Secretul longevității
Porsche Macan a ajuns la al doilea facelift, dovadă a faptului că nu trebuie să fii un supercar exotic pentru a te bucura de o carieră îndelungată. Pentru a afla toate modificările celui mai bine vândut produs al casei din Zuffenhausen, l-am luat la un test aprofundat.
-
Kirotractor, marţi, 25.01.2022 09:36
Mai zisei parcă p-aici că un Audi A4 Allroad similar (45 TFS 265 PS quattro ultra MHEV S tronic) e mult superior ca spațiu, consum ȘI performanțe. Singurul capitol la care-i mult inferior (aritmetic vorbind) rămâne prețul. Plus că n-are opționale gen cusături colorate la 4.300 € papiota sau o siglă ”puternică”, vorba Scorpionului Negru = Corocșenie zis Elitistu” Mai Superior Nouă. :-)
-
quest, marţi, 25.01.2022 10:36
@GN "secretul longevitatii" cui?
-
Octavian, marţi, 25.01.2022 10:38
"Masă proprie (kg) 1.870" - de aici pleaca si problema consumului. Sta bine la confort si siguranta dar e penalizata la consum. Ca o paranteza, Dacia aia noua Jogger parca avea ~1.200 Kg. E adevarat cu motor 1/2 fata de asta si fara 4x4 dar ca dimensiuni e chiar mai mare.
-
@Octavian, marţi, 25.01.2022 10:54
pare mai mare dar nu este, verifica cifrele, doar ampatamentul e mai lung cu 10 cm la jogger
-
Tatraurs, marţi, 25.01.2022 13:56
Meamaa,"Porșe" vad ca se face de saga cu fiecare nou model de suv. Motor de doi litri pe ditai cutia de doua tone,asta are sportivitatea mea dupa ce-am duc 10 toiuri de tuica la gura,2000cmc si 100 000 euro,asta emasina de mall,de fitze,de amanta de patron de centru de testare covrig,apropo,nu mai are butoane fizice,sa le vedeti pe duamnele cu unghii false de 2 cm cum incearca sa regleze caldura sa bata mai spre botox,sau mai bine nu.Vad ca puterea maxima o face in casuta cu date tehnice la 5000ture,nu prea cred ca are puterea maxima acolo cand in poze vad ca rosu incepe pe bord de la 7000rpm. Probabil e constant pana acolo de la 5000 ca doar e motor turbo. La suta de mii de cocleti puteau pune si ei macar un capac de motor mai acatarii,pare luat din targul Vitan de la tunerii oficiali de Dacii Nova Gti.. in alta ordine de idei,de cand n-am mai intrat pe aici vad ca nu mai pot vota,o fi de la mine ca n-am "țertificat"!
-
schumi, vineri, 28.01.2022 17:09
Ar fi trebuit ca macar la performante sa faceti comparatia si cu Alfa Romeo Stelvio (motor 2.0 turbo, 280CP, 0-100 in 5.5s). Invers, cand faceti review-ul unei Alfa Romeo mereu comparati cu corespondentele germane. Ma intreb cat de obiective sunt aceste review-uri. 4.4 este un scor inadmisibil de mare pentru acest model de Porsche.
-
Andrei, vineri, 04.02.2022 14:00
E referinta in materie de condus printre SUV-uri, dar motorul de doi litri e o bataie de joc pentru un Porsche, ca atare asta nu e un Porsche veritabil, desi matura pe jos cu orice incearca sa creeze concurenta.
-
vindicomvs, joi, 17.02.2022 10:59
Pacat ca nu ati testat si voi varianta S macar. Nu inteleg ce se crizeaza astia pe aici, 265 CP este prea putin pentru un entry level? Dar daca le dai pe mana ceva de 200 cp se simt ca in ferrari. Macanul este o masina care se conduce superb, ai parte de o masina sport si totusi e un SUV, este o senzatie unica. Vorbesc in calitate de posesor deja de 5 ani.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Porsche tinde către statutul de marcă low-cost al grupului Volkswagen.