Luptător urban
Automarket a testat versiunea pe benzină a celui mai mic SUV din gama Mitsubishi. Toată lumea îşi doreşte ASX cu noul motor diesel de 150 CP, dar versiunea pe benzină este mai mult decât capabilă.
-
Cristi, marţi, 18.10.2011 09:15Consum :)
Lasati-ma sa fiu foarte sceptic in privinta consumului...daca extraurban ati mers cu 90 km/h da, este posibil sa consume 5,5.....dar in oras, la 1,6 doar 8-8,5?? :))) . Probabil era weekend si foarte liber...si ati mers foarte eco! :)
-
745, marţi, 18.10.2011 22:41
doar posesorii de Renault mai cred testele de genul asta
-
Mihai, miercuri, 19.10.2011 13:20@745
Esti un comentator fanatic pe automarket. Cine te pune sa le citesti testele daca nu esti de acord cu ei? Si sa nu-mi spui ca ai condus toate masinile testate de baietii astia din presa... hai lauda-te putin
-
xter, miercuri, 19.10.2011 13:39Re: Consum
Heeei, legat de consum, nu uita ca este primul motor diesel facut de Mitsubishi, si nu orice motor, ci primul diesel din lume cu distributie variabila! Se vede clar la consum!
-
hahahhah, miercuri, 19.10.2011 14:02@xter
ce diesel visezi baiatule?! ei au testat 1.6 benzina :))
-
xter, miercuri, 19.10.2011 19:05RE:Consum
Scuze nu am fost atent la discutie. Ca e diesel ca e benzina, consumul este tot mic pt ca distributia este variabila! Si intr-adevar in oras consuma putin si benzinaru daca nu o turezi peste 3500 caci valvele raman in prima treapta adik cea de economik (pozitia lor poate varia si in functie de presiunea la ulei si de gradul de solicitare deci pot trece in treapta 2 (mixt) sau 3 (de putere) si la turatii mai mici! Nu ma puteti contrazice caci sunt posesorul a doua mitsubishi colt si va pot demonstra ca pot scoate consum si de 5-6 urban iar daca apas acceleratia aiurea pot scoate si 12% consum! vorbesc despre motoarele de pe colt cel de 1,3 si 1,5 care au aceeasi tehnologie MIVEC (Mitsubishi inovative electronic valve time control).
-
Ballack, miercuri, 26.10.2011 14:25consumul e real
l-am testat si intr-adevar, consumul e senzational
-
Bitter, sâmbătă, 15.08.2015 03:36
Am un ASX 1.6 benzina si consumul este incredibil de mic. Am mixt de 6.0 L/100 consum calculat plin la plin.
-
LEE, luni, 24.12.2018 07:01
MITSUBISHI ASX CLUB ROMANIA => https://www.facebook.com/groups/asxromania/
-
ionut, sâmbătă, 13.11.2021 16:55
am avut un mitsu space star 1,3 benzina ,2001 ,un consum de vis, motor fiabil ,masina e construita pe platforma comuna cu volvo v40 s 40 smart four four ,am luat piese de la un v 40 din dezmembrari si acolo am vazut ca e compatibila 80 90 la suta ,deaceea era si asa grea masina 1280 kg pt ca e construita pe o platforma teapana ,poi si la o asa greutate acel motoras avea si are un consum super mic ,la un drum din germania pe ungaria l-am tinut constant 120 110 si consumul mi-a aratat 5,2 ,cele mai fiabile si economice motoare pe benzina cred ca sunt de la mitsubishi ASA ca da eu cred in consumul ce e dat aici la ASX ,si mi-ar place mult sa-mi iau unul clar cu motorizare de 1,6 benzina ,acum am un dizel euro 5 dpf ,pfff ma doare capul ,motoarele astea sunt concepute pt drumuri lungi -autostrazi ,pe romanica te doare capul
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 17 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 14 octombrieGata hibernareaOpel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește. Citeste tot
"Singurul motor concurent care se apropie de cifrele lui ASX la consum este Yeti 1.2 TSI" ?!! Eu n-as fi asa sigur... Yeti 1.2 TSI are 6.4% mixt, iar Nissan Qashqai 1.6 117 CP vine cu 6.2%. Si la pret de achizitie, Qashqai ar fi fost o comparatie mai buna, decat Duster. Qashqai vine in continuarea ofertei la Duster. Dupa cum ai scris si tu: Duster are un public diferit. Qashqai este insa comparabil la calitate cu ASX si are un pret ceva mai mic. Qashqai e cel mai popular crossover compact din Europa, ma mir ca nu l-ai luat in considerare.