Cantareata cheala

Publicat vineri, 31.07.2009 18:16 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Desi Polo reuseste sa cante o arie de top pe portativul auto al anului 2009, versiunea de echipare de baza Comfortline combinata cu motorul de 1.4 litri si 85 CP lasa loc de mai bine.

  • magarul, sâmbătă, 01.08.2009 07:00

    o caruta de bani pentru un motor antic, dotari mediocre si siguranta din parti cred ca dincolo era mai ieftin

  • mihai2001, sâmbătă, 01.08.2009 08:49
    @magarul

    Modelul beneficiaza de un standard ridicat de siguranta prin comparatie cu modelele concurente. ESP si 6 Airbaguri + coloana deformabila nu ofera mai nimeni pe modelul de baza. Poate de aceea si pretul e un pic mai piperat. Da cred ca vor scadea in curand ! Ca doar nu o sa treaca lumea de la Passat diret la Pollo :)

  • magarul, sâmbătă, 01.08.2009 09:12

    insemna ca trebuia sa scriu...siguranta din toate partile :). Oricum mi se pare scumpa

  • kaz, sâmbătă, 01.08.2009 09:28
    pret super urias

    la banii astia imi iau megane 3, motor 1.6, 6 trepte !!!!!!!! si mai dotat !!!!!!!!!! oare isi gasesc fraieri ????

  • AIKO, sâmbătă, 01.08.2009 10:30
    1.2 trei cilindri :)) 16.5 secunde =))))))))

    10 551 euro pentru un Trendline facut in regim de austeritate si submotorizat e mult prea mult... daca vrei sa urci de la "dezastruos" la "mediocru" , pt un Comfortline 1.6 TDI 105, sub 15250 nu discuta cu tine, ceea ce mi se pare absurd ! DSG e alta prostie in oferta... oricat e lin si eficient ar schimba e prea scumpa , creste consumul, iar acceleratia nu te baga in scaun... tot cutia manuala e cea pe care te poti baza...

  • raduvlase, sâmbătă, 01.08.2009 10:33
    Prea scump

    Mi se pare mult prea scump pentru un astfel de model cu o astfel de motorizare. Sunt curios care va fi succesul lui Polo, deoarece in privinta design-ului e reusit (desi seamana mult prea mult cu Golf-ul) @Admin: faceti-va rost de un alt fotograf...parerea mea

  • PorscheInterAuto, sâmbătă, 01.08.2009 10:55
    TestDrive Noul Polo

    pentru cei interesati sa testeze singuri noul polo .... reply

  • Genghis Han, sâmbătă, 01.08.2009 11:21

    oricum Clio 3 face-lift 1.2 16V 75 cp la 9000 de euro este mai bogat in echipari si are un motor mai rafinat decat ce ofera vw

  • Castravetele, sâmbătă, 01.08.2009 11:28
    ei ei

    uite ce subiectivi sunteti... intradevar, versiunea de baza nu se merita, fiind mult prea slaba... dar pt putin mai mult, obtii cu mult mai mult. Acuma ca iti poti lua Renault sau Kia de banii aia, e alta treaba, e vorba de calitate aici. De ce credeti ca s-a vandut atat de bine pana acuma? Asteptam celelalte versiuni.

  • jiji, sâmbătă, 01.08.2009 11:39

    Multi care scriu aici nu au permis de conducere.Nu inteleg de isi mai dau cu parerea.

  • 123, sâmbătă, 01.08.2009 11:39

    trebuie sa fii batut in cap sau sa n-ai ce face cu banii, sa dai 15-16000 de euro pe o masina de clasa mica... chiar 17.000 euro am vazut !

  • semtex, sâmbătă, 01.08.2009 11:43
    O clasa peste polo>>>

    Megane 3 este o masina de calitate si e cam la aceleasi preturi cu polo

  • gogu, sâmbătă, 01.08.2009 11:53

    1.Comparatia nu isi are rostu cu Megan fiind alta clasa si daca s-ar compara motorul de 1.6 de vechi si de 2lei este un review facut de automarket 2.Daca iti cumperi Renault ;Renault ai.Adica nu ridici capul din rahat

  • Dennis, sâmbătă, 01.08.2009 12:01

    @Automarket nu stiu de ce scrieti voi ca e stabila, ca am testat-o si la curbe destul stanse luate la 80-90 km/h are un ruliu pronuntat... masina se inclina spre exteriorul curbei si asta NU-MI PLACE DELOC !

  • Vasi27, sâmbătă, 01.08.2009 12:10

    @gogu nu esti tu "Gogu generatia IT " de care mi-am mai batut joc odata la articolul legat de Nissan GTR ? Nu esti tu pustiu' ala care se dadea mare inginer? =))))))

  • Stelian Opincariu, sâmbătă, 01.08.2009 13:33

    Gogule, fratele meu ai dreptate! Renault sunt de tot rahatul! Scaune moi de te doare spatele dupa 1 km! La gunoi cu francezii!!!!!!!!

  • Hunter, sâmbătă, 01.08.2009 13:40

    Acuma fie vorba intre noi...modelele VW dintotdeauna au avut un pret mai mare fata de concurenta, chiar si ca pret de plecare, sumele erau cu cateva sute sau mii de euro peste ceea ce ofereau alti constructori. De ce ?! Pentru ca e vorba de VW. Niciodata un Renault sau un Ford nu va indrazni sa aiba un pret de plecare mai mare decat VW. Si poate dintr-un singur motiv....poate pentru ca toata treaba e o chestie psihologica....adica spui VW, marca germana, pretentii mai mari, posibil o calitate si fiabilitate mai mare. Daca un Renault sau Ford are masini la preturi mai mici, si poate chiar si cu dotari mai bogate....e decizia firmei....politici de marketing....nu are rost sa dezbatem ca unii sunt mai scumpi sau altii mai ieftini. Fiecare constructor isi are politica lui, si prin preturile pe care le impune urmareste un anumit target de cumparatori. Normal ca cineva care sta mai prost financiar, va vedea modelele VW mai scumpe, si se va reorienta spre modele mai ieftine, si poate mai bogate in dotari, iar altii carora problema financiara nu este una acuta, isi vor permite un model VW, la aceleasi dotari ca ale altor constructori, insa la alti bani. Pana la urma fiecare dupa posibilitati....pentru ca intotdeuna sunt persoane care pot fi multumite sau nu ajung sa fie multumite din partea unui constructor auto.

  • ., sâmbătă, 01.08.2009 13:40

    stelica... marca de care vbesti nu s-a adresat niciodata machidonilor dati pe manele... ii doare-n cot si nici acolo pe cei din Technocentre de natia ta spurcata...

  • ANTON, sâmbătă, 01.08.2009 13:58
    nu e adaptata pt oras

    Am condus-o si intr-adevar treapta a 3-a e foarte lunga. Polo este in principiu masina de oras.. ai nevoie de tr a 3-a pt depasiri scurte in oras. a 4 si a 5-a ar trebui sa fie mai lungi pt consum... e anapoda! Nu cred ca m-as putea obisnui cu asa ceva

  • Vreau sa cred ca Romania nu-i , sâmbătă, 01.08.2009 16:32
    @Hunter

    Renault si Ford nu-si fac pretul dupa vw . Renault si Ford isi fac pretul dupa obraz, in functie de ce ofera fiecare masina. Selecteaza furnizori cu cel mai bun raport calitate/pret si isi iau o marja de profitabilitate redusa din respect pentru client. Restul gen "marca germana", "pretentii" sunt science-fiction in cazul vw... daca aruncam o privire versiunilor de intrare in gama veti vedea ca dpdv calitativ sunt inferiori concurentei. Vw "fura" in felul asta, sute de euro, mii de euro in functie de masina, pentru a-si ingrasa consiliul de administratie, pentru a-si satisface capriciile de marketing si mofturi cum ar fi preluarea Porsche Concluzia e ca astia de la vw sunt NESIMTITI LA PRET !

  • Hunter, sâmbătă, 01.08.2009 17:12

    Auzi prietene....tu ai citit cumva primele 3 cuvinte din ce am scris eu ?! La randul tau, ai zis cam acelasi lucru ca si mine....crezi ca reformularea ideei altcuiva denota o inteligenta uriasa din partea ta ?! Eu nu am afirmat deloc ca Renault si Ford isi fac pretul dupa VW. Am vorbit de Renault si Ford ca exemple deja date de cei care au postat inaintea mea, si m-am rezumat si eu la aceste 2 marci privind mai apoi comparatia cu VW. Citeste mai cu atentie data viitoare, si nu mai posta comment-uri doar sa te afli in treaba...."Fiecare constructor isi are politica lui, si prin preturile pe care le impune urmareste un anumit target de cumparatori." Asta am zis eu mai sus...se pare ca nu ai stiut citi suficient de bine, si ai tinut tu mortis sa trancanesti acelasi lucru, fara niciun motiv.

  • cry, sâmbătă, 01.08.2009 23:23
    Performante?.......

    1,4 mpi - solenza 11,4 sec, consum real in oras 7,8% in regim sportiv. Extraurban 6,5 la o viteza constanta de ~ 140km/h. Pe mine m-a bufnit plansu-rasu - o caruta de bani pentru CE? O caruta cu perne de aer, ha ha ha. Ce de prosti o sa fraiereasca dealerii vw. Ca-i de firma alea alea Unde-i fiabilitatea vw? vw, Culcat

  • Semtex, sâmbătă, 01.08.2009 23:31

    @Hunter Nu sunt de acord cu tine asupra unor formulari: "Niciodata un Renault sau un Ford nu va indrazni sa aiba un pret de plecare mai mare decat VW. " Ai balalait-o dintr-o parte in alta, mai ceva ca un ospatar beat ! N-ai avut o pozitie ferma.Trebuia sa fii mai incisiv, mai elocvent ! Oricum... "practice makes better" cum spun americanii

  • krm, duminică, 02.08.2009 04:55
    @cry

    cry...lasa-ne cu aberatiile...auzi 7.8% in oras, condus sportiv :)))...ori povestesti din minciunile auzite de la altii ori conduci masina intr-un oras de pe alta planeta

  • EuroNCAP, duminică, 02.08.2009 19:42
    @Sebastian Toma : intrebari

    Sebastian, imi poti indica unde ai gasit informatia ca noul Polo a obtinut punctajul maxim la EuroNCAP? Pentru ca pe site-ul lor nu am gasit nici o referire la acest model! Pina la proba contrarie, mi-e greu sa cred ca Polo poate face punctaj maxim, care presupune note de 100% la protectie adulti - copii - pietoni si "safety assist". Cel mai bine cotat model VW, adica Golf6, are 97-84-61-71 (adica 5 stele dupa protocolul curent) si este, cred eu, departe de punctajul maxim (fiind evident o masina cit se poate de sanatoasa). In aceeasi ordine de idei, cite airbag-uri avea modelul testat de voi? Configuratorul VW Romania imi indica doar 4 airbag-uri in serie la pretul indicat de tine, cele cortina venind la modica suma de 631EUR (fara TVA). Presupunind ca imi vei indica sursa punctajului maxim la noul Polo si ca acesta este atins cu numai 4 airbag-uri (dotarea de serie a modelului in Romania), de ce ai acordat numai 8/10 la siguranta? Multumesc pentru clarificari.

  • cry, duminică, 02.08.2009 20:30
    @krm

    Bine bine. Doar tu conduci masini noi ceilalti nu. Portbagaj solenza 320 litri, ca informatie. Oare tu ce bicicleta ai? vw, e multa reclama si info confuze. Hai pa. Drive safely

  • Polouletz, duminică, 02.08.2009 22:25
    Poze in spatele blocului

    Mai bine l-ati concedia pe Golfuletz, ca stie sa faca poze precum Polo-ul cerculete.Penala masina asta, anytime, anyplace, Ford Fiesta

  • sebaa, duminică, 02.08.2009 22:26
    @EuroNCAP

    Salut, Informatia privind punctajul maxim la EuroNCAP al lui Polo am obtinut-o de la oficialii Volkswagen din Romania, la lansarea acestui model pe piata interna. Mai exact, la testele de impact frontal si impact lateral, modelul a obtinut 5 stele. Rezultatele testului de la impactul cu pietonii nu le cunosc. Oricum, cele mai importante rezultate sunt cele ale testelor de impact frontal si impact lateral. Cat despre nota pe care a primit-o MODELUL TESTAT, te rog sa verifici si nota pe care a primit-o Polo-ul testat de colegul meu Mircea Mester ( e vorba de testul din Santander). Modelul respectiv beneficia de un sistem ESP mai avansat, precum si de un diferential XDS. Cele doua elemente ofera mai multa tractiune, si deci mai multa siguranta pe sosea. O seara buna!

  • my, luni, 03.08.2009 10:22
    @semtex

    semtex prea te agiti cu frantuzele astea.dc nu ma insel u esti din cta si banuiesc k ai vreun megane sau clio de le ridici atata in fiecare comm. mai lasa-le frate k am si eu unul acasa si nu e chiar asa cum le lauzi u...

  • gabi, luni, 03.08.2009 10:35
    design

    Ce ati vazut voi frumos la polo de i-ati 9 puncte din 10??? Arata banal si plictisitor!!!

  • semtex, luni, 03.08.2009 21:28

    @my Nu-ti mai da tu presupusul, ca-ti dai gresit. Asa o sa presupun si eu ca ai o macheta Renault, frumoasa si stalucitoare , la care ii deschizi capota in fiecare seara si ramai nemultumit ... Nu trebuie sa fii dezamagit... vei creste si taticul tau cu siguranta iti va cumpara Lamborghini-ul mult visat

  • my, luni, 03.08.2009 22:03
    @semtex

    esti tare haios ma faci sa rad.te-ai uitat prea mult la filme proaste.am o varsta necesara sa-mi permit si sa conduc o masina si cu siguranta am mai multa minte ca tine.cu comm de genul o sa devii clovnul acestui site.poate ne intalnim totusi in oras sa-ti arat frantuzoaica dc nu ma crezi..:)))

  • jiji, marţi, 04.08.2009 09:57
    Parerea mea!

    Eu v-am mai zis foamea la rumani ii face sa ridice daciile aka reno in slavi.Cel mai bine ar fi sa nu mai comenteze nimeni decat ei si sa ne distram copios la ce spun ei.Nu trebuie sa le mai raspundeti, doar cifrele din vanzari spun totul. "Hai ca m-am distrat cu voi!!"

  • cry, marţi, 04.08.2009 13:19
    @jiji

    Daca taceai, filozof ramaneai.

  • Adi, marţi, 04.08.2009 13:48
    Incredibil

    Incredibil!! Citesc si raman uimit... 1. La siguranta primeste 8/10. Este primul model de clasa mica la care ESP-ul si 6 airbaguri sunt standard si tot primul care primeste 5 stele euroncap conform noii grile de punctare!! In clasa asta numai Fabia mai are 4, restul inclusiv Fiesta au 2! Ce trebuia sa faca sa ia 9 sau 10 la Siguranta? Fiesta care are 2 airbaguri si nu are ESP standard a primit tot 8/10!!! La Ford airbagurile laterale si cel de genunchi pentru sofer sunt standard incepand cu linia de echipare GHIA. Ford vinde 90% Ambient si Trend!!! Intreba cineva de airbaguri, contra cost sunt cele cortina spate. 2. Cineva zicea ca mai bine merge Solenza lui... 3. Autorul articolului se plange ca motorul este prea slab si dotarile prea putine. Intrebare: care este referinta?. In aceasta clasa se vand modele cu motorizari cu 70-90CP si cel mai ieftin nivel de echipare. Cum poate aduce in discutie TSI-ul de 1.4 care are 122 de cai? Daca este primit as vrea sa dau un sfat. Va rog nu mai comparati si sa comentati modele superdotate care nu se vand niciodata. Vreau sa vad un comparativ sau o critica adusa unei masini echipate asa cum o cumpara majoritatea clientilor.(La testul cu Fiesta era laudat sistemul de keyless entry si butonul Power care este disponibil incepand cu echiparea Ghia si costa 400 de EUR). Vreau sa vad un comparativ care ma poate ajuta la cumpararea masinii, nu sa ma uit ca la guma cu surprize si sa sa ma uimesc de "cat baga" si ce SF-uri pot sa pun pe ea. Pentru asta ma uit la Top Gear, ca o fac mai bine.

  • Adi, marţi, 04.08.2009 13:49
    Incredibil 2 se intoarce

    Fabia are 4 si Fiesta 2 AIRBAGURI STANDARD, sa nu se inteleaga stele.

  • antique, marţi, 04.08.2009 15:25
    @Adi

    Hai ca-ti raspund eu. 1. Trebuia sa aiba papusi gonflabile in loc de airbaguri. 2. Slz macar isi face banii 3. PENIBIL sa oferi un "motor "de 1.2 si 60 cp si chel la 10 mii E! Nenea de la PB, la 13 mii E cat costa carutza VW testata ai masini din clasa compacta cu motoare de 1.6 si dotari garla!

  • danny, joi, 06.08.2009 08:53
    ANALIZA ELOCVENTA PROFESIONALA

    NOUL polo a ajuns in sfrsit o masinutza frumoasa atat la interior cat si la exterior. Motorizarile si comportamentul rutier este destul de slab pentru un nivel superior celui de start ca pret. In alta ordine de idei primul pret oferit de VW este destul de nesimtit, sau cel putin este o mare prostie sa faci asemenea achizitie. La acesti bani te poti gandi la muuulte alte alternative tinand cont de marimea portbagajului puterea motorului, ergonomicitatea interiorului, vizibilitatea soferului, sistemul de franare etc... Asadar un FOCUS face pana la ultimul euroi - daca aveti bani de masina noua Focus este cea mai buna alegere ! mergeti la un dealer urcati-va in ea faceti o tura si reveniti cu comentarii. Eu personal anul trecut am trecut pe la toti producatorii am facut test drive-uri cu masini intre 10 000 si 15000 euro - doream sa fac o achizitie, dar avand banii bagati in actiuni pe bursa s-au dus naibi pe apa sambetei si a cazut achizitia, dar cel putin am ramas cu experienta. Apropo cel mai jeg de masina este Sandero ! am fost si la Dacia asa mai mult de chichi acum un an aprope cand au scos sandero. aproape ca-mi este rusine sa spun ca am fost la test drive la sandero, dar asta-i realitatea ! asadar FOCUS FOCUS si iar FOCUS. desiiii, serviciile post vanzare sunt cam proaste- chiar enervant de proaste si sfidatoare, iar piesele originale montate in reprezentantele lor TE USUCAAAAA ! (am coleg de birou care are un focus nou din 2007 dec)

  • meseriasul, vineri, 07.08.2009 18:36

    Am achizitionat recent un ford fiesta 1,4 96 cp si doresc sa la spun iubitorilor de vw. ca la un pret de 11602 cu tva. are tot ce ti-ai dorii de la o masina (clima,pilot automat, jante aliaj, 6 airbaguri.........),nu mai vb . de un interior EXTRATERESTRU.Va rog sa ma contraziceti!

  • Devorattor, sâmbătă, 08.08.2009 23:25
    un Golf mai amarat

    Mai fac un mic efort si-mi iau Golf V mai bine! Pt un design care ne aduce in fata un Golf putin comprimat, trebuie sa scoatem din buzunar minim 13 000 de euro? Sper ca pana la iarna sa ajunga sub 12 000, altfel Ford Fiesta in face praf.

  • super-meseriasul, luni, 10.08.2009 12:36
    11.592 euro Clio full-option

    @meseriasul n-ai cercetat piata prea bine... exista o oferta si mai tare: Clio 3 Exception 1.4 16v 100cp, full-option fabricat in Franta cu ambianta interioara partial piele, proiectoare adaptive de viraj, senzori de lumina si ploaie, radio CD MP3 cu afisaj separat si satelit de comanda, bluetooth - kit maini libere si audio-connection box, etc .. la acceleratie e mai rapid cu o secunda decat fordul tau

  • KID16, marţi, 11.08.2009 00:13
    Vw Polo

    eu zic ca o solutie mai buna ar fi Mitsubishi Lancer.

  • lord, marţi, 11.08.2009 23:24
    polo

    sper din toata inima sa citesca aceste comentarii si cineva de la vw. poate mai scad si ei preturile!!!!! - motorul de 85 cp este DECENT( atunci cand testezi numai masini cu sute de cai normal ca un motor de 85 cp ti se pare slab) - daca ne uitam strict la bani, perioada de garantie , servicii postvanzare sunt de parere ca oricare varianta este mai buna decat vw -cine spune ca sandero este jeg trebuie sa argumenteze; sa nu uitam ca unii oameni chiar muncesc din greu pentru o astfel de masina nu ca altii care FURAAA si apoi se dau mari cu masini de zeci de mii de Euro ( nu sunt posesor de sandero si nici de logan)