
Moderaţie
L-am testat în România pe Audi A3 Sportback în versiunea 1.6 TDI DSG. Modelul joacă în liga compactelor premium cu motoare diesel de cilindree mică şi transmisie automată, acoperind o nişă interesantă.
-
gelu, marţi, 24.09.2013 14:48
un diesel de 105 cp cu un pret final de aproape 35.000Eu. Pentru ce? Pentru pretentiile de premium....hmmm. Si pentru familistii cu malai Ok, A3 Sportsback imi place la maximum dar pretul e usor cam prea sus.
-
Scorpionul.negru, marţi, 24.09.2013 15:18
Nu stiu cum pot unii sa dea atatia bani pe ea...e doar un Golf mai bine finisat si mai frumos. La banii aia poti cumpara o Alfa Romeo Giulietta full de 170 cp si mai raman si bani. E cat se poate de premium si Alfa + ca arata mult mai bine. ps. detin un Audi...asa ca nu am nimic cu marca. Chiar imi plac si sunt foarte bune ! Dar unele modele de la ei chiar nu isi merita banii.
-
slVW_83, marţi, 24.09.2013 16:12
Într-adevăr preţul e prohibitiv. Cu aceşti bani îţi poţi cumpăra lejer cel mai dotat şi bine finisat Golf şi mai rămâi în cont cu o sumă frumoasă pretabilă altor potenţiale investiţii. În fond maşina e un Golf mai fandosit însă pentru cei ce si-l permit!
-
un oarecare, marţi, 24.09.2013 17:27
Exorbitant, imi vin atatea variante in minte incat nu pot sa le enumar!
-
Dacia Plant, marţi, 24.09.2013 19:49
Nu exceleaza nici prin design, iar motorul ala la +30.000 e de-a dreptul penibil. As cumpara o Noua Mazda 6 de banii aia.
-
ShelbyV8, marţi, 24.09.2013 23:16
Daca tot suntem la categoria ,,un fel de Golf", poate testati si noul Leon.
-
ala, miercuri, 25.09.2013 09:28
Asta inseamna premium nu este pentru orice retard care compara mere cu pere. Exista o diferentiere atat la oameni cat si la masini. Dar cui sa ii spui asta ??!!
-
frumoasa, miercuri, 25.09.2013 09:34
E frumoasa masina, chiar daca nu exceleaza la asta. Interiorul e cam simplu, putin banal. So, overall ok. Dar cand auzi pretul... NU FACE BANII. Imi plac Audi-urile, dar, in Romania sa dai atatia bani pe MASINUTA asta MICA tb. sa fii putin mai "special" (ca sa nu zic altfel)
-
mog, miercuri, 25.09.2013 13:35
ShelbyV8: clar, noul Leon, cel putin la aspect exterior, e senzatie. si nici preturile nu sunt mari comparand cu ce ofera concurenta. personal consider, ca si multi de pe aici, ca nu merita sa dai atat pe acest audi cand ai varianta leon - o masina nu f diferita, tehnic, de a3.
-
MarchenM, vineri, 27.09.2013 09:21
Prost nu e ala care cere...
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
desi este cel mai slab ca putere din gama motoarele diesel de 1.6, singurul lucru care ma impresioneaza la acest propulsor este faptul ca dezvolta puterea la o turatie f scazuta, respectiv 3000 rpm, fata de 4400 rpm cu era vechiul 1.6 tdi de la VAG. dar acum cu noile motoare diesel de 1.6 de la honda, fiat, ford, renault si mai ales de la competitorul de o viata, opel, care au venit cu niste motoare excelente, VAG trebuie sa faca urgent un upgrade de putere la acest motor