Aristrocrat
În aşteptarea modelului Range Rover Evoque, pe care Automarket îl va testa în curând, am pus la încercare cel mai dorit model Range Rover din gama actuală: Range Rover Sport TDV6 HSE.
-
robi, luni, 10.10.2011 23:40range rover
Mai ales unu care da 80 000 euro pe o masina e peste celelalte din site absolut
-
AlexP, marţi, 11.10.2011 00:30
Eu as da pe un tuareg cat si pe x5 80k
-
LauCalin, marţi, 11.10.2011 01:19@antonny
Sau nu va cumpara niciodata un SUV, mai ales sa-l foloseasca in oras.
-
MB, marţi, 11.10.2011 08:31
Sa dai 80.000 euro pe un volkswagen e prostie curata
-
@MB, marţi, 11.10.2011 12:28
MB= mitic bucurestean? Tu ce apreciezi, BMW "ursulet" cu numere de Bulgaria?
-
Aristocratul, marţi, 11.10.2011 13:58
@antonny Nu vreau sa ratez ocazia sa apostrofez un "om cu cap, rafinat", asa ca tine si sa-ti explic faptul ca "un touareg care lati notat cu 4.6" nu numai ca nu face parte din segmentul premium, dar nota releva mai degraba un raport intre calitatea/utilitatea masinii si pretul acesteia. Asa ca, un om cu GUSTURI RAFINATE va trebui sa faca mai intai o alegere intre o marca premium si una non-premium.
-
full-size suv, marţi, 11.10.2011 15:14@Aristrocratul
"touareg nu face parte din segmentul premium" , corect ! dar atunci pretul de ce e premium?
-
touareg nu e premium, marţi, 11.10.2011 15:27
daca ati trecut Touareg la concurenta trebuia sa treceti si Nissan Murano
-
antonny, marţi, 11.10.2011 16:52****
@Aristocratul .......automarket spune face parte din acelas segment ??? corect !!!pai cum sa dai la Range 4.3 la asa bijuterie si Touareg 4.6 cand Range e peste touareg la orice ora .......chiar e penibil sa faci de ras o asa masina
-
eu, marţi, 11.10.2011 18:07Interior
Tin sa te anunt ca finisarile si calitatea materialelor nu reprezinta intocmai punctele forte ale unui Range Rover Sport. Cine s-a urcat la bordul primei generatii stie despre ce vorbesc. Despre facelift nu am nici o informatie, nu l-am incercat inca si nici nu mor de nerabdare. Legat de VW Touareg, este SUV-ul cu cel mai bun raport calitate/pret.
-
LoL, marţi, 11.10.2011 20:07Asta e test-drive?
Cum se simte directia, cum este suspensia pe denivelari, cum se simte suspensia pe viraje, are ruliu prea mare, nu are? Ofera un compromis destul de bun? Cum schimba cutia, schimbarile sunt line, schimba cand trebuie, este indecisa, are momente cand bruscheaza, nu are, cum schimba in modul sport? Observatii deosebite, interesante? Cu siguranta sunt. Acest articol este orice altceva numai test-drive, nu. Pur si simplu sunt prezentate datele tehnice si dotarile masinii intr-un mod mai detaliat si ATAT. Asta putem vedea si pe site-ul principal al oricarei masini. Pt. un test-drive adevarat este nevoie de mult mai multe completari, pareri si impresii personale.
-
LoL, marţi, 11.10.2011 22:56
Si nici nu are cel mai mare cuplu dintre motoarele comparabile ale concurentei, asa cum spuneti in articol: "Are cel mai mare cuplu dacă îl comparăm cu alte motoare turbodiesel de trei litri folosite de concurenţă." MB M-Class 350 Bluetec, cu motorul de 3 litri V6, are 620 Nm la 1600 rpm.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 17 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 14 octombrieGata hibernareaOpel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește. Citeste tot
Un om cu cap ,rafinat nu va cumpara niciodata un touareg care lati notat cu 4.6