceva. 6. Daca te deranjeaza sau te simti atacat de tot ceea ce zic eu, spune-mi si a. nu iti dau replica si b. de fiecare data cind fac o afirmatie specific ca nu e vb de tine.

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 19:15
    @michelle

    Sunt si barbati mai sensibili si nu cred k interpretez chiar totul ..pana sa-mi dai link-ul unde pot vedea in imagini cu F1 live ,antrenamentele le urmaream comentate pe F1 live.com.Datorita orelor inaintate la care sunt programate antrenamentele am decis k e mai bine sa renunt la ele.Am 16 ani de serviciu din care timp de 10 ani numai serviciu de noapte.

  • michelle_b, joi, 16.10.2008 19:27
    @ctlnmihai

    Asa e, sunt foarte multi barbati sensibli, stiu ... dar chiar mi s-a parut ca esti putin mai mult. Pina nu ma certi din nou sa explic: vorbeam cu Neo si ai intrebat daca esti si tu printre cei 2. Nu esti, evident ! Iti mai spusesem ca vb civilizat, altfel nu as fi purtat discutii cu tine. Iti spusesm ca stii ce vorbesti, ca "le ai" cu F1, tot pentru ca altfel nu as fi discutat cu tine. Nu vad de ce as purta o dicutie cu cineva care abereaza... deci, nu stiu de unde ai dedus.... Apoi, cind, am scris despre nedumerirea mea (repet, asta e punctul meu de vedere, fiecare e liber sa faca ce doreste, dar, si eu sunt libera sa am o opinie) am scris cu litere mari ca nu e vb de tine si te-am si rugat sa ma crezi ca nu e vb de tine. Nu trebuie sa imi dai mie explicatii sau detalii. Sunt o multitudine de opinii in lumea asta, sunt o multitudine de hotariri care se pot lua intr-un moment sau altul. Si fiecare face un act sau gest bazat pe un motiv. Dar nu trebuie eu sa stiu motivele tuturor. Respect opinia ta in ceea ce priveste F1, cred ca am dovedit deja ca te respect si te-am ajutat cu ce am putut. Cit despre faptul ca iei hotarirea sa te uiti sau nu la ceva, e optiunea ta si o respect si pe aceea...

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 19:28
    @ctlnmihai

    Bah... am lucrat si eu noaptea si as minti daca as spune ca mi-a placut ): P.S. Forza Ferrari! Forza Felipe! Forza Kimi! :P

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 19:29
    @NeoGalaxy

    Am fost putin ironic cu Neo :D sper k nu se supara :D

  • ctlnmihai, joi, 16.10.2008 19:30
    @michelle

    Am fost putin ironic cu Neo :D sper k nu se supara :D .iar am gresit :D

  • NeoGalaxy, joi, 16.10.2008 19:32
    @admins

    Bah.... va rugam sa imbunatati site-ul cu o functie foarte utila numita: EDIT :) Puii mei la cat postam aici jumatate sunt posturi in care ne cerem scuze ca am gresit ):. Altii gresesc si nu le pasa dar mie personal imi pasa... Ce zic eu aici... nici macar adminii nu-si corecteaza posturile... Bah....