
Sportiva topless
Automarket a testat Mini Cooper S Cabrio, un model care imbina farmecul unui cabriolet cu performantele unui motor BMW si le prezinta in ambalajul sarmant al unui Mini.
-
victord, marţi, 23.06.2009 21:56
ce draq , 13 litri /100 km , in oras , la un motor de 1.6 litri si te pomeni ca este si euro 5. daca asta este masina buna, la motorul asta , consumul asta si pretul asta .......................mai bine nu. de bani astia iti iei masina , nu tigaia asta, auzi peste 27 de mii de euro, pai pe la 20 de mii iti iei un reno clio rs de toata frumusetea si sa numai vb de performante.
-
Radu, marţi, 23.06.2009 23:35@victord
"reno" se scrie Renault si sunt si eu de acord cu tine
-
DST, miercuri, 24.06.2009 08:38CLIO RS
Clio RS este intr-adevar o legenda... ti-o iei la 18.200 euro :)
-
rmy, miercuri, 24.06.2009 09:22niciodata nu mi-a placut masina asta.
Cred ca ceasul ala enorm de pe mijlocul bordului e de vina. Parca e un minisubmarin. :)
-
Vasi27, miercuri, 24.06.2009 09:4327.000 de euro?! mult ! fie ea si cabrio...
Am avut ocazia sa condus un Mini si un Clio rs... ambele sunt masini exceptionale, insa cea mai mare distractie am avut-o in Clio... le avea pe toate: scaune Recaro,sasiu perfect echilibrat, stabilitate superioara pe viraje, directie precisa, performante pe masura -2.0l, 200cp/7250rpm, toate astea fiind gandite de Renault Sport, aceeasi divizie care activeaza si in Formula 1... Renault SPORT... numele asta vorbeste de la sine ! sportivitate in cea mai pura forma! Mini este masina buna insa, insa daca luam in calcul ca nu ridica la nivelul RS-ului in materie de sportivitate, pretul de 27.000 de euro este mult supraevaluat
-
R56, miercuri, 24.06.2009 10:02Mini
nu se compara un mini cu Clio nici peste 1000 ani. Calitatea materialeor este super, dinamica nu mai zic. Pretul este justificat in conditiile in care vb de un mootor de 175 cp , materiale de exceptie si poate cel mai important " ideea de mAsina pe care o exprima un mini. Un mini nu se demodeaza niciodata . Dar nu exista pareri de mijloc in cazul acestei masini. Oameni care apreciaza bunul gust, calitatea si performanta unui mini il vor dori mereu. Cei care nu, vor spune sec " Imi iau la banii astia in BMW 320 samd. Ca sa nu spun de desing care este deosebit, retro, cool, tineresc comparativ cu acest clio care sincer este o masina fara nimic special ca si design.
-
flo, miercuri, 24.06.2009 10:07
cum adica v-au deranjat suspensiile dure? pai nu vorbiti de o masina sport, cum ar trebui sa aiba suspensiile?
-
victord, miercuri, 24.06.2009 10:39@ R56
au , mai ai un pic si ii ridici statuie , atunci , ce sa zic , iti doresc sa-ti iei una , in cel mai pur stil romanesc , adica in leasing , ca de la 27 de mii sa ajungi sa platesti vreo 37- 40 de mii si atunci chiar ca o sa-ti doresti sa nu se mai demodeze niciodata.................... apropo , ce masina ai , da sincer.......
-
R56, miercuri, 24.06.2009 10:51V
Salut, Am chiar Mini Cooper S R56 , coupe nu cabrio , poate am fost subiectiv insa crede ma ca e o masina super inchegata si f nervoasa. Nu zic ca clio nu e, Doamne fereste insa nu se compara. Am fost si la ei cand l-am luat anu trecut insa nu are nicio legatura. are dinamica ok insa..... doar atat.
-
smile please, miercuri, 24.06.2009 11:33
e o masinutza care iti ridica moralul chiar si in cele mai triste zile , prietenii stie de ce P.S. Cand te pui la volanul uni mini e dragoste la prima vedere (parerea mea)
-
dorel, miercuri, 24.06.2009 13:17
o masina care nu este pentru toti ....!mai ales pentru aia care o compara cu clio e ca si cand ai pune o dacie 1100 in cazu lu clio langa un BMW seria 7 cazul lu Cooper.Daciile au si ele 4 roti dar cam atat nimic special sau deosebit!!
-
CatalinB, miercuri, 24.06.2009 13:45design
Pacat ca interiorul nu e la acelasi nivel cu exteriorul. Vitezometrul ala e hidos...
-
eu, miercuri, 24.06.2009 15:40@dorel
dorele...te-au suparat aia de la "unirea"?
-
titi, joi, 03.09.2009 16:57cuuuum???
Ce text scris pt clasa 4-a... Cum ati reusit sa dati 2 puncte la calitate/pret? E calitatea atat de proasta pt pretul ala? atunci scrieti asa in articol. Dar ar trebui sa amintiti de faptul ca la o masina important este pretul de revanzare. Adica ce mai recuperezi din masina cand o vinzi. Iar Mini este in top 3 la capitolul asta, chiar daca e scumpa. Cat despre copiii care scriu despre Clio RS, sa fim seriosi. In afara de motor, masina e o jucarie, si una cam uratica...
-
mok, vineri, 30.04.2010 10:58R56
LET'S MINI
-
luci, duminică, 02.05.2010 14:10cooper
An un mini cooper s.Este o masina exceptionalaaaaaaaaaaaaaaaa.Nu as renunta ptr nimic la ea.Isi merita banii din plin.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
buna masina