Strict pentru familisti

Publicat miercuri, 28.01.2009 19:00 de Sebastian Toma

Automarket a testat a patra generatie a lui Renault Espace. Acesta pastreaza calitatile prin care s-a remarcat primul model, care a creat aceasta clasa.

  • DavE, joi, 29.01.2009 10:23
    pret

    40 mii de euro pentru Espace? :))

  • gogutza, joi, 29.01.2009 10:43
    enorm

    La banii astia un XC90 cu 7 locuri e mai indicat! Renault e iarasi neinspirata.

  • mugurel, vineri, 30.01.2009 14:10
    despre test

    "Automarket a testat a patra generatie a monovolumului"...asa ai inceput tu articolul...Poti sa-mi spui si mie cum ai testat tu masina aia cu numarul de inmatriculare "Espace":D:D..era frumos sa pui niste poze facute de tine...si mai ales explica-mi cum ai acordat tu punctele?...In legatura cu timpul in care masina ajunge de la 0-100km/h asteptam de la Renault modelul Espace cu motor de 6l Bit Turbo care sa atinga 0-100km/h in sub 5 sec...ti-am citit articolul si te contazici singur...mai ai de invatat...

  • jhonnatan, vineri, 30.01.2009 14:15
    matematica!!!!

    Ma scuzi ca trebuie sa te corectez dar m-ai ai de invatat putina matematica..suma .puncatajelor acordate de tine nu face 66 ci mai putin...Ne cam induci in eroare...

  • sebaa, vineri, 30.01.2009 14:26
    @jhonnatan

    @jhonnatan Imi cer scuze pentru eroare. Am corectat,multumesc. @Fratele renault La schimbarea in treapta a 2-a si in treapta a 4-a, schimbatorul de viteze se misca greu. Timoneria cutiei de viteze se refera la toate legaturile mecanice dintre maneta schimbatorului de viteze si cutia de viteze in sine. Aceasta legatura este foarte importanta, deoarece este vorba de confortul soferului si de rapiditatea cu care acesta poate sa schimbe vitezele. Nu vad ce nu ai inteles de aici. @mugurel Fotografiile facute de mine au fost nereusite din cauza vremii nefavorabile, motiv pentru care am preferat sa le folosesc pe acestea. Punctele sunt acordate subiectiv, dar consider ca am motivat alegerea mea la descrierea alaturata notei. Cat despre performantele modelului, am dorit sa subliniez faptul ca Espace are un timp de accelerare 0-100 potrivit pentru segmentul in care se afla si masa modelului. Toate cele bune!

  • DavE, vineri, 30.01.2009 14:42
    note

    Si acum ma minunez cum poate sa coste 40 de mii :) Nota de design e buna 3 (cu indulgenta), dar aia calitate/pret e prea mare :)) Mergea si acolo un 2-3. O masina excelenta, frumoasa si ieftina pentru fanii Renault!

  • jhonnatan, vineri, 30.01.2009 16:02
    re

    Asa e bine:D...Apropos am citit si eu comentariul lui mugurel si sincer are dreptate...Spui ca are un timp de accelerare potrivit insa puncetezi performantele masinii cu 4/10...Ceva e in neregula...Ai fii putut sa ne oferi mai multe detalii despre performantele masinii...Din ce ne spui tu masina nu trece testul la acest capitol si chiar as vrea sa stiu si de ce...

  • sebaa, vineri, 30.01.2009 18:07
    @jhonnatan

    Modelul ar fi primit o nota mai mare daca era mai performant. Repet, criteriile de evaluare sunt subiective, dar nu este comparat decat cu alte modele din segmentul sau. Masina "trece testul" la acest capitol, luand in vedere masa si destinatia sa. Am si motivat nota pe care a primit-o, anume puterea suficienta pentru masa sa, dar insuficienta pentru a oferi ceea ce se poate numi performanta - bineinteles raportat la segmentul sau . Anume, as fi dorit ceva mai mult cuplu motor, ar fi fost util in zona inferioara a gamei de turatii, in cadrul anumitor manevre. Pe alte piete modelul este disponibil cu un motor 2.2 dCi, care ar fi obtinut o nota mult mai buna. Pe piata din Romania este oferit un propulsor pe benzina, de 2.0 litri, supraalimentat. Echipat cu acest motor, Espace ar fi primit o nota mai mare la acest criteriu de evaluare. Sper ca te-am lamurit. O seara buna!

  • Marcel PETRISOR, sâmbătă, 07.02.2009 11:36
    Romaneste

    Dragilor, sunt proprietar de Renault Grand Espace, 2,2 dCI. Am inceput sa citesc cu mult interes testul si comentariile. M-am dezumflat pe parcurs. Probabil ca nu am sa ma obisnuiesc niciodata cu stilul rautacios, visceral, negativ in care sunt scrise comentariile. E posibil ca Sebastian Toma sa nu fie cel mai experimentat in domeniu, e posibil sa aiba opinii diferite de ale unora dar nimic nu justifica atacurile si tonul distructiv. Mi-ar fi placut sa impartasesc din experienta proprie legata de aceasta masina cu alti pasionati. Am aceasta cadere pentru ca am 30 de ani de experienta, mult peste 1 milion de kilometri si in plus sunt inginer auto. Ma veti intelege ca mi-a pierit orice chef. Oare de ce nu reusim sa fim mai constructivi in remarcile noastre, mai optimisti, mai atenti atunci cand spunem cuvinte grele cuiva care incearca sa faca ceva ? De ce nu avem respect pentru munca unuia ca Sebastian mai mult sau mai putin imperfecta, cum o fi ea ? Va doresc succes la critici acide. Sebastian, poate ar fi meritat amintit intr-o propozitie si existenta modelului Grand Espace care are unele deosebiri notorii. E doar unul dintre lucrurile despre care mi-ar fi placut sa discutam. Iti doresc succes si curaj !

  • pt marcel petrisor, luni, 09.02.2009 17:59

    felicitari pentru grand espace, ai o masina deosebita. Te asteptam pe reno.ro , poate pornesti un jurnal de bord acolo

  • gogupintenogu, marţi, 17.02.2009 17:41
    Masina de familie

    Renault a cam inventat, cel putin in Europa, conceptul de monovolum. Daca nu luam in calcul Chrysler Voyager, Espace nu prea a avut concurenti seriosi pe acest segment pana acum cativa ani!!! De aceea si costa 40.000 de euro!!!

  • Irinel, marţi, 10.03.2009 11:18
    Sa ne cerem scuze

    As dori doar o rescriere a textului, nimic mai mult. Renault are in parcul de presa un Grand Espace, model luat la test de AutoMarket, vad ca nici nu stiti ce testati. Scuze in primul rand si apoi un nou text cu imagini ale modelului testat. Un comenatriu care nu va fi afisat, va multumesc

  • mircea, marţi, 10.03.2009 11:39
    @irinel

    Nu prea inteleg care e problema cu care te confrunti. Automarket a testat Espace 2.0 dCi.

  • irinel, marţi, 10.03.2009 13:20
    @ Mircea Mester

    Am impresia ca Automarket a testat Grand Espace 2.0 dCi, care este usor altceva decat Espace 2.0 dCi. Atat... nimic mai mult. Daca la voi este acelasi lucru, atunci vreau un comparativ intre Twingo, vechea generatie si Gallardo(care este tot un monovolum in linii mari). Ca sa fie treaba treaba

  • mircea, marţi, 10.03.2009 13:28
    @irinel

    Ai o impresie complet gresita :)

  • irinel, marţi, 10.03.2009 13:38
    @ Mircea Mester

    Eu nu am o problema cu a avea o impresie gresita, asta e. Dilema s-ar rezolva rapid, postati una-doua din acele imagini nereusite de la sesiunea foto si ne lamurim rapid. Aveti curaj? Sa vad cat de gresita e impresia mea. Multumesc. Astept imaginile in galeria foto.

  • mircea, marţi, 10.03.2009 13:52
    @irinel

    Da-mi un mail pe [email protected] si le vei vedea acolo. Dupa care iti vei cere scuze aici. Dupa care voi sterge toate comentariile. Deal? :)

  • irinel, marţi, 10.03.2009 16:14
    @ Mircea Mester

    Eu unul se pare ca nu trebuie sa-mi cer scuze. "Dupa care iti vei cere scuze aici. Dupa care voi sterge toate comentariile. Deal? :) " Asta este valabil pentru altcineva. Si sper sa nu fie sterse comentariile