
Pătraţelul obsesiv
Noua generaţie a lui Fiat Panda se învârte în jurul pătratelor. Mici, multe şi cu colţurile rotunjite, squircle-urile le-au furat ochii italienilor.
-
slVW_83, luni, 03.09.2012 14:01
Varianta 4x4 este mult mai interesanta, tehnic si optic!
-
Alex, luni, 03.09.2012 14:30
Este prea scumpa masinuta asta pentru ceea ce ofera. Nu stiu cine a gandit pozitionarea asta si ce argumente a avut. Posibil sa fie ceva aparte dar e greu de observat la prima vedere. Poate or fi avand pe stoc Panda-uri vechi si sa doreasca sa scape de ele altfel nu inteleg pretul asta. Per total masina e ok (poate mai ok decat Aygo, C1 si 107 din anumite puncte de vedere) dar sigur pretul e gresit.
-
lord, luni, 03.09.2012 17:45
Bai automarket pai daca dati atatea variante la capitolul pret de ce nu ati punctat masina asta cu ......vreo 2 stele???? Ca vad 3.5.
-
Samba, luni, 03.09.2012 21:16
Pot spune fara probleme ca este cea mai fiabila marca europeana.Desi mai are mici probleme de fiabilitate,insa Fiat nu a uitat de fosta traditie si istorie pe care a avut-o.Pentru asta are un mare plus de la mine,iar cei care au lucrat la motoare Fiat stiu foarte bine de ce eu i-am acordat acest ''plus'' .Sper sa o tina tot asa italienii de la Fiat.Iar eu cred despre aceasta marca ca se vrea a fi respectata.Cei care se respecta si care se tin de seriozitate produc in continuare motoare fiabile (exact ca asiaticiii) .Numai ca motoare asiaticilor (japonezii si coreenii) nu au emotii,cand se vorbeste de acest capitol.
-
Marian, marţi, 04.09.2012 10:56
Eu nu ii vad prea bine pe astia de la Fiat cu acest "squircle". O sa vina Apple peste ei si o sa le ceara 1 mld de dolari pentru ca ei au inventat patratul cu colturi rotunjite. Si asta o sa ii ingroape de tot pe cei de la Fiat. Plus ca vor trebui sa faca repede un facelift in care sa renunte la aceste artificii estetice furate de la inventatorii de fapt a "squircle"-ului.
-
dan_grc, luni, 11.03.2013 14:58
...
-
boss, vineri, 22.11.2013 22:28
daca nu le desena giorgetto giugiaro la germani masinile(golfuri,passaturi etc) se afundau in mocirla de tot.
-
Grigore, sâmbătă, 23.05.2015 11:48
Intr-adevar,s-a dovedit a fi o masina fiabila !
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
O buburuza draguta care insa are un pret foarte ridicat o mini (mai ales ca versiunea de echipare nu e top-ul). De alfel s-au prezentat si-n test alternative mai viabile. As adauga UP! cu tot familionul din curtea VAG si Smart.