Toyota Hilux Cabina Dubla facelift

2.5 D-4D 144CP 4x4 Man Executive+

Siguranta

4.0

Hilux nu a ajuns la testele de siguranţă organizate de către EuroNCAP, dar clasa pick-up-urilor ne-a obişnuit cu performanţe medii la crash-teste. Doar Ford Ranger a reuşit până acum în toată istoria EuroNCAP să adune cinci stele, însă asta se întâmpla acum doi ani, când regulile organizaţiei europene erau ceva mai relaxate.

Până una-alta, japonezii oferă un set complet de airbaguri doar pentru cele două nivele de echipare superioare, numite Executive+ şi Style+. Nivelul de bază, Comfort, trebuie să se mulţumească doar cu airbaguri frontale pentru şofer şi pasager. De asemenea, o serie de sisteme electronice de siguranţă ca EBD, Brake Assist şi controlul stabilităţii sunt oferite tot doar pentru nivelele superioare de echipare. Diferenţialul spate blocabil, util dacă vom folosi maşina pentru off-road, este disponibil pe echipările Comfort şi Executive+.

  • vianu, vineri, 18.07.2014 12:41

    orice copil stie ca pentru badge-ul ala cu "hilux" pe frana de mana trebuia cel putin o lansare separata ca generatie noua sa pui motoarele astea uriase, si puturoase pe deasupra, pe o masina de pensionari senili, sa nu folosesti o suprafata piano-black pe bord, o cusatura mai rosie pe scaun si in general sa nu dai un copy-paste la interiorul unui model mai mic din propria curte mi se pare bataie de joc. Adica banii nu asa se face.... adica, frate, nu e mama rock-ului dar probabil e unu' din taticu' pick-up-urilor

  • mishazaitev, vineri, 18.07.2014 12:47

    @vianu Iar era sa iau teapa crezand ca vorbiti serios -:::))))

  • mm, vineri, 18.07.2014 14:58

    a aparut tocmai la timp, se anunta noi razboie prin lume.

  • P&T, vineri, 18.07.2014 17:46

    Bun titlul cu Greu de ucis!