
Schimbare de percepție
Mercedes a făcut un pas imens între GLK, fostul său SUV de segment D, și actualul GLC. Analizăm astăzi noul GLC în versiune diesel de 170 CP.
-
yo, joi, 28.04.2016 11:52
Era dotata cu Air Body Control? Merita investitia de 2.280 euro?
-
ioi, joi, 28.04.2016 12:16
Ei tata, 70k euro pt un suv clasa medie???? si mai e si diesel. De banii astia iti luai un M3 si macar ai masina sport. Atunci un Porsche 911 turbo la 200k euro e chiar ieftin :PPP P.S. Vezi madalescule ca zic rau si de nemti???
-
Sam93, joi, 28.04.2016 12:18
Mnezooo ma copii! Motorul asta ii de 2.1 litri, nu 2.2. De cand lumea ii stiut ca motorul de 2.1 de la Mercedes. Ce vi s-o sculat sa-l numiti 2.2?
-
Scorpionul.negru, joi, 28.04.2016 13:00
L-am vazut in reprezentanta....pare ceva mai bine inchegat fata de GLK dar nu la 70 de mii. Mai mult de 50 de mii nu merita. Cu 70 de mii intri pe teritoriu Porsche-ului Macan care chiar face diferenta de 20 de mii.
-
Scorpionul.negru, joi, 28.04.2016 13:00
L-am vazut in reprezentanta....pare ceva mai bine inchegat fata de GLK dar nu la 70 de mii. Mai mult de 50 de mii nu merita. Cu 70 de mii intri pe teritoriu Porsche-ului Macan care chiar merita diferenta de 20 de mii.
-
DanG, joi, 28.04.2016 15:02
Pai nu trebuie configurata la 70.000. Trapa, Head-up display, sistem de evitare a accidentelor: astea pot fi scoase lejer de pe lista. Cu 50.000 iese ok masina, 45.000+ pachet AMG. Oricum, 1600 EURO sistemul de asistenta la parcare? What the actual fuck?
-
ScorpyonVAG, joi, 28.04.2016 20:47
70.000 duba asta ?
-
rotila, vineri, 29.04.2016 09:14
consider ca este suvul momentului pentru cei moderati. dar cv cu 9 trepte fie ea automata este o exagerare nejustificata . economia obtinuta din mentinerea motorului la turatie redusa se consuma in frecarile interne dintre multele pinioane si placi de ambreiaj. creste oarecum comfortul dar proportional cu pretul. in curand masina va avea mai multe trepte decatbicicleta. iar motorul ? sa asteptam proxima inlocuire a acestuia cu noul motor de 2.0 L.
-
r, vineri, 29.04.2016 09:25
70.000 de steluțe prinse-n botul mașinii face diferența între șmenari și țărani. În rest un motor de vreo 10 ani (deci fiabil), un ecran mare bătut în cuie pe bord (deci lizibil) și un design normal și etern (deci cu roți faruri și stopuri). Vă urez să Pașteți fericiți că tot e sezonul.
-
anonim, vineri, 29.04.2016 11:32
Nu te obliga nimeni sa ti-o configurezi la 70.000, cu un discount de bun simt poti sa o iei cu sub 50.000 cu toate chestiile de care chiar ai nevoie - fara fite inutile. Calificativul "zgomotos" pentru antifonare trebuie sa fie o gluma, detin masina (nu am luat-o fara sa conduc ce are concurenta) si e cea mai bine antifonata din clasa ei. @rotila, Mercedes-Benz a declarat ca se va opri la 9 trepte si ca nu are rost sa faca cutii cu mai multe rapoarte. Utilitatea celor 9 trepte o vei observa clar daca vei face un test drive care sa includa si traseu extraurban. Pe langa faptul ca schimba imperceptibil si foarte rapid (deci o acceleratie foarte confortabila dar fara sa pierzi vremea) ai si sanse mai mari sa ai o treapta ideala la o viteza anume in care sa mergi. Pe langa asta treptele 8, 9 fiind foarte lungi poti sa mergi constant si sa nu auzi efectiv motorul (datorita faptului ca e mai rafinat decat pe fostul GLK dar e si masina mult mai bine antifonata) gen mers constant la 120 km/h la 1500 RPM (il ajuta si cuplul maxim de 500Nm, nu se simte subturat-chinuit motorul la turatiile astea).
-
roco, vineri, 29.04.2016 13:02
@DanG sistemul de asistenta la parcare este 360 de euro.Cel putin asa scrie in congiguratorul de pe site-ul de la mercedes.ro
-
DanG, vineri, 29.04.2016 15:12
@roco Inseamna ca la 1600 de EURO e sistemul care parcheaza masina de unu singur. Se poate taia de pe lista :)
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
Design interesant, insa oameni buni...la 70.000 plastic lucios si izolare fonica slaba? Sunt si modele de volum la 25.000 care folosesc materiale non-glossy si sunt antifonate bine.