
Moderaţie
L-am testat în România pe Audi A3 Sportback în versiunea 1.6 TDI DSG. Modelul joacă în liga compactelor premium cu motoare diesel de cilindree mică şi transmisie automată, acoperind o nişă interesantă.
-
gelu, marţi, 24.09.2013 14:48
un diesel de 105 cp cu un pret final de aproape 35.000Eu. Pentru ce? Pentru pretentiile de premium....hmmm. Si pentru familistii cu malai Ok, A3 Sportsback imi place la maximum dar pretul e usor cam prea sus.
-
Scorpionul.negru, marţi, 24.09.2013 15:18
Nu stiu cum pot unii sa dea atatia bani pe ea...e doar un Golf mai bine finisat si mai frumos. La banii aia poti cumpara o Alfa Romeo Giulietta full de 170 cp si mai raman si bani. E cat se poate de premium si Alfa + ca arata mult mai bine. ps. detin un Audi...asa ca nu am nimic cu marca. Chiar imi plac si sunt foarte bune ! Dar unele modele de la ei chiar nu isi merita banii.
-
slVW_83, marţi, 24.09.2013 16:12
Într-adevăr preţul e prohibitiv. Cu aceşti bani îţi poţi cumpăra lejer cel mai dotat şi bine finisat Golf şi mai rămâi în cont cu o sumă frumoasă pretabilă altor potenţiale investiţii. În fond maşina e un Golf mai fandosit însă pentru cei ce si-l permit!
-
un oarecare, marţi, 24.09.2013 17:27
Exorbitant, imi vin atatea variante in minte incat nu pot sa le enumar!
-
Dacia Plant, marţi, 24.09.2013 19:49
Nu exceleaza nici prin design, iar motorul ala la +30.000 e de-a dreptul penibil. As cumpara o Noua Mazda 6 de banii aia.
-
ShelbyV8, marţi, 24.09.2013 23:16
Daca tot suntem la categoria ,,un fel de Golf", poate testati si noul Leon.
-
ala, miercuri, 25.09.2013 09:28
Asta inseamna premium nu este pentru orice retard care compara mere cu pere. Exista o diferentiere atat la oameni cat si la masini. Dar cui sa ii spui asta ??!!
-
frumoasa, miercuri, 25.09.2013 09:34
E frumoasa masina, chiar daca nu exceleaza la asta. Interiorul e cam simplu, putin banal. So, overall ok. Dar cand auzi pretul... NU FACE BANII. Imi plac Audi-urile, dar, in Romania sa dai atatia bani pe MASINUTA asta MICA tb. sa fii putin mai "special" (ca sa nu zic altfel)
-
mog, miercuri, 25.09.2013 13:35
ShelbyV8: clar, noul Leon, cel putin la aspect exterior, e senzatie. si nici preturile nu sunt mari comparand cu ce ofera concurenta. personal consider, ca si multi de pe aici, ca nu merita sa dai atat pe acest audi cand ai varianta leon - o masina nu f diferita, tehnic, de a3.
-
MarchenM, vineri, 27.09.2013 09:21
Prost nu e ala care cere...
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
desi este cel mai slab ca putere din gama motoarele diesel de 1.6, singurul lucru care ma impresioneaza la acest propulsor este faptul ca dezvolta puterea la o turatie f scazuta, respectiv 3000 rpm, fata de 4400 rpm cu era vechiul 1.6 tdi de la VAG. dar acum cu noile motoare diesel de 1.6 de la honda, fiat, ford, renault si mai ales de la competitorul de o viata, opel, care au venit cu niste motoare excelente, VAG trebuie sa faca urgent un upgrade de putere la acest motor