
Tranziţie uşoară
Primul crossover compact de la Subaru şi urmaşul lui Impreza XV vine în segment cu o reţetă potrivită celor care vor să-şi cumpere primul lor crossover, fără să renunţe la micile bucurii ale unei compacte cu tracţiune integrală.
-
kim_vl, marţi, 19.06.2012 23:00
1) Eu nu inteleg cum vine treaba asta cu vibratiile tocmai de la un motor (cu cilindrii orizontali opusi) care se lauda teoretic cu lipsa vibratiilor. 2) Ati uitat de Qashqai 1.6 dCi 130 CP/4000 rpm 320 Nm/1750 rpm (256 Nm/1500 rpm) 4x4 MT6: consum (teoretic, la fel ca la toate celelalte) 6.1% urban, 4.6 extraurban si 5.1 mixt. E adevarat, are sistem stop&start la fel ca si Mazda CX-5, in timp ce Subaru XV nu dispune de asa ceva.
-
constantin, marţi, 19.06.2012 23:18
pareta din spate seamana cu noul ford focus in 4 usi ,sincer mi-as fi dorit aceasta masina,am vazuto la cativa proprietari in c-ta e super masina
-
Alex Radoi, miercuri, 20.06.2012 00:17
Daca ar fi o masina "buna" (si fiind un Subaru foarte probabil chiar este), as putea sa ignor faptul ca e urata si sa o cumpar doar pentru ceea ce poate. ;)
-
Compass, miercuri, 20.06.2012 07:34
Urata masina. Am vazut-o in realitate si arata ca naiba. Masina pare conceputa in anii '90.
-
so, miercuri, 20.06.2012 10:17
stop&start = iti freci electromotorul, cunosc un prieten care are un sharan 2011 si s-a dus electromotoru, la reprezentanta stop&stat impreuna cu toata electronica de vina!!! nu mi-as cumpara o masina cu acest sistem niciodata!!!
-
danutz9393, miercuri, 20.06.2012 11:08
Ideea cu stop&start nu este prea buna la motoare diesel, ele nu sunt concepute pentru a fi oprite si repornite la intervale scurte de timp.... e mai mult o chestie de marketing dar care face rau motorului (in special fiabilitatii pe termen lung) si economia de carburant nu este chiar impresionanta prin folosirea sistemului.
-
slv83, miercuri, 20.06.2012 13:27
Mi-as lua masina asta din doua motive: - motorul boxer diesel potent - sistemul de tractiune integrala
-
ERATA, joi, 21.06.2012 09:52
@Sebastian Toma "360 Nm, încă de la 1.600 rpm. Deşi nu-i campion la cai putere, are cel mai bun cuplu din segment la cea mai joasă turaţie, majoritatea rivalilor oferind fie o valoare mai mică, fie o valoare aproape la fel de bună.." Valoarea cuplului... Nu e niciun "aproape" la fel de buna, ci valoare identica cu Koleos 2.0dci 175 CP si anume 360 Nm
-
@Erata, sâmbătă, 25.01.2014 23:34
Da, numai ca Subaru scoate din 2.0 147 de cai putere cuplul acela, pe cand Koleos abia din 174 cp. Pricepi ce inseamna tehnologia?
-
aurel, sâmbătă, 24.06.2017 02:29
am subarul xv din 2012 si vreau sa spun ca nu la-si schimba pe nimic
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.