
Lakshmi
Când două mâini nu funcţionează cum te aşteptai, încerci cu patru. Aşa au gândit şi cei de la Audi, care lansează pe piaţă versiunea cu patru uşi a lui A1. Totul pentru ca lucrurile să meargă mai bine. Am testat noul model şi vă spunem ce înseamnă două uşi în plus pe modelul german de oraş.
-
unckle, marţi, 31.01.2012 15:04
200 sau 250 Nm ? care au fost cifrele de consum ? (intreb asta pentru ca motorul are probabil sanse sa se mute si in masini pentru oameni normali .. nu ar strica o detaliere)
-
mircea, marţi, 31.01.2012 16:23@unckle
250 Nm. Nu am avut timpul necesar pentru a testa pe îndelete consumul în funcţie de mediul de rulare. De obicei, asta se întâmplă la testele din ţară, unde avem ceva mai mult timp pentru a "desface" maşina. În principiu, consumul pe care l-am expus şi în test, de 7.0 litri, a fost realizat într-un amestec destul de egal de rulaj pe autostradă şi şosea, plus câteva incursiuni în oraş. Când vine motorul la noi ne vom face o idee mai clară asupra calităţilor sale. Dar, ca idee, scazi maxim un litru din consumul real al unui motor 1.4 TFSI care nu are Cylinder on Demand. Pe-acolo.
-
unckle, marţi, 31.01.2012 16:52
de scazut scazi un litru ... dar tre sa iti iei pantofii aia "usurei" pentru a convinge calculatorul ca nu ai nevoie de putere :) ... cu "bocancii" in picioare probabil scaderile sunt nesemnificative prin oras. Un start-Stop are efecte mult mai benefice asupra mersului prin oras decat dezactivarea a doi cilindri pe 150m in care prinzi "linistea sufleteasca" si nu iti tre o accelerare :) ... asta are Start-Stop ?
-
zagado26, marţi, 31.01.2012 21:10@unckle
Are, vezi imaginea 20.
-
Cyrus, miercuri, 01.02.2012 00:01Interesant
Interesanta masina. Doar ca pretul e mai select cu potentialii clienti
-
Andy, miercuri, 01.02.2012 00:35@Mircea
Mircea, cred ca Unckle se referea la Start/Stop aka Stop/Go, adica oprirea automata de la semafor, fiind vorba de economia de combustibil. Ceea ce nu am reusit sa-mi dau seama din articol daca are sau nu
-
mircea, miercuri, 01.02.2012 01:24@Andy, @unckle
Da, are și Start-Stop. Scrie și în text. Cu bold :) "Audi zice că e vorba de 4.7 litri/100 km, cifră la care se ajunge atât cu ajutorul tehnologiei despre care am vorbit, cât şi apelând la deja clasicul Start-Stop."
-
unckle, miercuri, 01.02.2012 08:45
sa mor daca am vazut :) interesant ca inca nu au aparut comparatiile cu clio si fiesta
-
@unckle, miercuri, 01.02.2012 12:26
da..sau cu referinta corsa ...:)
-
paul, miercuri, 01.02.2012 14:47audi value
A1 este o aparitie interesanta pe strazi ca si viitorul A0.5 cu spatiu pentru poseta in portbagaj si 3 metrii lungime totul la un pret de dumping : 20000 euro ( fara tva) =)) sunt curios cat dureaza pana imi stergeti comentariile :))
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
O masina cu tehnologie nou dar cu un pret enorm pentru clasa sa !