
Ajutorul lui Sisif
Automarket a avut ocazia de a testa D-Max, noutatea pe care Isuzu o pregateste pentru piata din Romania in segmentul modelelor nascute pentru a cara.
-
davyd, luni, 29.06.2009 20:50
"Soferul si pasagerul vor fi zdruncinati, la propriu, atunci cand avem de a face cu portiuni de drum prost asfaltate" ..........asta ati scris la tinuta de drum......suna amuzant dar si ridicol putin.....da intrun nissan navara sau toyota hilux nu simti portiunile de drum prost asfaltate?? sau in orcare masina ?? mai ales la ce drumuri avem noi in tara......nota e cam mica.....nu stiu ce cred unii da cand dai o nota sub 5 la un criteriu atunci inseamna ca masina sta foarte jalnic.....si totusi daca ne uitam la pret eu cred ca merita mai mult de 68.......mai ales la noi in tara unde masinile mai low-cost se cumpara......eu am vazut pe strada multe masini Isuzu D-max.......nu foarte multe da la cat de bine se vindea nainte Isuzu e o performanta.....si siguranta a primit cam putin.....nu stiu ce a facut la testele euroncap da daca testu se face in raport cu concurentii sa nu uitam ca si nissan navara o dezamagit.......si designu.......voi cu gura voastra spuneti ca e un capitol mai putin important la pickup-uri dar ia doar 6.......de parca pe langa restu pickup-urilor e urata.....dar nici nissan navara sau toyota hilux nus mai "sexy" ca isuzu ........
-
Steaua, luni, 29.06.2009 23:04asta nu e masina
doar Sang Yong e mai urata ca asta...in rest niciuna
-
numar13, marţi, 30.06.2009 09:13interesant
e interesanta remarca cu senzori de ploaie si de lumina :))
-
R5, marţi, 30.06.2009 09:33saraca...
adevarul e ca o cam ia intre roti Navara si Hilux...
-
mAru, marţi, 30.06.2009 09:45pretul neica....
da-i romanului volan cu 4 roti la un pret mic ,mic daca se poate pe nimic si uita de siguranta ,tehnologie,design,calitatea materialelor.....daca e culoarea roz nu-i problema ...pretul neica sa fie ......foarte mic ...masina de carat 1140 kg in bena are cuplu de 280nm si la 2800 ......Navara are siguranta(http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara_2008_2/319.aspx) si nefericitul rezultat anterior s-a datorat unei probleme de soft care s-a rezolvat dar CEI MAI IMPORTANT E CA DIN 2.5 DIESEL STOARCE 403 NM LA 2000 ROT SI MAI ITI DA SI 171 CP PT CA LA SOSEA SA TE DUCI CU 200KM/H...asa mai merge nu!!!!
-
mowgli, marţi, 30.06.2009 19:37@maru
nu trebuie sa gandesti asa problema, nu e o masina de familie.altfel sta treaba.de exemplu, eu am o firma de distributie ok? mie imi trebuie 10 pick-up-uri.buuuun.pe mine crezi ca ma intereseaza ca gheorghe de la volanul masinii cu nr 2 nu are cuplu? crezi ca ma intereseaza ca masinile mele care si asa merg in oras, nu prind 200 km/h? pai pe mine, neica, pretul ma intereseaza, sa le iau pe lesing, apoi sa le vand dupa ce expira la o firmulita mai mica decat a mea.asta in cazul in care nu ai un big-ass construction company si iti iei un GMC de 5 tone lung cat un cap-tractor ca sa faci impresie la clienti.
-
davyd, duminică, 12.07.2009 13:07
@maru uitate aici si vezi ce o facut nissan navara http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-crash-test-pick-up-uri-2415877
-
Bogdan, vineri, 18.09.2009 09:44Isuzu d-max
Salut. Am 2 masini Isuzu d-max si sunt multumit de ele, intradevar la testul euroncap sta ingrijorator si cam lasa de gandit. In rest masina este k. Amandoua au avut parte de teren accidentat, noroi, zapada si asfalt prost asa cum se spune mai sus ca este rigida, este normal sa fie asa pentru ca masina asta cara 980 Kg. Iar ca performante stati linistiti ca ajunge destul de repede in limitatot 170 km\h cea de 2,5L si 180 km\h cea de 3,0L. Consumul nu scade mict 10,2 L\% cea de2.5L si 11 L\% ce de 3.0L indiferent de condus "probat". Pa pa si multa bafta
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Pentru cei care nu stiu sau au nelamuriri, nota modelului a fost acordata in raport cu ceilalti concurenti din segment, Nissan Navara si Toyota Hilux.