
Aer curat
Noul motor 1.4 MultiAir, introdus de Alfa Romeo pe actualul MiTo, promite performanţe bune cu un consum specific dieselurilor. Cărarea eco pe care italienii calcă în ultimii ani tinde să devină un drum greu de urmat de competitori.
-
krajla, joi, 24.06.2010 20:23comparatie
Cand testati o masina cu 1.4 TSI 122cp/125 (seat)? As fi foarte curios ce stie mai ales ca este motorul anului.
-
cristi677, joi, 24.06.2010 20:36superba
este foarte frumoasa si sportiva!daca as avea bani as vrea sa o am!doar pt mine !
-
123, joi, 24.06.2010 21:52123
Citat: "cuplul motor atinge valoarea sa maximă la un regim de turaţii redus, de numai 1750 Nm " O mica greseala de tipar. Rotatii in loc de Nm.
-
123, joi, 24.06.2010 21:54123
Cum adica e un punct negativ asemanarea cu Grande Punto ? Design-ul masinii e relativ spectaculos, iar interiorul e bine proportionat si echipat. Chiar nu consider acest lucru un punct negativ. Astept mai multe detalii din partea dvs.
-
davidjupanu, joi, 24.06.2010 21:57
nu inteleg ce asemanare are MiTo cu Grande Punto...comenzile pentru instalaţia de aer condiţionat???pai intre timp a intrat pe piata Punto Evo care are comenziile putin mai schimbate.....si ce e rau in asemanarea asta???conteaza sa fie eficient
-
eu, joi, 24.06.2010 22:51
imi place masina..e chiar frumoasa..ce numi place la ea este terminatia de la esapament...e mica si parca nu are nici o forma..era mai frumos ceva mai mare sau dublu:)
-
,,,,,,,,,,,,, vineri, 25.06.2010 00:42,,,,,,,,,,,,,,
o masina prea frumoasa ca sa nu o vrei
-
Mario, vineri, 25.06.2010 00:46
O vreau rau! Sa intru in ea... sa ii dau tare pana in fund.. pedala! Sa o aud cum ii geme motorul... si sa o storc de ultima picatura de benzina. :)))))))) Sunt nebun.. stiu! E frumoasa mai! Interiorul nu ma prea da pe spate dar merge...
-
schumi, vineri, 25.06.2010 08:47Alfa MiTO
Ieri am vazut una de culoare rosu sangeriu. Arata superb, mult mai bine decat in poze.
-
bogdanm, vineri, 25.06.2010 10:10lamurire
@123 @david jupanu Asemanarile se observa doar la interior, unde italienii au preluat instalaţia de aer condiţionat din raţiuni economice. Spun ca este un minus pentru ca modelul caută să se poziţioneze undeva in segmentul subcompactelor premium, iar un astfel de transfer face ca modelul sa piarda din personalitate.
-
davidjupanu, vineri, 25.06.2010 10:32@Bogdan Mirica
ms de lamurire dar daca teai uita mai atent la amandoua si la Grande Punto si la MiTo ai observa ca doar butoanele sunt aceleasi....si banuiesc ca plasticul care imbraca instalatia de la MiTo e de o calitate mai buna.......orcum si la case mai mari se mai practica astfel de imprumuturi in plus cum spuneam a aparut deja pe piata( la noi din pacate cam intarzie)Punto Evo care are putin schimbata climatizarea
-
catalin, vineri, 25.06.2010 11:21aer conditionat
Seamana cu aerul meu de la Grande Punto dar nu cred ca e ceva rau. Stie sa faca niste lucruri pe care nu le-am vazut nici pe modele de 5 ori mai scumpe. La majoritatea aerelor cu doua zone iti poti alege doar temperatura diferentiata. Aici pot sa imi aleg sa nu imi bata aerul pe la picioare cand sotia vrea sa se "racoreasca".
-
@schumi, vineri, 25.06.2010 11:48
solutii eficiente pt masini la fel de eficiente ! cu sarma nu mergea???
-
schumi, vineri, 25.06.2010 12:01@@schumi
Cu sarma (solutie simplista) merge doar la Toyota. Italienii sunt mai creativi :))).
-
Mircea, vineri, 25.06.2010 15:46Mie nu-mi plac farurile
Parca e o broasca care a luat un sut in fund de i-au iesit ochii din cap...nici interiorul nu ma da pe spate, chiar nu exceleaza la nimic aceasta masina ca design. Motorul insa am inteles ca face toti banii, sper sa-l foloseasca si pe alte modele de la Fiat.
-
flavius, vineri, 25.06.2010 22:40Cicciolina
De frumoasa e urata,da-i desteapta proasta dracului !
-
DAN, duminică, 09.10.2011 12:43Macaronari!?!?!
"...actualul pion vital al macaronarilor pe piaţa noastră." Nu v-a atras nimeni atentia ca este o jignire la adresa poporului si culturii din peninsula???
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
Copiii de la Alfa au gresit cand nu l-au lasa pe Giugiaro sa deseneze noile generatii.Am citit chiar pe site la Giugiaro ca erau socati cum de concernul Fiat nu mai doreste colaborarea cu eu.