Secretul longevității
Porsche Macan a ajuns la al doilea facelift, dovadă a faptului că nu trebuie să fii un supercar exotic pentru a te bucura de o carieră îndelungată. Pentru a afla toate modificările celui mai bine vândut produs al casei din Zuffenhausen, l-am luat la un test aprofundat.
-
Kirotractor, marţi, 25.01.2022 09:36
Mai zisei parcă p-aici că un Audi A4 Allroad similar (45 TFS 265 PS quattro ultra MHEV S tronic) e mult superior ca spațiu, consum ȘI performanțe. Singurul capitol la care-i mult inferior (aritmetic vorbind) rămâne prețul. Plus că n-are opționale gen cusături colorate la 4.300 € papiota sau o siglă ”puternică”, vorba Scorpionului Negru = Corocșenie zis Elitistu” Mai Superior Nouă. :-)
-
quest, marţi, 25.01.2022 10:36
@GN "secretul longevitatii" cui?
-
Octavian, marţi, 25.01.2022 10:38
"Masă proprie (kg) 1.870" - de aici pleaca si problema consumului. Sta bine la confort si siguranta dar e penalizata la consum. Ca o paranteza, Dacia aia noua Jogger parca avea ~1.200 Kg. E adevarat cu motor 1/2 fata de asta si fara 4x4 dar ca dimensiuni e chiar mai mare.
-
@Octavian, marţi, 25.01.2022 10:54
pare mai mare dar nu este, verifica cifrele, doar ampatamentul e mai lung cu 10 cm la jogger
-
Tatraurs, marţi, 25.01.2022 13:56
Meamaa,"Porșe" vad ca se face de saga cu fiecare nou model de suv. Motor de doi litri pe ditai cutia de doua tone,asta are sportivitatea mea dupa ce-am duc 10 toiuri de tuica la gura,2000cmc si 100 000 euro,asta emasina de mall,de fitze,de amanta de patron de centru de testare covrig,apropo,nu mai are butoane fizice,sa le vedeti pe duamnele cu unghii false de 2 cm cum incearca sa regleze caldura sa bata mai spre botox,sau mai bine nu.Vad ca puterea maxima o face in casuta cu date tehnice la 5000ture,nu prea cred ca are puterea maxima acolo cand in poze vad ca rosu incepe pe bord de la 7000rpm. Probabil e constant pana acolo de la 5000 ca doar e motor turbo. La suta de mii de cocleti puteau pune si ei macar un capac de motor mai acatarii,pare luat din targul Vitan de la tunerii oficiali de Dacii Nova Gti.. in alta ordine de idei,de cand n-am mai intrat pe aici vad ca nu mai pot vota,o fi de la mine ca n-am "țertificat"!
-
schumi, vineri, 28.01.2022 17:09
Ar fi trebuit ca macar la performante sa faceti comparatia si cu Alfa Romeo Stelvio (motor 2.0 turbo, 280CP, 0-100 in 5.5s). Invers, cand faceti review-ul unei Alfa Romeo mereu comparati cu corespondentele germane. Ma intreb cat de obiective sunt aceste review-uri. 4.4 este un scor inadmisibil de mare pentru acest model de Porsche.
-
Andrei, vineri, 04.02.2022 14:00
E referinta in materie de condus printre SUV-uri, dar motorul de doi litri e o bataie de joc pentru un Porsche, ca atare asta nu e un Porsche veritabil, desi matura pe jos cu orice incearca sa creeze concurenta.
-
vindicomvs, joi, 17.02.2022 10:59
Pacat ca nu ati testat si voi varianta S macar. Nu inteleg ce se crizeaza astia pe aici, 265 CP este prea putin pentru un entry level? Dar daca le dai pe mana ceva de 200 cp se simt ca in ferrari. Macanul este o masina care se conduce superb, ai parte de o masina sport si totusi e un SUV, este o senzatie unica. Vorbesc in calitate de posesor deja de 5 ani.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
Porsche tinde către statutul de marcă low-cost al grupului Volkswagen.