
Spaţiu emoţional
Italienii ştiu să inspire emoţie la fel de bine cum ştiu să facă paste. Cu noul 500L, pe lângă emoţie, Fiat a adăugat atribute noi cum ar fi ”spaţiu” şi ”pragmatism”.
-
real value, miercuri, 11.07.2012 20:12
bravo fiat ! imi place :) italienii au nevoie de un 1.2 turbo sau 1.1 turbo, trebuie umplut golul dintre twinair si 1.4 multiair
-
Sharks, miercuri, 11.07.2012 22:03
Asteptam si un Fiat 500MW*. Ar fi chiar util, in ambuteiajele parintelui care isi duce copilul la scoala, sa serveasca micul dejun direct in masina. :P --------------------- *MW = MicroWaves (cuptor cu microunde)
-
JULIANKKK, joi, 12.07.2012 09:29
epoca motoarelor de 1.4 aspirate a apus,pentru volumul ei o consider submotorizata ...si foarte urata
-
gtrazvan, joi, 12.07.2012 11:04
14000-15000 eur varianta de baza este enorm, nu mult. Varianta asta nici macar nu are farmecul fratiorului mic iar la banii astia exista alternative foarte serioase pe piata.
-
Alex, joi, 12.07.2012 11:49
Foarte faina, distincta, unica. In trafic mi se par printre singurele masini mici dupa care intorci capul. In categoria asta mai intra Mini Cooper, Skoda Fabia RS (cea bicolora) si paote Lancia Ypsilon. Bandoul ala lateral e de mare efect si se imbina perfect cu grila inferioara frontala. La fel de bine ii sta cu partea superioara a portierelor si acoperisul vopsite in negru. La 14 mii nu e ieftina dar uitandu-te la spatiul interior, la echipari si la look, nu e chiar scumpa. Categoric nu e o masina de volum, dar nici una in care treci neobservat si poate pe asta se mizeaza, pe imagine. In viitor sigur v-a avea un diesel si torbo-ul de 0.9 litri si 115 cai. Versiunea Abarth v-a avea si turbo-ul de 1.4 litri cu 140-180 cai.
-
Sharks, joi, 12.07.2012 17:59
@Alex, respect opinia altora, dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu ele. Comentariul tau indica fie ca ai un Fiat, fie ca "iarba" ta era expirata... PS: citez "In viitor sigur v-a avea un diesel ..." Si nu o data, ci de 2 ori... Deci, tine minte: in contextul indicat mai sus, "s-a" se scrie legat. Va = apare în conjugarea verbului la viitor: va scrie, va citi, va merge etc. V-a = V-ul este forma neaccentuată a pronumelui vouă, iar a este parte a conjugării unui verb la perfect compus: v-a adus, v-a trimis, v-a citit etc. Ergo: "In viitor sigur va avea un diesel ..." OK?
-
MRC, duminică, 15.07.2012 22:42
@Sharks Nota 10 pentru comentariu si pentru lectia de gramatica; dar nu inteleg de ce trei persoane au votat negativ....Chiar nu se mai tine cont de parerea celuilalt? Mi se pare o forma de violena votul negativ la un asemenea comentariu....
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Asa se spune acum: spatiu emotional? Nu ar suna mai bine: masina urata cu spume?