
Zgârcitul
Hyundai i20 este propunerea coreenilor în clasa mică. Este un model aflat în a doua parte a vieţii şi a primit un facelift anul trecut. Iar acum, i20 facelift poate fi comandat şi cu motorizare diesel.
-
MTV, luni, 13.05.2013 17:20
Pai si concurenta credeți ca obține in practica consumurile declarate? Cel puțin la Clio marmota inveleste ciocolata cu prea mult staniol.
-
facelift, luni, 13.05.2013 17:55
Masina arata bine ca a avut inspiratie de la Opel Corsa... Singurul avantaj pentru care se vinde masina asta e garantia. In rest nu are nimic in plus fata de concurenta directa. Nici macar pretul nu mi se pare mic. Poate doar cu reduceri sa fie mai atractiv.
-
Samba, luni, 13.05.2013 19:21
@slVW_83, ma bucur pentru tine si cei care gandesc ca tine. Daca toti s-ar gandi inainte la aceste lucruri cu siguranta azi nu i-am mai auzi cum se plang.Apreciez faptul ca ai inteles cum merg lucrurile cu aceste motorizari diesel in oras. Salutare !
-
nu conteaza, marţi, 14.05.2013 00:08
o masina modesta si scumpa......o Dacia Sandero il bate la fund la toate capitolele(aspect, dotari, performante, consum, pret)
-
mai, marţi, 14.05.2013 08:26
Arata foarte bine la exterior masina.
-
1.1 CRDi, marţi, 14.05.2013 11:56
@MTV Eu nu cred ca ai condus tu Clio in viata de zi cu zi. Altfel te-ai mai fi lansat cu aberatii din astea. Clio diesel scoate 5.5 - 6% in oras fara sa-l menajezi , cu toate ca-i mai mare si are un cilindru in plus fata de dieselul Hyundai. +++ Pentru cei care n-au condus, testul Automarket e f concludent. Clio diesel intr-o varianta de putere superioara - 90 CP - a scos intre 3.5-5.8 urban. DCi conceput in vremea in care Hyundai starnea hohote de ras in Europa. Deci nu prea performant ce are hyundai acum.
-
ion, marţi, 14.05.2013 19:13
dupa cum spune cineva mai sus,sunt destule masini in clasa asta cu acelasi consum; personal,al meu Punto cu motor 1,3 mjet consuma 5,5-5,8@% vara,urban,cu aer conditionat non stop...Constanta,nu Bucuresti,insa vara traficul se aseamana oarecum...nu se compara silentiozitatea unui mjet,cu un tractor vw de ex...
-
Lucian, miercuri, 15.05.2013 12:58
Am pe cineva care are 10buc Hyundai I20 disesel 1,1diesel si vrea sa scape de ele. Nu mai comparati cu Dacia si Renault ca acestia au propulsor 1,5diesel foarte bun. La Hyundai filtru de particule nu se regenereaza si o consecinta masina nu trage si intoduce motorina in baia de ulei, urmeza distrugere turbo suflata si inevitabil a motorului.
-
UFC, miercuri, 15.05.2013 18:36
"Hyundai i20 are un consum urban ce a variat între 5.2 şi 6 litri/ 100 km" Consum exagerat ! Consum FOARTE MARE pentru un motoras diesel de 1.1 litri.
-
CLIO, duminică, 19.05.2013 22:38
între 5.2 şi 6 litri/ 100 km - exact atat scot eu cu un clio vechi de 9 ani, cu motor 1.5 dCi Am vrut sa-mi cumpar anul asta un kia rio, sa imi scot clio la pensie, dar au niste motoare foarte lenese pe masinile mici. (desi dotarile sunt extraordinare - volan incalzit, etc, etc.)
-
Mihai, vineri, 28.06.2013 16:44
@MTV Vai de capul tau ! Renault Clio e cu 10 clase peste rapandula asta!
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Motorul diesel e pentru drum lung. Cea mai buna solutie in oras e un motor de 1.0- 1.2 litri, supraalimentat. Masina arata bine, mai ale exteriorul.