Toyota Aygo

1.0 Benzina 68CP Man5 X-cite

Tehnologie

4.0

Toyota a decis că cel mai mic model din gamă nu trebuie să fie cel mai sărac echipat. Astfel, avem acum o gama mare de posibilităţi de personalizare a interiorului, dar şi a aspectului exterior. Apoi, avem un display tactil de dimensiuni apreciabile cu o grafică simpatică şi tonuri de culoare vii. partea mai puţin bună este că Toyota şi-a dorit meniu în limba română pentru acest sistem de infotainment, iar cine l-a tradus a folosit cel mai probabil Google Translate într-o zi proastă. La conectarea unui telefon prin Bluetooth, pe ecran apare mesajul: "Aşteptare conectare... Conectaţ aparat, şi aşteptaţi." Un update al softului probabil va rezolva şi problemele lingvistice. Avem mufă USB şi port Aux, comenzi pe volan pentru volum şi telefon şi un sistem de climatizare manual, dar simplu de folosit şi intuitiv. Mai există un computer de bord care afişează informaţii pe un display rotund amplasat în centrul vitezometrului şi indicator pentru schimbarea optimă a treptei de viteză.

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 13:04

    Este adevarat ca: 1. Motorul acesta este preluat de la Daihatsu ? 2. Consumul de la modelul Kia este mult mai mare si masina este mai lenta, deoarece sunt al naibii de grele Picanto si i10 comparativ cu celelalte masini din clasa sa ?

  • zexe, luni, 10.11.2014 15:01

    Motorul acesta a stat la baza dezvoltarii motoarelor Daihatsu si a fost furat apoi si de cei de la Daewoo . A fost cel mai titrat motor al vremii lui primind o multime de premii pentru eficienta . are 67 de kg greutate si produce 69 cp . Este un motor preponderent pentru Aygo , pe yaris nu face fata .... sa nu uitam distributia pe lant si fiabilitatea japoneza ....

  • Alex Radoi, luni, 10.11.2014 15:51

    Sa speram nu va mai avea problemele tipice de fiabilitate ale generatiei anterioare (pompa de apa, kit ambreiaj si cutie). E drept ca am avut chiar prima editi (vechea generatie a avut trei editii, ce initiala si 2 facelifturi). Dezamagitor ca timoneria cutie este inca neplacuata (agata). Macar sa nu se mai strice de tot. La 65.000km aproape nu mai intra in treapata 1...

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 18:54

    Vroiam doar sa le reamintesc unora despre fiabilitatea modelului Daihatsu, pe care unii il cred inferior modelelor Daewoo (Matiz).

  • ioi, marţi, 11.11.2014 10:35

    o masina f buna si cu design foarte modern si tineresc. am avut prima generatie, si pot sa spun ca nu am de ce sa ma plang. in afara de kit-ul de ambreiaj la vreo 65 de mii km, nu am schimbat nimic. am tras de masina ca nebunul, schimbat in zona rosie, schimbat treptele de viteza f agresiv, ceea ce explica si problema cu ambreiajul. daca stii cum sa o folosesti, te tii cu ea si de masini mult mai puternice. consum mai mare de 6.7 mediu n-am obtinut indiferent de incarcatura, agresivitate, AC.

  • Gustav, duminică, 05.04.2015 18:57

    Majoritatea testelor din revistele straine spun ca timoneria este ok, Automarket spune ca agata! Pe cine sa credem?