Toyota Hilux Cabina Dubla facelift

2.5 D-4D 144CP 4x4 Man Executive+

Performante

4.0

Performanţele chiar nu sunt o prioritate atunci când un viitor proprietar de pick-up îşi alege maşina. Nu prea contează timpul în care accelerază până la 100 km/oră sau viteza maximă, care probabil nu va fi folosită niciodată. În cazul Hiluxului nostru cu motor de 2.5 litri, acceleraţia de la 0 la 100 km/oră se face în 13.3 secunde, iar viteza maximă este de 170 km/oră. 

Există modele concurente cu viteze de top mai mari, şi acceleraţii ceva mai viguroase, dar pentru un pick-up important este să se simtă alert la turaţii mici şi aici intervine cuplul motor. Hilux oferă suficient cuplu încă de la 1.600 rpm, iar asta îl face vioi în ciuda dimensiunilor exterioare impresionante de aproape 5.3 metri lungime.

  • vianu, vineri, 18.07.2014 12:41

    orice copil stie ca pentru badge-ul ala cu "hilux" pe frana de mana trebuia cel putin o lansare separata ca generatie noua sa pui motoarele astea uriase, si puturoase pe deasupra, pe o masina de pensionari senili, sa nu folosesti o suprafata piano-black pe bord, o cusatura mai rosie pe scaun si in general sa nu dai un copy-paste la interiorul unui model mai mic din propria curte mi se pare bataie de joc. Adica banii nu asa se face.... adica, frate, nu e mama rock-ului dar probabil e unu' din taticu' pick-up-urilor

  • mishazaitev, vineri, 18.07.2014 12:47

    @vianu Iar era sa iau teapa crezand ca vorbiti serios -:::))))

  • mm, vineri, 18.07.2014 14:58

    a aparut tocmai la timp, se anunta noi razboie prin lume.

  • P&T, vineri, 18.07.2014 17:46

    Bun titlul cu Greu de ucis!