Toyota Aygo

1.0 Benzina 68CP Man5 X-cite

Vizibilitate

4.0

Deşi un automobil mic, Toyota Aygo are un parbriz imens. Asta asigură o vizibilitate bună în faţă, deşi poziţia la volan este destul de joasă. Partea mai puţin bună este vizibilitatea în spate. Luneta este îngustă, dar oglinzile laterale compensează la capitolul vedere în spate. Avantajul lui Aygo este că odată ce te-ai obişnuit cu dimensiunile o poţi parca cu uşurinţă atât cu faţa, cât şi cu spatele. 

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 13:04

    Este adevarat ca: 1. Motorul acesta este preluat de la Daihatsu ? 2. Consumul de la modelul Kia este mult mai mare si masina este mai lenta, deoarece sunt al naibii de grele Picanto si i10 comparativ cu celelalte masini din clasa sa ?

  • zexe, luni, 10.11.2014 15:01

    Motorul acesta a stat la baza dezvoltarii motoarelor Daihatsu si a fost furat apoi si de cei de la Daewoo . A fost cel mai titrat motor al vremii lui primind o multime de premii pentru eficienta . are 67 de kg greutate si produce 69 cp . Este un motor preponderent pentru Aygo , pe yaris nu face fata .... sa nu uitam distributia pe lant si fiabilitatea japoneza ....

  • Alex Radoi, luni, 10.11.2014 15:51

    Sa speram nu va mai avea problemele tipice de fiabilitate ale generatiei anterioare (pompa de apa, kit ambreiaj si cutie). E drept ca am avut chiar prima editi (vechea generatie a avut trei editii, ce initiala si 2 facelifturi). Dezamagitor ca timoneria cutie este inca neplacuata (agata). Macar sa nu se mai strice de tot. La 65.000km aproape nu mai intra in treapata 1...

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 18:54

    Vroiam doar sa le reamintesc unora despre fiabilitatea modelului Daihatsu, pe care unii il cred inferior modelelor Daewoo (Matiz).

  • ioi, marţi, 11.11.2014 10:35

    o masina f buna si cu design foarte modern si tineresc. am avut prima generatie, si pot sa spun ca nu am de ce sa ma plang. in afara de kit-ul de ambreiaj la vreo 65 de mii km, nu am schimbat nimic. am tras de masina ca nebunul, schimbat in zona rosie, schimbat treptele de viteza f agresiv, ceea ce explica si problema cu ambreiajul. daca stii cum sa o folosesti, te tii cu ea si de masini mult mai puternice. consum mai mare de 6.7 mediu n-am obtinut indiferent de incarcatura, agresivitate, AC.

  • Gustav, duminică, 05.04.2015 18:57

    Majoritatea testelor din revistele straine spun ca timoneria este ok, Automarket spune ca agata! Pe cine sa credem?