
Coenzima i30
Am testat Hyundai i30 facelift în cea mai puternică versiune pe benzină disponibilă în gamă. Aceasta furnizează 122 CP şi este cea mai ieftină din segmentul său la dotările oferite.
-
catalin, miercuri, 01.09.2010 18:24interiorul
este complet depasit si trist, gen logan...
-
....., miercuri, 01.09.2010 19:15grecu
GRECULE esti dus rau..... la pretu asta u vrei si performante???
-
cucu, joi, 02.09.2010 08:45grecu
aici se vorbeste de motoare aspirate, se stie ca orice motor pe benzina cu turbo surclaseaza orice alt tip de motor chir si ce le diesel, le uda cu apa. vezi 1.8 benzina - 160 CP si 2.0 motorina 170 CP ambele turbo, de la wv o mare diferenta chiar daca diesel are mai multa putere.
-
grecu, joi, 02.09.2010 09:32..
Bai puncte - puncte , coreenii n-au in toata oferta lor o motorizare benzina turbo , asa ca mai lasa pretul (cu putin noroc dpdv al promotiilor gasesti la concurenta , la acelasi pret , motoare adevarate , nu lesinate ) @Cucu , daca citeai mai bine la performante , apare 1.4 TSI de la VW , care numai aspirat nu e .
-
Andrei, joi, 02.09.2010 09:37Pret real VW Golf
Pretul real cu promotiile actuale pentru un Golf 1.4TSI, este de 16.200 Euro fara remat, nu 18.000.
-
unckle, joi, 02.09.2010 10:22
ce-i cu "blasfemiile" astea .... cum adica... VW face si alte motoare decat TDI ? terminati cu prostiile astea ln ceea ce priveste grupul Hyundai-Kia am o problema de "notat" : Lipsesc cu desavarsire motarele turbo pe benzina. Faptul asta ar putea sa reprezinte un handicap major in fata concurentei pe viitor, acestia capatand destul de multa experienta cu folosirea motoarelor mici turbo ( 1.2tsi, 1.4 tce , etc. )
-
cucu, joi, 02.09.2010 11:16grecu
cine a spus ca 1.4 TSI este motor aspirat??????????
-
edi80, joi, 02.09.2010 11:24@cucu
fanii!!:))
-
BrillClubKIA.ro, joi, 02.09.2010 14:00Foarte buna!!!
La banii astia masina este exceptionala. Va spun din proprie experienta, am condus una. Silentioasa, sigura, stabila, confortabila, consumul... sa fim seriosi... ce masina consuma cit scrie in datele tehnice? Sin masini la care consumul e mult mai mare decit cel specificat. Isi merita toti banii masinuta asta. Felicitari Hyundai!!!
-
VSZ, joi, 02.09.2010 14:23:)
pentru unii dintre voi nu exista numai 4 cercuri, 2v si inca o marca, uitati ca apar galbejiti si aduc la noi masini care bat concurenta, cel putin I30 si cee'd, a batut golfu (din aceasi clasa) uitati-va si la pret si si la calitate, si cine mai ofera 7 ani garantie???? care e pe bune garantie, asa ca ciocu mic si acceptati adevaru, pentru ala care a zis ca e ca un logan sa mearga sa-si ia o minge ca golanu nostru din tigania (ROMania) numai in vis o sa aiba astfel de dotari ce are i30 si cee'd-u
-
BrillClubKIA.ro, joi, 02.09.2010 14:45@VSZ
Respect!!!
-
unckle, joi, 02.09.2010 14:51
se pare ca grupul H&K incepe sa adune "fanboys" :) dragii mei ... Hyundai si Kia tot masini de 2 lei fac ...
-
Dannyboy, joi, 02.09.2010 15:02i30
E drept, aici e vorba de echiparea pe benzina. Detin un i30 crdi, am 37000 km. si nu am avut probleme cu el. Merge ca orice masina decenta, te simti bine in el. Din punctul meu de vedere are doar o hiba, e prea joasa. In ceea ce priveste recenzia de mai sus, parerea mea e ca sunt cam subiectivi. Ar fi interesant sa o foloseasca vreo luna de zile si dupa aceea sa-si spuna impresiile. Vad ca aici se spun pareri bazate doar pe cifre culese de pe net. Nu stiu daca astea va ofera o imagine corecta. BrillClubKia.ro detine aproximativ aceeasi masina si va poate descrie feeling-ul ce ti-l ofera masina asta la drum lung. Parerea mea dupa km. parcursi? Isi merita banii.
-
vbn, joi, 02.09.2010 15:49pentu totiii
motorul 1.4 twincharger, combinatia dintre un compresor si un sistem turbo (TSI)
-
BrillClubKIA.ro, joi, 02.09.2010 16:06@unckle
Nene de unde stii tu asa ceva? In primul tind mai lasa naibii manelele sau fifa sau ce naiba faci tu in timpul liber, mai treci si tu pe la un dealer mai vezi si tu cam ce se mai vinde, fa si tu un drive test... sint gratis astea sa stii. Fa si tu ceva util sa stringi niste bani sa iti iei un odorizant la masinuta ta. Lasa oamenii mari sa vorbeasca despre masini.
-
asmaticu, joi, 02.09.2010 16:57rivali!
"Rivalii de la Kia au reuşit să facă acelaşi propulsor să fie mai economic în toate condiţiile şi mai agil la ... " Da ce de rivali... de parca nu stie toata lumea Kia ca apartine lui Hyundai Motors... Sau probabil k si VW rivalizeaza cu Audi... abia astept sa vad stiri de genul "muncitorii VW din Wolfsburg au aruncat cu sticle incendiare in rivalii lor de la uzina Audi din Wolfsburg..." PS. e doar un exercitiu de stil! habar n-am daca sunt ambele uzine in Wolfsburg sau macar una si sincer nici nu-mi pasa!
-
unckle, joi, 02.09.2010 18:48
nu-i cazul sa ma deplasez la dealer... fratele meu are un Hyundai ... buna masinuta ... dar tot masinuta de 2 lei este ... si stii de ce ? ... pentru ca nu ii cere nimeni sa fie masina de mai mult de 2 lei , este o masina de volum, care tre sa fie ieftina, si sa coste 1 leu astfel incat sa poata fi vanduta "pe profit". Daca ti se pare ca tromitandu-ma pe mine sa-mi cumpar odorizante de masina devii automat superior mie din punct de vedere "editorial" si ca automat parerea ta este CLAR cea corecta, impartiala si bazata doar pe observatii obiective asupra pietei auto mondiale ( incluzand aici toate ofertele disponibile ) .... as dori sa te mai uiti odata la "numele" cu care semnezi comentariile ... nu cumva esti un " fanboy " ? ... pentru ca ... vezi tu , mai exista si alte masini decat KIA pe lumea asta... si KIA tot o masina de 2 lei ramane, exact ca minunatele TDI de pe vremuri ;) scuze de offtopic :)
-
mog, vineri, 03.09.2010 13:40@unkle
dupa rationamentul tau si vw golf este o masina de 2 lei.de fapt e de 3 lei ca nu e chiar ieftina.
-
Rio, miercuri, 08.09.2010 09:08
Mai oameni buni, nu mai comparati motoarele aspirate cu motoarele turbo, pe benzina. E evident ca cel turbo va fi net superior celui normal aspirat DAR si costurile de intretinere sunt la fel de superioare. Poate asta o sa va lumineze de ce Hyundai nu are motoare turbo. Hyundai si Kia sunt un fel de Dacia mai de calitate. Nu merg pe performante, merg pe practicablitate. Cat despre superbele motoare 1.4tsi, 1.2tsi, sa vezi ce placut suna cand incepe compresorul sa trancane si sa haraie si turbina sa inghita ulei ca nehalita. O fericire, va spun eu. Atunci te cam zgarii pe ochi ca nu ti-ai luat motor normal aspirat Toate cele bune.
-
bibi, miercuri, 08.09.2010 12:11turbo
am auzit ( zvon), daca se poate confirma, a fost cineva la revizie intr-un servis, si acolo erau mai multe masinute din grupul VAG care aveau probleme la turbo , masini relativ noi maxim un an, motoare atat benzina cat si motorina.
-
Cosminell, sâmbătă, 11.09.2010 13:17@bibi
asta te intereseaza pe tine ?:)) daca are passatu probema la turbo ?:)) ce tare . multe au dar in 99% din cazuri e vina soferilor..nu orice tzaran stie sa mearga cu un diesel de ultima generatie in fine romania e plina de soferi si de mecanici..ei au impresia ca masinile din germania nu se strica ca aici nu-s gropi..dar motoarele nu trec prin gropi decat indirect. hai pa
-
bibi, sâmbătă, 11.09.2010 23:57Cosminell
de ce sari ca ars, nu pe mine ma intereseaza, ci pe un prieten care are masina din grupul VAG, a dat o caruta de bani pe el, nou, motorina si ete ingrijorat de ce a vazut in servis. noua dar scoate fun negru la accelerare, am mers in spatele lui, nu am mers cu el in masin ca sa stiu cu merge cu ea. ori cum raman la japoneza mea de 2.4
-
eu, luni, 13.09.2010 10:02diesel
"nu orice tzaran stie sa mearga cu un diesel de ultima generatie" prientene... masina e un produs, ca si un calculator, ea trebuie sa reziste la orice stil de condus pur si simplu.
-
biibi, luni, 13.09.2010 15:26eu
creda-ma stie sa mearga cu diesel de ultima generatie, merge zilnic la munca cu unu la fel, cu care nu are aceleasi probleme, faza cu tzaran nu tine la el, sau mai bine zis daca si asta mai este tzaran,atunci ceilalti ce mai sunt
-
hilmi, miercuri, 08.02.2012 13:280 - 100 km/h
Dar de Toyota Auris 1.6 valvematic de 132 Cp si 160 Nm la 4400 rot/min si ati auzit? Demarajul de la 0 km/h pana la 100km/h este de 10,2 s!!! Mai cautati!
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Performantele sunt depasite de concurenta , pe langa Golf 1.4 TSI 122cp dau doar un ex : Bravo 1.4 120 cp , 0-100 km in 9.6 sec , vit max 197 km/h ; diferenta oricum e mare intre un motor aspirat , ca cel de 1.6 de pe Hyundai si unul supraalimentat