Multifuncţional
Porsche a inventat un facelift pentru Panamera şi a creat o operă de artă tehnologică: Panamera S E-Hybrid. Am testat noua versiune şi avem multe de povestit. Trei maşini într-una singură.
-
slVW_83, marţi, 06.08.2013 14:58
Bun textul Mircea! Ai îmbinat istoria modernă cu cea recentă. Maşina e o capodoperă tehnologică ce demonstrează încă şi încă o dată că nemţii ştiu să construiască maşini, restul doar încearcă!
-
mircea, marţi, 06.08.2013 15:13
Vă mulţumesc amândurora. Uneori, doar uneori, textele astea se cam scriu singure. :)
-
razvanis, marţi, 06.08.2013 15:43
Bravo, de mult n-am mai citit un articol de-al vostru cap-coada, congrats !
-
dany, marţi, 06.08.2013 15:54
@ all intr-adevar asa se face o masina... pacat de designul spatelui (aduce a Pobeda vs Warszawa...) PS stiu ca o sa spuneti ca nu se compara merele cu perele... insa de fiecare data cand vad interiorul acestei masini il compar prin antiteza cu cel al unui Hyundai Accent... inclusiv la culori acel interior se apropie de superlativul urateniei!...
-
Adrian, marţi, 06.08.2013 16:40
@slVW_83 Nu e chiar asa....cum poti sa zici ca restu doar incearca ? Britanicii si italienii fac masini la fel de bune si poate mai luxoase. Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Aston Martin, Range Rover McLaren, Pagani etc. Toate mai bine ca Porsche (nu la topate capitolele si nu cu mut...dar sunt putin peste el). Asta o spune un fan Porsche (eu) :). Japonezii. americanii si suedezii sa zic ca incearca.....F231
-
slVW_83, marţi, 06.08.2013 17:14
@Adrian Rolls e la BMW Bentley la VW Lambo la Audi, deci VW Ranga Rover la Tata Motors Aston e aproape de Daimler Pagani e motorizat de AMG Dacă cei din a doua coloană nu intrau în schemă, primii erau lângă Saab!
-
Adrian, marţi, 06.08.2013 23:35
@slVW_83 Probabil ca da. Dar au avut ce cumpara si in ce sa bage bai. Nu au luat niste marci ci niste super brand-uri care au facut istorie in lumea automobilistica. Stilul la majoritatea a ramas...locatia unde se produc la fel. Calitatea este mai mare la unele din ele fata de cele nemtesti. Deci sunt si marci mai bune ca cele nemtesti chiar daca si ele sunt pe jumatete Made in Germany. Pagani cumpara de la AMG dar e ceva mai deosebit motorul...e un AMG special cu multe modificari. In rest Pagani e arta si aici Italienii isi merita laudele.
-
iuliu m., miercuri, 07.08.2013 03:52
Tare frumos articolul! Bine scris! Un sincer bravo!
-
iuliu m., miercuri, 07.08.2013 04:02
Pe de alta parte, trebuie sa adaug ca nu se vede vreun vitezometru la bordul acestei masini, ceea ce ar putea fi un minus....Sau nu?
-
mircea, miercuri, 07.08.2013 10:41
@iuliu m. Viteza este indicată digital în zona inferioară a cadranului central, unde se vede şi turometrul. Deci nu e o problemă.
-
3d, joi, 08.08.2013 20:59
E imposibil sa nu recunosti calitatea germana.
-
Giant Frog, joi, 08.08.2013 23:00
Volkswagen resapat...bleah... nu-l fac TDI ??
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Ei, dragii mosului, cam asa trebuie scris un test. Cu povesti din experienta autorului care sa coloreze testul tehnic, cu descrieri interesante si cu un pic de umor. Parca as fi citit un capitol dintr-o carte, si nu un articol pe internet. GG!