Tranziţie uşoară
Primul crossover compact de la Subaru şi urmaşul lui Impreza XV vine în segment cu o reţetă potrivită celor care vor să-şi cumpere primul lor crossover, fără să renunţe la micile bucurii ale unei compacte cu tracţiune integrală.
-
kim_vl, marţi, 19.06.2012 23:00
1) Eu nu inteleg cum vine treaba asta cu vibratiile tocmai de la un motor (cu cilindrii orizontali opusi) care se lauda teoretic cu lipsa vibratiilor. 2) Ati uitat de Qashqai 1.6 dCi 130 CP/4000 rpm 320 Nm/1750 rpm (256 Nm/1500 rpm) 4x4 MT6: consum (teoretic, la fel ca la toate celelalte) 6.1% urban, 4.6 extraurban si 5.1 mixt. E adevarat, are sistem stop&start la fel ca si Mazda CX-5, in timp ce Subaru XV nu dispune de asa ceva.
-
constantin, marţi, 19.06.2012 23:18
pareta din spate seamana cu noul ford focus in 4 usi ,sincer mi-as fi dorit aceasta masina,am vazuto la cativa proprietari in c-ta e super masina
-
Alex Radoi, miercuri, 20.06.2012 00:17
Daca ar fi o masina "buna" (si fiind un Subaru foarte probabil chiar este), as putea sa ignor faptul ca e urata si sa o cumpar doar pentru ceea ce poate. ;)
-
Compass, miercuri, 20.06.2012 07:34
Urata masina. Am vazut-o in realitate si arata ca naiba. Masina pare conceputa in anii '90.
-
so, miercuri, 20.06.2012 10:17
stop&start = iti freci electromotorul, cunosc un prieten care are un sharan 2011 si s-a dus electromotoru, la reprezentanta stop&stat impreuna cu toata electronica de vina!!! nu mi-as cumpara o masina cu acest sistem niciodata!!!
-
danutz9393, miercuri, 20.06.2012 11:08
Ideea cu stop&start nu este prea buna la motoare diesel, ele nu sunt concepute pentru a fi oprite si repornite la intervale scurte de timp.... e mai mult o chestie de marketing dar care face rau motorului (in special fiabilitatii pe termen lung) si economia de carburant nu este chiar impresionanta prin folosirea sistemului.
-
slv83, miercuri, 20.06.2012 13:27
Mi-as lua masina asta din doua motive: - motorul boxer diesel potent - sistemul de tractiune integrala
-
ERATA, joi, 21.06.2012 09:52
@Sebastian Toma "360 Nm, încă de la 1.600 rpm. Deşi nu-i campion la cai putere, are cel mai bun cuplu din segment la cea mai joasă turaţie, majoritatea rivalilor oferind fie o valoare mai mică, fie o valoare aproape la fel de bună.." Valoarea cuplului... Nu e niciun "aproape" la fel de buna, ci valoare identica cu Koleos 2.0dci 175 CP si anume 360 Nm
-
@Erata, sâmbătă, 25.01.2014 23:34
Da, numai ca Subaru scoate din 2.0 147 de cai putere cuplul acela, pe cand Koleos abia din 174 cp. Pricepi ce inseamna tehnologia?
-
aurel, sâmbătă, 24.06.2017 02:29
am subarul xv din 2012 si vreau sa spun ca nu la-si schimba pe nimic
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 17 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 14 octombrieGata hibernareaOpel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește. Citeste tot
Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.