
Pro Patria
Automarket a testat editia limitata Mayfair 50 a lui Mini Cooper S in incercarea de a afla daca sentimentul britanic ne va inunda venele intr-o versiune dedicata celor 50 de ani de viata ai marcii.
-
Maria, marţi, 13.04.2010 22:31
Lancia Ypsilon este mai tare!
-
coco, marţi, 13.04.2010 23:09
Fotografiile sunt foarte reusite,insa cu banii pe care i-as da pe masina asta mi-as putea cumpara ceva MULT MAI... , desigur ca pentru fanii este CEA MAI...,oricum nu mi-as dori sa ma intalnesc la semafor cu asa ceva,nu de alta dar nu prea am ce sa-i fac :))
-
alex, miercuri, 14.04.2010 00:49motor nou
Am vazut ca in occident acum mini cooper S are un motor nou de 184 CP. la noi cind apare cu noul motor?
-
gtrazvan, miercuri, 14.04.2010 00:49@Sebastian Toma
Apreciez munca pe care o faci dar nu inteleg cum sa te ocupi de asta si de ceva timp si tot sa gresiti si sa aveti atata lipsa de cunostinte in domeniu. Citez: "Spre exemplu, ruland in cea de-a sasea treapta, Mini Cooper S atinge viteza de 120 km/h la 3.000 rpm, in timp ce la 3.200 rpm modelul are 130 km/h iar putin mai sus, la 3.500 rpm, are 140 km/h." Asa ceva nu exista la o transmisie manuala - mecanica fixa, in aceeasi treapta de viteza viteza are un raport fix cu turatia motorului adica este imposibil tehnic si practic ca la 120 sa ai 3000, la 130 - 3200 si al 140-3500 :))))))) Daca primele 2 sunt valabile la 140 are 3400 de rotatii si al 3500 de rotatii are fic 145 km/h. In aceeasi treapta de viteza daca pentru 10 de k la ora ai o diferenta de 200 rot/min aceasta se pastreaza indiferent de viteza. In rest un articol bun si destul de corect.
-
baronu_albastru, miercuri, 14.04.2010 12:37masina?
Asta-i motor cu volan nu masina....si inca unul scump
-
............., miercuri, 14.04.2010 16:12...........
foarte tare masina asta....
-
Adi, joi, 15.04.2010 12:2610/10 Design
Stiu ca e o vorba "gusturile nu se discuta", dar chiar 10 la design ???
-
catalin, miercuri, 28.04.2010 14:55Mini si senzatiile
Desi daca detii un Mini, oamenii au tendinta sa spuna ca esti un pic infantil si nu cauti deloc sa ai o masina practica, multi nu inteleg ca aceasta masina ofera ceea ce muritorii de rand numesc senzatie. Senzatiile in viata sunt foarte mult iar cele la volan sunt deosebite. Am condus multe masini dar niciodata un Mini, in el am fsot doar pasager si desi nu era varianta cu compresor sau turbina, ci motorul de 1.6 si 110 cai, mi-a lasat o impresie placuta si m-a facut doar sa imi imaginez cum ar fi motoarele cu 178 respectiv 186 cai. Sper sa continue cu fabricarea acestor masini deoarece e nevoie de o pata de culoare in lumea auto.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Au furat culoarea de la Duster. Masina e bestiala oricum.