Hatchbreak
Este greu de descris din ce categorie face parte noul Citroen DS5. Unii spun că este un hatchback de clasă medie, alţii spun că este un fel de break. Noi spunem că este undeva la mijloc.
-
Razvan, luni, 30.04.2012 13:46Masina asta
Pare foarte aproape de premium din ce se vede. Sunt curios cum arata in realitate
-
t, luni, 30.04.2012 13:55
@automarket. la tehnologie ati acrodat 4 stele, dar ati enumerat niste chestii de design. practic doar HUD ar fi notabil la acest capitol, caci restul sunt triviale. altceva in plus la tehnologie pt "4 stele" ce mai este? ca doar usb, mp3, sunt lucruri de baza pt anul 2012 senzatia de cockpit intra la design, ca tot e bolduita
-
LauCalin, luni, 30.04.2012 14:22
Masini de genul asta exista si pentru ca uneori se cumpara cu sufletul. Iar in privinta designului masina asta mi se pare fantastica. Poate ca nu are tinuta de drum, calitatea, probabil fiabilitatea modelelor premium cunoscute, dar cui i-ar pasa? Jantele alea... wow!
-
daniel_kid1, luni, 30.04.2012 14:30WoW!
Exista multe masini frumoase, dar putine dupa care intorci capu' si zici WOW !
-
@automarket, luni, 30.04.2012 14:41"TEST DRIVE"
HAHAHAHAHAHAHA ....ce nu v-ati prins?Rad de drive test-ul vostru neinteresant si irelevant.Mai dati-va odata cu masina poate veti descoperi ceva functii ascunse de genul setare pentru suspensie comfort.
-
hatchbreak?!!!!, luni, 30.04.2012 14:45
e un break... WTF ?! cat respect poti impune cu un break?
-
Eu2, luni, 30.04.2012 14:56cu bani
Pt cei care mai viseaza cu ochii deschisi-masinile se cumpara cu bani nu cu suflet. Sufletul te doare dupa ce platesti aproape 40 k euro pt un citroen. :D
-
BBR91, luni, 30.04.2012 15:02
Dintotdeauna am zis ca Citroen sunt asi in design! Iata inca odata dovada! Este o capodopera automobilistica. Are un design unic si extraordinar si la interior si la exterior. Acest lucru trebuie laudat, si cu acest lucru se distinge aceasta masina de toate Audi si VW si BMW care arata toate la fel de zeci de ani. Sunt de acord ca este un pret destul de piperat, si atipic Citroen, dar este justificat, masina fiind un compromis dintre design extraordinar, si probabil calitate inferioara gigantilor clasei premium. Si sunt complet de acord cu domnul Baltateanu ca o masina din clasa medie ar trebui sa aibe suspensii care sa absoarba bine socurile, se vrea totusi a fi o masina de lux, de croaziera.
-
MRC, luni, 30.04.2012 16:15Frumusete
Felicitari Citroen pentru curajul de a oferi pietei o gama paralela de modele! O gama de modele ce tinde spre premium dar care trebuie sa confirme. Sa confirme asteptari, sa confirme ca atatia ani de istorie si momentele cand Citroen era pionier in inovatia tehnica nu au trecut in zadar. Este nevoie de timp pana cand ne vom obisnui ca putem gasi "Premium"si in curtea Citroen. Si trebuie sa ne dezobisnuim sa credem ca "Made in Germany" este singurul mod in care putem cumpara calitate si unicitate. Da, masina asta se alege cu inima, atunci cand banii nu sunt o problema. Si nici nu ar trebui sa fie, din moment ce privim spre clasa medie premium. Incerc sa ma gandesc la un model auto cu care concureaza de la egal la egal. Sa fie oare Honda Accord Tourer? Caci nemtii, chiar daca folosesc materiale si tehnologie, la capitolul design sunt lasati in urma de catre francezi. Poate ca mai au de lucrat, pe ici, pe colo, prin punctele esentiale, insa Citroen si-a ales drumul iar ultimul cuvant il vor avea clientii. Mult succes, Citroen!
-
un oarecare, luni, 30.04.2012 16:52
Nu cred ca o sa dea cineva banii astia.La peste 30 000 euro clientii sunt f pretentiosi!Este o masina cu izolare fonica medie, suspensie rigida si directie lipsita de feedback.Performantele de doar 8,2 sec 0-100 sunt f slabe.O masina de fitze pt. copii care nu au muncit banii!
-
Luc, luni, 30.04.2012 17:20
Masina e fantastica, am vazut-o si in parcare, si in mers si e o incantare pentru ochi. Pacat ca nu au pastrat suspensia care i-a consacrat.
-
ingineru, luni, 30.04.2012 22:18EU NU INTELEG...
de ce ds4 cu acelasi motor face suta in 8.5 s si DS5-u asta face doar in 8.2 s cu toate ca are aproape o suta de kile mai mult !! DE CEEE? de ce? de ce? de ce? de ce? de ce? de ce?..
-
haramantola, luni, 30.04.2012 22:20imagini
superbe imaginile ...felicitari fotografului ,stie cu ce se maninca chestia asta . bravo
-
Sharks, marţi, 01.05.2012 21:22
64 de fotografii, 40% cu subiect repetat si nici una cu portbagajul. Haideti baieti, se putea mai bine!
-
Bogdan, miercuri, 02.05.2012 07:36
Acceleratia este data pentru cutia robotizata...? Exista optiune pentru cutie manuala? Sunt curios care ar fi datele pentru o cutie manuala. Cred ca poate sa scada acceleratia si cu o secunda tinand cont de slabele performante ale robotizatei.
-
unckle, miercuri, 02.05.2012 09:12
sunt oarecum dezamagit de ce spuneti cu privire la versiunea hibrida ... @ds5 ... slabut, arata intr-un mare fel, adevarat, dar nu numai asta conteaza cand ceri 40k pe o masina.
-
Bau-Bau, miercuri, 02.05.2012 11:54Citroen !!
O masina foarte frumosa ! Citroen face de cativa ani masini bune cu asamblari premium si fiabile. Numai carcotasi o mai dau cu lozinca "e Citroen" !
-
YMihai, miercuri, 02.05.2012 13:55gramatical vorbind ...
puteti mai bine... si nu e greu, sincer. Uite... incerc eu sa va ajut: "De asemenea, puntea spate beneficiază de suspensie independentă decat (DOAR) în cazul modelului Hybrid" ... si ar mai fi da' nu-mi permite timpul. In rest, s-auzim de bine !!!
-
rte, luni, 14.05.2012 00:13Familisti,manageri
Dintre toate categoriile,cred ca numai la astea doua nu li se adreseaza.Nu de alta,da' nici managerii si nici familistii nu aleg o masina "cu sufletul",iar masina asta cu sufletul se alege.Un familist alege o masina spatioasa,silentioasa,siguranta 5 stele,consum redus etc.,pe cand managerii aleg in general masini mai "serioase",care sa le ofere "prestanta" si care sa-i faca sa para de invidiat in ochii subalternilor sau colegilor,iar aici ma refer la acele masini Made in Germany.Masina asta e mai degraba destinata iubitorilor de frumos si celor carora nu le pasa ce au altii de spus despre ei.
-
chuck norris, vineri, 01.06.2012 19:46conserva
gogule unde ai pus desfacatoru? cati un nevoie de el ca multi si-au cumparat conserva si nu stiu cum sa intre
-
john, luni, 15.04.2013 17:04
ce prostie sa pui toate comenzile pe mijloc... sa se poate juca copii la ele, prietena, sa apese oricine, iar daca vrei sa nu se dea cineva jos din masina sa nu poti face asta. .. motor electric care iti ofera AWD doar cand are baterie si defapt ai 163CP ca restul pe autostrada nu-i ai, iar in oras numai daca ai baterie. La 2tone (cu 4persoane in masina) si 163cp, va imaginati ca e puturoasa rau... daca sunt 5si bagaje...bye bye.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
design si motoare revolutionare...evolutie demna de luat in seama ...n-am fost niciodata fan citroen dar am impressia ca....in curand vor depasi multe cutioare cu pretentii...bravo! pretul e cam piperat..iar sincer comparatia cu germanele premium nu-si are rostul..nu ca nu s-ar ridica la nivel dar aici e vb. de perceptie...si mentalitate...aceasta comparatie....e un fel de......antireclama subtila zic eu...