
Toyota Corolla
Pentru acasă
Scenariul 1. Să sari cu paraşuta. Să mănânci peşte fugu într-un restaurant necunoscut din Japonia. Să faci baie într-un lac îngheţat. Să conduci mereu peste limita de viteză.
Scenariul 2. Să îţi întemeiezi o familie. Să ai un copil pe care să îl creşti cu grijă. Să mănânci mereu lucruri sănătoase. Să ai un loc de muncă stabil, într-o companie puternică. Să te culci devreme.
Dacă deja derulaţi în faţa ochilor primul scenariu mergeţi să citiţi testul nostru cu Toyota GT86.
Dacă vă vedeţi însă familistul din al doilea paragraf, avem pentru voi un test cu cel mai popular sedan compact din lume: Toyota Corolla.
Citeste si
-
4.3/5După ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
4.3/5Francezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
4.7/5Porsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
4.4/5BYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot -
4.3/5Volkswagen T-Roc a primit o nouă generație, astfel că acum este mult mai apropiat de frații săi Tiguan și Tayron. Noi am condus noul T-Roc în cadrul testelor internaționale de la Lisabona, iar mai jos îți spunem totul despre SUV-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
Dacia Plant, miercuri, 18.12.2013 13:21
La un demaraj de 12.5s, ii dati 4.5stele ? Pretul este ridicat pentru un 1.4 fie el si diesel. De 22.500 avem alte variante mult mai ok. Sa inteleg ca VAG are preturile cele mai bune de pe piata in acest moment si Kia/Hyundai/Opel/Ford.
-
slVW_83, miercuri, 18.12.2013 14:33
Nu stui de ce dar japii si coreenii au luat-o razna......cu preturile! Si se mai mira unii francezi ca Romania e lada de gunoi a Europei!!!
-
ehe, miercuri, 18.12.2013 15:25
Este un pret corect si cinstit. Fiabilitatea nu se discuta, are si ea pretul ei, iar acest lucru se observa dupa o utilizare foarte severa a masinii.Eu cumpar masini noi ca sa car cu ele, sa isi scoata banii, iar dintre Toate Toyotele au fost cele mai bune. Am carat mobila si cu Passat si la doar 23 mii km aveam probleme grave cu ea.
-
ehe, miercuri, 18.12.2013 15:29
Nu mai spun de buretele slab de pe ''panoul'' portierelor care se rupsese foarte repede de la colturi de mobilier, mese, scaune. Pe cand plasticele dure de la Toyota au rezistat foarte bine.
-
Andy, miercuri, 18.12.2013 16:09
Romanul isi ia masina non-utilitara ca sa care mobila, coceni si eventual animale vii. Asta spune mult despre cat de civilizati suntem. Domnule "ehe" daca pot sa-ti zic asa, exista firme care realizeaza transporturi de mobila nu trebuie sa cari cu masina (eventual noua - desi ma indoiesc ca cineva cu o masina noua ar cara cu ea cartofi, ca sa zic asa). Hai sa lasam carpeala balcanica in urma si sa tindem spre mai bine. Legat de Corolla testata, singurul minus real e faptul ca e un pic submotorizata (exista si motoare mai fasnete insa pentru cine doreste mai mult). Un alt minus este portbagajul care este insuficient pentru o familie cu doi copii sau pentru 4 adulti care pleaca doua saptamani in strainatate, de exemplu.
-
mog, miercuri, 18.12.2013 16:49
alegerea ideala pt cineva care isi doreste o masina si atat. pt pasionatii auto, exista alte variante.
-
@mog, miercuri, 18.12.2013 17:15
cred ca vorbeai de Logan, ai gresit articolul. La 22000 "o masina si atat" nu prea merge.
-
ehe, miercuri, 18.12.2013 20:03
@Andy, te bagi aiurea in seama vorbind in numele tuturor. Baiete, eu ''fac banii'' cu masina, nu o tin ca voi in fata blocului/garaj sa se pis* cainii la roata sau sa merg pe rezerva 3 km pana la chiosc si inapoi. Masina trebuie sa isi scoata banii pt asta e facuta, pt utilitate. Daca vrei sa te crezi jmeker ia-ti tata Lexus sau Mercedes sau ce oi vrea tu. . In plus dc sa dau banii si pe o utilitara cand cu aceeasi masina pot sa fac mai multe si bani si sa ies cu familia ?Si dc sa dau banii pe o utilitara daca as cara saci de ''cartofi sa zicem de5 ori pe an doar ? Sa o cumpar sa o tin in garaj ? Esti putin limitat in gandire scuza-mi expresia.Inca odata Toyota ofera un raport durabiulitate excelent prin comparatie cu VW si Ford masini care lea-m detrinut in trecut.
-
Dacia Plant, joi, 19.12.2013 18:50
@Andy: Romanul de mine daca ar avea bani si-ar lua un pick-up ca sa imi fac treburile propuse de tine, o decapotabila pentru vara, un suv pentru iarna, o masina sport pt distractie, etc. Dar imi dai tu bani sa le platesc taxele si consumul mare de combustibil ? Vorbesti aiurea de data aceasta. Daca romanul ar avea bani si-ar lua si el cate un fel pentru fiecare necesitate asa ca nu mai vorbi de civilizatie. Te rog eu din respect pentru noi ceilalti.
ma bucura foarte mult faptul ca acuma se pot vedea diferentele intre note in partea dreapta sus, astfel incat un potential cumparator isi poate face o idee ce ar trebui sa incerce si ce nu ... ar fi bine daca ati lasa acolo si testele mai vechide 2 ani sau cand scoateti voi notele. foarte fain review!