Toyota Aygo

1.0 Benzina 68CP Man5 X-cite

Design

5.0

Dacă genereraţia anterioară avea un design anost, noua Toyota Aygo vine cu un look total diferit. Agresivă şi simpatică în acelaşi timp, Aygo-ul nostru portocaliu în echiparea X-Cite a reuşit să întoarcă multe capete pe stradă. Ba chiar în momentul sesiunii foto, trecătorii s-au oprit să vadă maşina mai de aproape sau să ceară informaţii despre ea. Partea frontală dominată de un X desenat cu ajutorul farurilor şi al elementelor de design este punctul forte al noului Aygo. Cu lumini de zi LED amplasate jos plus lumini de poziţie integrate în marginea farurilor, Aygo arată foarte interesant şi pe timp de noapte. În spate, stopurile sunt integrate vertical în linia caroseriei, iar jantele de culoare neagră contrastează cu nuanţa vie a caroseriei. Ce-i drept, acest exemplar este un Aygo bine dotat, iar echipările de bază nu sunt la fel de impersionante, dar designul general se păstrează şi este un mare plus faţă de generaţia anterioară. 

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 13:04

    Este adevarat ca: 1. Motorul acesta este preluat de la Daihatsu ? 2. Consumul de la modelul Kia este mult mai mare si masina este mai lenta, deoarece sunt al naibii de grele Picanto si i10 comparativ cu celelalte masini din clasa sa ?

  • zexe, luni, 10.11.2014 15:01

    Motorul acesta a stat la baza dezvoltarii motoarelor Daihatsu si a fost furat apoi si de cei de la Daewoo . A fost cel mai titrat motor al vremii lui primind o multime de premii pentru eficienta . are 67 de kg greutate si produce 69 cp . Este un motor preponderent pentru Aygo , pe yaris nu face fata .... sa nu uitam distributia pe lant si fiabilitatea japoneza ....

  • Alex Radoi, luni, 10.11.2014 15:51

    Sa speram nu va mai avea problemele tipice de fiabilitate ale generatiei anterioare (pompa de apa, kit ambreiaj si cutie). E drept ca am avut chiar prima editi (vechea generatie a avut trei editii, ce initiala si 2 facelifturi). Dezamagitor ca timoneria cutie este inca neplacuata (agata). Macar sa nu se mai strice de tot. La 65.000km aproape nu mai intra in treapata 1...

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 18:54

    Vroiam doar sa le reamintesc unora despre fiabilitatea modelului Daihatsu, pe care unii il cred inferior modelelor Daewoo (Matiz).

  • ioi, marţi, 11.11.2014 10:35

    o masina f buna si cu design foarte modern si tineresc. am avut prima generatie, si pot sa spun ca nu am de ce sa ma plang. in afara de kit-ul de ambreiaj la vreo 65 de mii km, nu am schimbat nimic. am tras de masina ca nebunul, schimbat in zona rosie, schimbat treptele de viteza f agresiv, ceea ce explica si problema cu ambreiajul. daca stii cum sa o folosesti, te tii cu ea si de masini mult mai puternice. consum mai mare de 6.7 mediu n-am obtinut indiferent de incarcatura, agresivitate, AC.

  • Gustav, duminică, 05.04.2015 18:57

    Majoritatea testelor din revistele straine spun ca timoneria este ok, Automarket spune ca agata! Pe cine sa credem?