Motor / Transmisie
Şi pentru că unui familist îi stă bine cu un buget echilibrat şi cu ceva bani puşi deoparte pentru educaţia copilului sau zile negre, am ales o Corolla diesel. Chibzuiala nu putea face pereche bună decât cu un motor mic, de numai 1.4 litri şi o putere de 90 de cai.
90 de cai livraţi la 3800 de rotaţii şi un cuplu motor ce apare destul de devreme, la 1800 de rotaţii. Un cuplu motor de 205 Nm, destul de generos pentru o familie fără prea multe pretenţii dinamice, axată pe o deplasare economică, cu resurse decente.
În mod normal, Corolla nu dă semne de oboseală, chiar dacă resursele sunt la limita decenţei. Cu toate acestea, probabil cinci pasageri şi un portbagaj plin vor pune la încercare capacitatea de efort a unităţii cu patru cilindri.
În situaţii de mobilitate cotidiană, sedanul este o maşină eficientă, cu suficient cuplu pentru depăşiri şi plecări de pe loc susţinute.
Dieselul este asistat în demersurile sale de familist de o cutie manuală cu şase rapoarte, etajată cam lung, cu o timonerie destul de precisă, dar şi ea cam lungă.
Era să uit. Câtă vreme cel de la volan nu exagerează cu turaţia motorului, dieselul este destul de ponderat în exprimare, orice copil fiind invitat la somn pe bancheta spate.
ma bucura foarte mult faptul ca acuma se pot vedea diferentele intre note in partea dreapta sus, astfel incat un potential cumparator isi poate face o idee ce ar trebui sa incerce si ce nu ... ar fi bine daca ati lasa acolo si testele mai vechide 2 ani sau cand scoateti voi notele. foarte fain review!