Atemporal
Deși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video.
-
Matei_cel_nou, marţi, 22.07.2025 17:04
In continuare o mașină elegantă, comfortabila si moderna. Unele elemente de design erau mai reușite înainte: grila și ecranul care acum se revarsă dintre aerisiri.
-
ds, miercuri, 23.07.2025 08:56
Nu v-a plăcut prețul? Dar, puțin mai sus, autorul zice că este mașină premium. Despre ce vorbim? Păi numai sistemul audio Bowers & Wilkins este + 3000 euro. Și vă spun eu că merită fiecare leu, ca și scaunele cu masaj, vreo 6-7 moduri, parcă. Și sincer, așa scump cum vi se pare, l-aș prefera oricărul bmw & mercedes.
-
alex_cu_a_mic, miercuri, 23.07.2025 09:47
Audi si BMW au 6 cilindri la mai putini bani .. chair mult mai putini in cazul Audi. E cam mare foamea de bani la Volvo. Cu toata chelea masaju si wilkinsu 100k pentru 4 cilindri plugin sunt cam multi bani.
-
aha, miercuri, 23.07.2025 11:49
117.127 de euro pe un Volvo vechi de 10 ani? Unde semnez?
-
CTC, miercuri, 23.07.2025 12:53
Trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau Bmw pentru rebutul asta chinezesc...oricum Volvo a ajuns masina cocalarului 'undercover' la cum se comporta soferii acestui brand prin trafic.
-
@12.53, miercuri, 23.07.2025 13:25
Sa numesti Volvo rebut chinezesc, pffff... Ce masina ai, bo$$? In alta ordine de idei, te cam contrazici, adica ai o ruptura de logica. Adica o dai cu nuca-n perete cand spui ca "trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau BMW" ca, deh Volvo e de cocalar. Pe bune? BMW, oare, la noi vorbesc, e pentru cavaleri crescuti la pension? Nu contest si departe de mine gandul de a eticheta oamenii in functie de masini, desigur sunt exceptii si exceptii, cunosc oameni ok care au bmw, noi, luate pe bani munciti, la fel cum cunosc si oameni care au Volvo luate de noi, tot din bani munciti. Una e sa ai o coaja de BMW, Mercede, Volvo, sau orice altceva premium, lata la mana paispe si de pe care curg tablele, luata doar ca sa epatezi, si una e sa ai una din asta, noua, luata din bani munciti. In cazul asta confunzi marfa cu ambalajul.
-
Calitativu', miercuri, 23.07.2025 22:40
Săndele, daca tot ești"cel mai calitativ", de ce nu ai cerut la test(te citez):"versiunile diesel B5 și B6, cu 250, respectiv 300 de cai putere, vin acum în compania unui sistem mild-hybrid la 48V. "? Sau reveni Volvo la dizal și numai tu știi asta?
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
O fi bun,mare,frumos, performant,fiabil,confortabil,economic,prietenos cu mediul,etc,dar 117.000 E,eu zic că la banii ăștia sunt variante mai bune,mai premium.Nu merită un Volvo banii ăștia.