Siguranta

5.0

Având în vedere pedigree-ul lui GR Yaris, precum și modul în care a fost dezvoltat, te-ai aștepta să găsești un rollcage la interior. Nu este cazul. Cei de la Euro NCAP nu au testat Yaris în versiune GR și cel mai probabil nici nu o vor face. Cu toate acestea, modelul de stradă, în cinci uși, a fost trecut prin testele organizației independente din domeniul siguranței rutiere și a făcut-o chiar onorabil, cu un rating de 5 stele.

Având în vedere că modelul GR este mai rigid și mai stabil, dar și că vine dotat cu toate sistemele de siguranță activă de pe Yarisul normal, vei fi în siguranță la bordul său.

Astfel, Yaris a primit un scor de 86% din totalul punctajului Euro NCAP în cadrul testelor, atunci când a venit vorba de protecția pasagerilor adulți. Protecția copiilor a fost notată cu 81%, iar capitolul care testează siguranța utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor a primit 78%. Sistemele de siguranță active au funcționat bine și au fost notate cu 85%.

  • Seriff, luni, 20.12.2021 15:40

    Interesanta masinuta, singurul impediment mi se pare pretul, e clar ca e strict pentru pasionatii marcii si al genului.

  • Edikkk, luni, 20.12.2021 16:10

    O minune poluantă Mda Decât cu aşa minuni, mai bine fără

  • Seriff, marţi, 21.12.2021 09:08

    @Edikk decat cu masini scumpe cu autonomii de maxim 300 km si timpi de incarcare cu orele, mai bine fara.

  • Kirotractor, marţi, 21.12.2021 10:05

    Relativ la preț, îmi pare chiar ieftină (și) versiunea asta de top la câtă tehnică înglobează, plus că-i asamblată manual de / la japi (e cu 10% vamă inclusă!) și n-are comun cu Yarisul nik-nik. ...Ba da, greșesc -- are ceva, garanția de 6 ani / 200.000 km. :-) Un ipotetic urmaș al lui Audi S1 (4WD, 2.0 TSI 231 CP) ar fi costat deci sigur peste 50K € (ați uitat poate testul AM c-un A1 1.0 TSI / 115 CP de peste 35.000...) De n-aș fi avut alte priorități pe praful ăsta, m-ar fi tentat versiunea de bază la vreo 33 de mii -- tot 4WD cu 2 x Torsen și cutie de transfer programabilă, doar cu suspensii ceva mai milostive și fără LSD pe spate ori jante pe 18 forjate + pneuri Michelin Cup 4RS în loc de mai ”stradalele” Dunlop 050 pe 17 țoli. Clar însă că doar adevărații virusați de pilotaj (și cu portofelele nevirusate de crize) se vor arunca la așa ceva -- după mine adevărata ”mașină a anului”. Nu-i exclus însă ca unii s-o ia ca investiție, având mari șanse de-a deveni ”collector”. Nu de alta, dar cred că-i și ultima din stirpea ei ”WRC-replica-dinozauriană”, spre încântarea inconștientă a unor zombi hipnotizați care se cred progresiști. :-(

  • ds, marţi, 21.12.2021 11:24

    Ideală ca mașină de bază (pentru cei ce și-o pot permite) în raliuri.

  • andrei, marţi, 21.12.2021 22:43

    O masina de exceptie, senzationala. Chiar masina anului. Si arata sistemul ridicol de punctaj al acestui site. Orice, in afara de 5.0 este o eroare de apreciere.