Tehnologie
Aşa cum am zis-o şi în cazul lui V60, Volvo are nevoie de toată tehnologia aflată în centrul său de dezvoltare, ba chiar mai mult de atât, pentru a-i ajunge din urmă pe nemţi. Faceliftul aduce o gură de aer binemeritată pentru clienţi.
Volvo renunţă la ecranul de 5 inch al sistemului multimedia în favoarea unuia mai generos. Sistemul de navigaţie este şi el îmbunătăţit, chiar dacă nu este la fel de intuitiv ca în cazul rivalilor germani.
Sistemul multimedia a fost adus parcă la zi şi este util, mai ales când vine vorba de conectarea unor medii de stocare externe: USB, MP3, iPod. Şoferul şi pasagerul din dreapta sunt trataţi cu scaune încălzite şi reglabile electric, scaune ce au fost redesenate pentru a oferi un suport lateral mai bun.
Nu în ultimul rând, o pată de culoare extrem de bine gândită a fost plasată în spatele volanului. Aici avem instrumente de bord digitale, ce se pot colora în funcţie de modul de rulare ales. Indiferent pentru ce optaţi, culorile sunt calde şi contribuie mult la insuflarea unei stări de bine.
Cred ca motorul a tras in jos la nota finala. Pana la urma este de inteles. Acest D5 isi are originile in motorul de 163 CP care a aparut undeva la sfarsitul lui 2001 pe S60. In schimb mi se pare foarte bun pretul de pornire de 26500. Recunosc ca eu credeam ca ar fi undeva in jur de 30000 de euro. Este la nivelul unei masini de clasa medie de volum dotata binisor.. Passat 1.6 TDI 105 CP DSG echipare Confortline de exemplu. Nu zic, e mai dotat si are o cutie automata foarte buna. Dar totusi, intr-un Volvo te simti altfel. Si nu exista nici un dubiu legat de evolutia lui S60 fata de generatia precedenta, din mai toate punctele de vedere (singurul minus clar eu il vad a fi volumul portbagajului). Deci eu cred ca, daca tinem cont de ce ofera si cat costa, S60 este o oferta imbatabila.