Atlet militar

Publicat joi, 25.11.2010 18:40 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Am testat cea mai sportivă versiune a gamei Skoda Fabia. În Fabia RS, stilul conservator clasic al celor de la Skoda este dublat de apariţia unor elemente dinamice surprinzătoare.

  • DYN, joi, 25.11.2010 19:10
    dyn

    Pret mare si arata rusinos

  • tzenu_bmw, joi, 25.11.2010 19:15
    interior prea simplu......

    si e prea scumpa....... polo GTI este mai ieftin.....si mai frumos si mai bun...... renault clio RS este umpic mai scump(1000euro)insa vine cu 200hp si cutie manuala.....si nu putem compara renault si skoda la sportivitate.....renault castiga oricum....

  • McLaren, joi, 25.11.2010 19:26
    aceiasi fabia vrs

    Aceiasi Fabia VRS am condus-o si eu castigand concursul vostru pe Automarket. In mare parte iti dau dreptate. Referitor la launch mode. Incearca sa duci motorul pe la 4000 ture cu piciorul pe frana, DSG-ul pe S si apoi da drumul. Daca nu vrei sa ai fum la roti o sa o ti un pic din acceleratie. Consumul a fost de 6.4% din Berceni pana la Ploiesti si apoi pana pe la 10km de Cheia si apoi trecut pe S si mers la maximul meu. Consumul la Brasov 9.3 (nu pot spune viteaza maxima). La intoarcere pe Dn1 am mers numai pe cruise control cu +8 la viteza maxima, foarte rar forjata (la depasiri) fara aer conditionat. Rezultat 7.2%. Interiorul m-a enervat prin faptul ca frana de mana era pusa total aiuristic cu cotiera din dotare, priza pentru GPS/camera video era foarte departe de parbriz noroc ca aveam un cablu lung. Lumina oferita de becuri era chioara rau de tot si mai nasol nici nu ai in optionale sa pui bixenon (aici e marea diferenta intre cupra gti si vrs. La Ibiza Cupra poti pune xenon dar nu navigatie, la VRS poti pune navigatie dar nu xenon si la Polo GTI poti pune ambele de aici e pretul mic la gti). Mie personal mi-a placut ansamblul cutie motor. Isi face treaba foarte bine si pacat ca nu e pusa si pe alta versiune/caroserie. Eu am avut noroc pentru ca erau 20 de grade pe Cheia si am putut merge mult mai tare dar aici sunt destul de dezamagit de pneurile continental sport contact 2 care mi-au lasat o impresie foarte proasta. Nu cred ca e vina masinii ci a gumelor. Per total la mine ar fi fost nota 4

  • andreea, joi, 25.11.2010 19:32
    poze

    super poze. felicitari

  • razvanis, joi, 25.11.2010 19:54
    @tzenu

    Este foarte sportiva renault doar daca comparam modelele de performanta , dar la serie , fluence este cel mai "sportiv" mai ales datorita puntii rigide pe spate iar laguna este extrem de sportiva cu suspensia aia de puf , in rest la Clio jos palaria , pe bune , si Megane RS la fel .

  • vxf, joi, 25.11.2010 20:01
    DSG

    Transmisia asta este mult superioara in comparatie cu orice automata a concurentei extraVAG , dar din pacate este per total sub Clio RS . Si intr-adevar , nu lasa impresia ca are 180 cai sub capota . @mclaren ... gumele sunt excelente , de vina este suspensia proasta de-a dreptul , pentru masina asta si puterea ei , suspensie sub asteptari exact ca la vechia fabiaRS . Asta e impresia care mi-a creat-o si mie , si intr-adevar la interior nimic special in afara de sigla rs pe volan .

  • Fabianu, vineri, 26.11.2010 10:21
    O opinie

    Masina este interesanta, dar ii lipseste acel ceva pentru a fi numit un hot hatch. Discretia de care da dovada si lipsa unui pedigree nu sunt chiar elemente pe care cumparatorii de sportive de buzunar sa le treaca cu vederea. Testul in sine este insa foarte slab, idei prea putin coerente, inconsistente logice cat cuprinde si Sebastian, poti sa ne explici relevanta titlului?

  • razvanis, vineri, 26.11.2010 10:21
    @IOANE

    " Suspensie fata: tip Pseudo Mac-Pherson cu triunghi inferior cu efect antipercutie Suspensie spate : roti semi-independente cu ax suplu in forma de H, legate prin doua brate longitudinale cu un element transversal " Ai idee ce inseamna suspensie cu roti semi-independente pe spate ?? Daca te-ai mai urca si in masini , deci in MASINI nu Renaulturi ai invata ce inseamna punte spate multilink in comparatie cu semiindependenta , dar tre sa aiba si ei clientii lor .

  • edi80, vineri, 26.11.2010 10:48
    mda

    conserva pe roti!!

  • Rio, vineri, 26.11.2010 16:27

    @razvanis Poate ca nu fac astia de la renault masini de serie asa grozave, insa Clio RS si Megane RS sunt REGI!

  • vxf, vineri, 26.11.2010 16:37
    RS

    Acolo da Rio ai dreptate , dar asta a zis si omu mai sus in primul lui post.

  • ion, duminică, 28.11.2010 03:36
    design

    culoarea o tradeaza... constipata rau fabia asta ! urata de-a dreptul se poate spune ca... afara-i vopsit gardul, inauntru... mediocritate in stil skoda

  • George, duminică, 28.11.2010 10:33
    fabia rs

    ciudatenia naturii ! intr-adevar urata!

  • AdrianosFidi, duminică, 28.11.2010 14:25
    "...motorul lui Fabia RS este campion la cuplu motor şi la ..."turaţia la care este oferit

    ceva nu se leaga , cuplul si numarul de rotatii fac puterea ( Nm x RPM = CP ) , deci ar trebui sa fie cea mai puternica

  • vxf, luni, 29.11.2010 13:15
    @adrianos

    "cuplul si numarul de rotatii fac puterea ( Nm x RPM = CP ) " Interesanta formula de calcul , numai ca nu are legatura cu fizica de pe Terra.

  • ska, marţi, 30.11.2010 16:56

    varza pretul...motorul posibil sa fie bomba, dar pretul...jesus as alege traditia renault in domeniu oricand, sau polo GTI care arata mult mai bine la naiba, as lua un mini mai slabutz si tot ar fi mai tare

  • bugimafia, vineri, 03.12.2010 19:46

    da e frumusica

  • dn, miercuri, 13.06.2012 20:54

    Da intr-adevar scumpa...insa motorul pe care il ofera ...si performaantele ei...as spune dupa polo GTI urmeaza Fabia ...care este peste jalnicul ala de Clio :)) Renault VS Volkswagen?ca skoda are motor de vw ...nu prea cred ;) Bineinteles si cei de la Renault au venit cu multe finisari la acest model acare arata absolut superb:)_fata dec el anteror;)dar sa nu exageram ...nu putem compara cu cele nemtesti;) VW s-au Skoda Seat:)

  • Eu, duminică, 14.12.2014 20:19

    Acestia care criticati Fabia aveti diaree pe creer, numai fite de voi.