Rețeta tranziției
Am testat un Volkswagen Tiguan de tranziție. Tranziție către un viitor electric. Versiunea din garajul nostru a fost un plug-in hybrid cu autonomie electrică de 50 de kilometri. Cât consumă și cum se simte, aflați din testul nostru. Și tot aici avem și prezentarea VIDEO.
-
Banditos, luni, 30.01.2023 14:46
@nico "autogheful" are un comparativ... cu greu, cu jumatate de gura si oarecum fortat declara ca invingator Tiguanul
-
Mircea Badea, luni, 30.01.2023 16:49
au reusit sa inghesuie 2 motoare, incredibil! de ce are 2 antigeluri totusi? si de ce e asa putin antigel in borcane?
-
Andrei, luni, 30.01.2023 18:23
Cat consuma cu bateria goala, la mers extraurban? E un scenariu foarte des la aceasta masina.
-
Gabriel.Nica, luni, 30.01.2023 19:45
@Andrei consumul mentionat in articol, in afara orasului, este fara ajutor de la baterie. Oricum, la viteze mari, motorul electric nu ajuta, deci te bazezi doar pe cel termic, asa cum am mentionat.
-
idic, marţi, 31.01.2023 08:53
Tableta e la fel ca la golf 6, model clasic (2010?), a trecut testul timpului. Același DSG pentru fanii VW, schimbă repede, dacă știe în ce direcție. :) "Deci, locul întâi, alături de Ford Kuga PHEV", Sportage PHEV având cutie automată cu convertizor, interior modern, preț mai mic și fiabilitate cât tiguan și kuga împreuna, plus vreo 3 ani garanție față de celelalte două împreună.
-
mog, luni, 13.02.2023 16:24
kia sportage gt line hibrid complet echipat, 4x4 46k - acum fiecare alege ce i place dar nu mai merita Tiguan in ziua de azi
-
mog, luni, 13.02.2023 16:24
kia sportage gt line hibrid complet echipat, 4x4 46k - acum fiecare alege ce i place dar nu mai merita Tiguan in ziua de azi
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Pe cand si un test cu Hyundai Tucson PHEV, ca-s mai multe la noi decat Tiguan? Ar fi trebuit mentionat ca si rival direct, totusi. Multumesc.