Atletic
Automarket a testat la Munchen declinarea sportivă a lui Audi A7. Noul Audi S7 vine cu un motor twin-turbo de 420 de cai şi îşi face loc în segment prin performanţe, consum şi calitate.
-
Adi, joi, 26.04.2012 15:12volan
masina este fantastica...nu mi-o voi permite vreodata, asa ca nu-mi ramane decat s-o admir intoata splendoarea ei :) Legat de volan, ce spune colegul CGC, eu sunt de parere ca cercul este adevarata incadratura pentru un S/RS. De la S2/RS2 incoace toate au avut parte de cerc, nu de trapez. trapezul a fost introdus cred ca in 2005 si era pe modele non RS (cred ca doar pe cateva S-uri) . Sincer m-as bucura ca toate modelele Audi sa aiba parte de cerc. Desi eu am trapez in volan...tare mult mi-ar placea un volan cu cerc, asa cum am avut pe S3 :)
-
mircea, joi, 26.04.2012 15:12@C-G-C
Nu, va trebui să prind un designer interior la unul dintre evenimentele viitoare. Revin cu informaţia după ce o voi avea.
-
Domnul X, joi, 26.04.2012 16:01
Mircea Meşter, vreau sa joc si eu rolul jurnalistului si sa te intreb ceva. Daca ai avea 87.260 euro ( atat cat costa modelul testat de dvs) ti-ai cumpara acest Audi S7 sau alta varianta?
-
edi80, joi, 26.04.2012 16:07waw
Masina e superba! un lucuru nu imi place:are spatele ca fundul une femei grase careia i s-au lasat pantalonii in jos can sta pe vine si se vede jumate de ....asta e parerea mea in rest arataa f bine! mi-a placut remarca lu nea miercea "Feeling sport diluat"..pai cum se poate asa ceva ca doar este un audi si nu orice audi un S cu 420 de cai putere si motor de 4.0 benzina care sincer cred ca in bucuresti se duce in 20 lejer..sa nu mai vorbim de taxe..in rest e superb!
-
mircea, joi, 26.04.2012 16:09@Domnul X
Foarte bună întrebarea. Îţi răspund cu o mică poveste. La un moment dat, în corpul textului, acolo unde apare zona "Cui se adresează?" ar fi trebuit să apară şi o zonă cu "Mi-aş cumpăra-o?" în care ar fi apărut opinia celui care a testat maşina. Ei bine, problema e că redacţia Automarket nu e formată din tipi de diferite vârste şi profesii. Altfel spus, e foarte probabil ca maşinile care nu mă atrag pe mine să fie unele foarte bune şi excepţionale petru clienţii pentru care au fost făcute. Pe scurt, o astfel de rubrică e irelevantă. Pentru că nu contează dacă mi-aş cumpăra-o sau nu eu, contează dacă şi-o cumpără sau nu cei cărora maşina li se adresează :) Tot ce pot eu să fac e să relatez cum se comportă şi ce face realizâdn o un echilibru între opinii şi date. Deci mă întrebi dacă mi-aş lua-o? Nu, nu mă atrage pe mine. Dar nu mi-aş lua niciunul dintre modelele din segmentul ăsta. :)
-
dumy78, joi, 26.04.2012 16:36frumoasa dar ......
O masina frumoasa si impunatoare, dar nu va egala niciodata supletea, eleganta si charisma CLS-ului
-
AndreiRN, joi, 26.04.2012 18:21Garantia
Si cat e garantia trenului de rulare? 7 sau 10 ani?
-
Excomunicatorul, joi, 26.04.2012 18:56:)
La un pret pe masura primesti o masina intr-adevar exceptionala.
-
unckle, joi, 26.04.2012 22:50
in general microfoanele nu emit sunete ... in rest este ok :) ... tot CLS este primul, chiar daca Audi s-au straduit sa ofere "cifre".
-
chuck norris, duminică, 03.06.2012 16:06@edi80
daca asta are spatele asa reno laguna cum il are? ca un logan tunat?
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Un review foarte bun, cu multe opinii personale pertinente. Nu mai sunt lucruri de adaugat. P.S.:@Mircea, ai aflat care este motivul pt care cei de la Audi au revenit la volanul cu sigla incadrata intr-un cerc si nu intr-un trapez? Personal mi se pare o alegere total neinspirata.