În fotoliu

Publicat miercuri, 26.10.2011 18:44 de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai

Citroen C4 Picasso este o invitaţie de nerefuzat pentru cei care apreciază confortul la volan. Celor cinci pasageri li se promite o croazieră pe asflat, desfăşurată în condiţii extrem de relaxate.

  • unckle, miercuri, 26.10.2011 20:13

    " Ce maşină îţi poate oferi asta? Doar una: MercedesBenz S600 " .. C4 Picasso este un "inlocuitor" de S ;)

  • George, joi, 27.10.2011 10:01

    Francezii fac intr-adevar monovolume de familie foarte confortabile, apreciate in vestul Europei. Din pacate insa, la noi nu a prins prea bine aceasta categorie de vehicule. Romanii prefera sedanurile ce, in mintea lor, le arata statutul social.

  • De stiut, joi, 27.10.2011 10:34
    Renault a inventat monovolumul

    Grand Scenic incepe de la 15.700 pana la 21.400 euro pentru full-option privilege diesel

  • de asemenea de stiut, joi, 27.10.2011 12:09
    si motorola a facut primul telefon mobil si acum e undeva departe in mijlocul plutonului

    reno e low-level. in plus scenic e concurent in clasa cu picasso, caci grand scenic are corespondend grand picasso.

  • io, joi, 27.10.2011 13:17
    @de asemenea de stiut

    Ce treaba are sula cu prefectura? sunt stupide comparatiile astea intre electronice/ telefoane si autovehicule... scenic e "low-level"?!? esti sigur ca stii ce inseamna? sau te-ai incurcat in engleza ta de balta? inainte sa scrii aberatile astea, urca intr-un scenic si citeste review-urile presei de specialitate. Grand Scenic are varianta si cu 5 locuri, nu numai cu 7. Deci se incadreaza cu C4 Picasso. Apelativul "grand" se refera la varianta de sasiu alungita. Nu vad nimic rau in a oferi mai mult la un pret rezonabil.

  • io, joi, 27.10.2011 13:56
    @Automarket

    La rubrica "Am testat în acelaşi segment" includeti si Renault Scenic cu punctaj 4.2 http://www.automarket.ro/test-drive/renault-grand-scenic-19-dci-28260.html#

  • persinaru, vineri, 28.10.2011 12:38
    e mai bine cu cutie automata

    Nu, Citroen nu are vreo grozavie de cutie automata. Dar faptul ca e o cutie lenta, te face sa adaptezi un alt stil de condus in aceasta masina. Eu am condus varianta cu cutie automata si mi-a placut la nebunie. Cu aceasta masina nu vrei sa conduci agresiv, nu vrei sa abordezi viraje ca la raliu, vrei doar sa te relaxezi. E bine si pentru masina, si pentru tine. Totusi, cand am avut ocazia sa-mi cumpar una, mi-am luat un Mondeo hatchback :) Nu stiu de ce.

  • ccmax, miercuri, 02.11.2011 09:56
    Citronelul

    Felicitari pentru acuratetea informatiilor prezentate. Intr-adevar este o masina cu adevarat conformtabila. Dupa 90 000 de km pot mentiona urmatoarele: - cutia automata schimba "normal" - rezultatul este extrem de confortabila de condus. - vizibilitatea este fantastica dar vine cu un cost major: a trebuit sa schimb parbrizul o data si sa il repar de cateva ori din cauza pietelor de pe drumurile noastre - pozitia de condus si pozitionarea comenzilor este aproape perfecta: totul se afla acolo unde ai nevoie. - spatiul este suficient pentru toti pasagerii plus bagaje cat incape - recomand motorizarea diesel. In concluzie este o masina confortabila dar care vine cu un cost de utilizare mediu spre mare.