Fara fund

Publicat miercuri, 25.02.2009 19:10 de Sebastian Toma

Mitsubishi a renuntat la portbagajul noului Lancer pentru a contracara Subaru Impreza. A reusit? Aflam imediat.

  • davyd, miercuri, 25.02.2009 19:51

    nu inteleg.....voi faceti impresie buna masinii da dati note mici.....in afara de consum si design ....la toate cred ca merita o nota mai mare....macar cu punct.......la calitate/pret iati dat o nota chiar destul de mica.....

  • Eugen, miercuri, 25.02.2009 21:47
    De acord

    Sunt de acord cu cu a spus davyd, cel putin in ce priveste calitate/pret. Adica la BMW-ul precedent ati dat 8, iar lui Lancer 5. Nu am nimic cu BMW dar pentru 26000 de euro si motor de 122 cp nu e chiar un raport bun ( datele sunt luate din drive testul vostru),

  • bfg, miercuri, 25.02.2009 23:56
    Usor

    Stati linistiti notele sunt oricum umflate. De curiozitate m-am uitat pe Autoexpress si Autocar ce parere le-a lasat lor acest Lancer, eram mai mult curios pentru ca mi s-a parut interesanta versiunea de baza, cu toate ca are un pret in jur de 15500 cu tva are dotari destul de bune. Pe Autoexpress si pe Autocar baietii nu iarta Lancerul Sportback. Pe langa faptul ca motorul folosit e unul de conceptie destul de veche, cu emisii si consum pe masura, se critica la greu interiorul masinii, lipsit de imaginatie si materialele din bord clar sub concurenta. Asta ziceau si ei, singurul adevarat avantaj al masinii e ca e ieftina in rest nu se remarca prin nimic altceva..mentionez ca imi place masinuta si ar merita 15500 de euro cu tva dar cam doar atat, nu prea se poate compara cu Civic, Focus sau Golf la niciun capitol, bineinteles in afara de pretul mai scazut de achizitie.

  • sebaa, joi, 26.02.2009 00:16
    Nota Calitate/Pret

    Pretul modelului testat NU INCLUDE TVA! Acest aspect este mentionat la rubrica Calitate/Pret. @ Eugen - De unde ai calculat un pret de 26000 euro si despre ce motor de 122 CP vorbesti? Te rog sa iti clarifici afirmatia. @davyd - Daca iei in considerare segmentul in care acest model este incadrat, precum si pretul si dotarile acestuia, ai sa vezi ca nota este corespunzatoare. Modelul este mai ieftin decat competitorul principal - Subaru Impreza( versiunea 2.0 ), dar are un pret mai mare fata de VW Golf/ Ford Focus/ Fiat Bravo - cu motorizari si dotari similare. Va multumesc pentru intrebari.

  • gigica, joi, 26.02.2009 08:01
    yeaah right

    Si pe asta ati testat-o? Vrem poze care sa o dovedeasca, nu doar ilustrate din mapa de presa. La Ford Fiesta la fel, poze din parti....in curand o sa spuneti ca ati testat si Bugatti Veyron si ne amagiti cu poze facute de altii

  • mircea, joi, 26.02.2009 08:50
    @gigica

    In ce masura crezi ca un portal cu 155.000 de vizitatori saptamanal, care are relatii cu absolut toti importatorii si dealerii din tara, isi permite sa "inventeze" teste? Vreti fotografii doar pentru a va demonstra ca am testat masina respectiva sau fotografii reprezentative ale modelului? Probabil ca a doua varianta e mai ok pentru toata lumea. Pentru conformitate, ai la dispozitie contactele importatorului Mitsubishi, cel care ne-a imprumutat masina :)

  • goldeye3002, joi, 26.02.2009 10:55
    consum

    Cred ca va inselati amarnic in prvinta consumului. Mai jos este consumul dat de producator. De asemnea detin lancer sedan cu acest motor, in oras consuma 10.5 de regula iar extraurban undeva la 7-7.5 nici vorba de 9.5, doar daca este echipat cu transmisia CVT Consum L/100 Km - extraurban 6,4 - urban 10,5 - mixt 7,9

  • Eugen, joi, 26.02.2009 12:02
    @Sebastian TOma

    "Pe segmentul premium nimic nu este chiar ieftin. BMW Seria 3 in versiunea entry-level 316i porneste de la 26.358 de euro cu TVA, un pret destul de piperat pentru 122 de cai putere si un minim de dotari." http://www.automarket.ro/drive-test/bmw-seria-3-18636.html Repet, citatul e luat chiar din testul vostru cu BMW seria 3. Deaceea spuneam ca parca 26000 pentru 122 cp nu e chiar un raport pret/calitate de nota 8. Am inteles eu gresit?

  • Eugen, joi, 26.02.2009 12:08
    Adaugire

    Problema nu era in sine BMW, cat faptul ca raportul Calitate pret de la Mitshu Lancer de 5 e cam mic avand in vedere testul precedent.

  • VladP, joi, 26.02.2009 12:44
    subaru

    totusi subaru are tractiune integrala simetrica... eu zic ca e un mare plus fata de lancer...

  • flavius1963, joi, 26.02.2009 13:08
    TVA

    De ce nu dati pretul corect.Cati "smecheri' fenteaza TVA-ul ?!!

  • Cristi, joi, 26.02.2009 13:11
    Pai?

    Domnule Sebastian Toma, ati configurat una din cele trei masini care ati spus ca sunt mai ieftine decat Lancer cu optiunile echivalente? Eu nu imi dau seama de unde scoateti aprecierea ca sunt mai ieftine. Fiind un detinator de Lancer Sedan am testat piata inainte si nu m-am aruncat ca un taur cu coarnele in fata. Am configurat pe rand cam orice model existent care sa ma atraga, printre care si golf si ford focus si honda civic. Ma scuzati ca va spun dar fiecare au iesit cu aprox 2000 de euro mai scumpa decat Lancerul cu aceleasi optiuni. Deci de unde ati scos ca sunt mai ieftine?

  • deminij, joi, 26.02.2009 20:58
    OH DOAMNE!

    adica ii ia PESTE 10 SECUNDE SA AJUNGA LA SUTA? UNUI MOTOR DE 140 CP? un RENAULT MEGANE cu motor de 1,6 LITRII ii ia tot atata! si are 107 CP !!!! =)) il MUCIFIC LA SEMAFOR!

  • je, miercuri, 04.03.2009 20:02
    nu chiar

    Megane ajunge la suta in 11 sec ( 1.6i 110cp), nici vb de "mucificat" (frate, ce cuvinte mai inventati?!). Oricum, si reprizele sunt mai bune la lancer, masina oferind multe la pretul ei plus designul care e super misto.

  • tot eu, joi, 05.03.2009 10:21
    drive test

    Deci va bateti joc de drive test-uri. Macar v-ati urcat in masina asta? Cel care a scris articolul are permis auto? automarket sucks.

  • Eugen, joi, 05.03.2009 16:50
    Nelamurit

    Eu sunt tot nelamurit cu privire la raportul calitate/pret si de ce acel BMW avea 8 cant lancer are 5.

  • crick, luni, 20.09.2010 11:52
    dezamagitor

    Am mers acum 2 zile cu aceasta masina, motor 1.8 143 cai. Eram foarte entuziasmat cand m-am suit in ea, insa odata ce a inceput sa accelereze, am inceput sa ma plicitsesc. Chiar si cand cutia de viteze era in modul manual si motorul era turat la 5500rpm, nu am simtit ca are vreun pic de vlaga. Nu imi explic cum o masina de 143 cai are timpul 0-100km/h in peste 10s. Nu imi explic cum de pare asmatica in orice acceleratie. Nu imi explic de ce costa atat de mult si de ce se pretinde a fi sportiva. Am avut ocazia sa folosesc motorul 1.6 16v de la Renault, 110 cai, 1.4 de la Kia 109 cai si 1.4 T-jet de la Bravo de 120 cai. Toate sunt peste acest 1.8 de 143 cai ca performante si consum. In fiecare depasire aveai impresia ca iti risti viata si ca nu va reusi sa treaca de masina din fata. Dezamagire maxima. Pentru cine ma crede sau e de alta parere, poate oricand sa se programeze la un test drive cu oricare din modelele enumerate. O risipa mai mare de resurse nu am mai vazut de multa vreme! As fi vrut sa imi placa. 143 cai suna interesant, dar realitatea este alta. Masina are doar design exterior. Atat.

  • Alex, sâmbătă, 16.07.2011 00:11
    asd

    intradevar

  • Alex, sâmbătă, 16.07.2011 00:32
    asdf

    Detin un Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DI-D Ralliart cu 180-190 cai si 400Nm cuplu.Cand l-am lasat la service pt revizie 2 zile mi-au dat un Lancer sedan 1.8 CVT full option ca sa nu ma lase fara masina . Am avut sansa sa o testez destul de bine. Masina iti ofera o senzatie incredibila.Evacuarea sport si rapoartele scurte te fac sa te simti intr-o masina de formula 1.Insa e doar o aluzie.Cu pedala la fund , vitezometrul se misca precum limba mica de la ceas.Si sub 12 litri la suta nu am reusit sa scad consumul..Nu se compara deloc cu Outlander-ul meu care la cea mai mica apasare a acceleratiei te lipeste de scaun.Cu o transmisie manuala absolut perfect echilibrata si toate optiunile sportive incluse ( jante de 19" , cauciucuri yokohama 245/45R,suspensie dubla pe spate etc.) masina e un vis.Nici un opel vectra 3.0 V6 CDTI , nici un audi A4 2.5 TDI nu au putut sa se tina dupa mine pe autostrada nici de la 180kmh in sus.Si cu toate acestea masina consuma 6.7 litri la suta si are performante off-road decente. Mai multumit de atat nu pot sa fiu.Lancerul este o masina buna din toate punctele de vedere, insa acel motor de 1.8 pe benzina si transmisia cu care vine sunt un dezastru !! Mult mai bine luati masina cu motorul de 1.5 benzina [ ofera aceleasi performante ca cel 1.8 dar scade consumul cu vreo 4 lirti ] sau cel diesel de 2.0 de provenienta VAG [ care echipat cu un chip ralliart ofera performante incredibile , nimic nu va va sta in cale ,si asta la unconsum de 6-7 litri ].