
Megane-ul aerisit
Automarket a testat in Franta noua generatie a monovolumului compact Scenic. Acesta preia atributele de baza ale lui Megane si adauga un element vital pentru o familie: spatiul.
-
mircea, luni, 29.06.2009 01:57@Un mare fan
Este un obicei vechi in presa. E normal sa scrii locul in care ai facut reportajul/test drive-ul, pentru a stabili in primul rand natura traseului (soselele lor nu se compara cu ale noastre, iar nota la tinuta de drum ar putea fi diferita aici). Apoi, exista intotdeauna voci care contesta fotografiile din test. Ei bine, pentru ca testul a fost facut la Paris, fotografiile sunt realizate de asemenea acolo. Se mai intampla, deseori, ca versiunea testata in afara sa nu fie disponibila la noi, astfel ca indicarea locului in care a avut loc testul nu e doar logica, ci absolut utila. N-ar fi rau sa te agiti mai putin data viitoare.
-
iuli, luni, 29.06.2009 07:53renault megane
...toate ca toate...dar evidentierea celor 2 prize de aer cu argintiu (sau gri?) mi se pare de mare prost gust...iar in ce te priveste d-le Mircea Mester cred ca tu te agiti prea mult cu o explicatie destul de slabuta...numai bine!
-
catalinux, luni, 29.06.2009 08:02Mircea
Mircea, cred ca esti prea "cuminte" dând explicatii tuturos, in special celor care va fac reprosuri inutile si mai ales puerile. Testul il consider de data asta reusit, la obiect si cu accente puse pe ceea ce ai simtit tu, nu pe ce spune constructorul in brosura de prezentare. Daca ai putea retine reteta si sa o aplici si viitoarelor teste ar fi ideal. P.S.: Obiectiv vorbind (sau subiectiv?) nu sunt de acord cu punctajul de la design, unde cred ca un 7 ar fi fost mult mai corect. P.S.: Ar fi de preferat ca punctajul total sa fie mai bine evidentiat si sa aiba aceeasi notare ca si cea pe subgrupe, adica cifre de la 1 la 10. Succes!
-
fan fiat, luni, 29.06.2009 10:13
CE masina naspa! seamana cu mitsubishi din spate u modelu colt. fratele meu are una dasta la serivcii, cica pica vopseaua de pe ea, cutia de viteze troncone, ce sa zic o caruta in toata regula!
-
Nic_Bv, luni, 29.06.2009 10:20
Sunt un "consumator" al acestui segment. Scenic ramane creatorul clasei MPV, insa din punctul meu de vedere nu detine pozitia de leader. Prea multe modificari brutale de design, prea putine imbunatatiri in fiabilitatea masinii. Detin un Ford C-Max, dar am mers si cu Scenic un drum pana la Frankfurt si inapoi. Din punctul meu de vedere, C-Max e superior la toate capitolele: spatiu, tinuta de drum, confort.
-
lulu, luni, 29.06.2009 11:28...carcotasilor !
@iuli : prin ce a fost explicatia D-lui Mircea Mester slabuta? Si-a sustinut punctul de vedere cu niste argumente f. solide. @fan fiat : de ce e masina de fata atatt de naspa prietene ??? Hai fuguta inapoi in grajd ca mor caii de foame ! Incerrcati sa nu mai comentati aiurea si sa apreciati efortul autorilor acestor teste ! Una peste alta e un test reusit, continuati tot asa !
-
Semtex82, luni, 29.06.2009 13:29SCENIC este pentru familii active cu spirit de aventura
Inainte de Scenic clasa monovolumelor compacte era practic inexistenta... Renault are un plus de experienta fata de concurenta pe segmentul asta si asta se vede... in primul rand Scenic s-a remarcat intotdeauna prin versatilitate, spatiu interior, rafinament si placerea de a conduce... Parerea mea e ca ar trebui sa fie prima optiune la achzitionarea unei masini din clasa asta.
-
DAC, luni, 29.06.2009 17:31reno
MIRCEA- 10 la interior? Ce-ti mai place renault!
-
mircea, luni, 29.06.2009 17:35@DAC
Notele sunt acordate raportand modelul la concurenta sa din acelasi segment. Nu e vorba de o competitie intre Scenic si S-Klasse, de exemplu. Comparam C-Max, Scenic, Zafira, C4 Picasso si toate celelalte monovolume compacte si clasamentul se face pe baza acestora. Numai bine.
-
silviu, luni, 29.06.2009 22:26
testele sint realizate in romania/ pitesti - campulung......cand intalnesti 20 auto pe traseu mai bine i-ti iei concediu.....
-
CTA, miercuri, 12.08.2009 08:40comment
Scenic-ul arata foarte bine pt. o masina de familie singura chestie care ma deranjeaza este ca bordul arata la fel ca la noul megane , laguna, oare or pune acelasi bord si pe symbol?
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Bine ca e scris "De Mircea Mester (Paris, Franta)" Dar Mircea Mester simplu ce avea? Te-ai mutat acolo? Sau trebuia subliniat ca ai fost plimbat pana acolo?