Toyota Auris Touring Sports

Consum

5.0

Asemeni omologului său hatchback, Auris Touring Sport HSD promite un consum aprope similar şi în mediul urban şi în cel extra-urban: 3.7, respectiv 3.8 litri/100 km. Dacă în oraş am reuşit un 4.3 litri/100 de km, în afara oraşului, în regim de autostradă, hibridul nu a scăzut sub 6 litri/100 de kilometri.

Valorile înscrise în fişa tehnică bat orice diesel de putere asemănătoare asistat de o cutie automată, din curtea unor modele compacte cu renume: Volkswagen Golf Variant, Ford Focus Wagon şi Renault Megane Sport Tourer.

  • vianu, miercuri, 23.10.2013 12:44

    interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici

  • Scrooge, miercuri, 23.10.2013 18:17

    corect se scrie "serviciu", servici e pentru navetistii din gara.

  • mog, joi, 24.10.2013 12:22

    da, uite masina asta mi`as cumpara`o. daca as avea bugetul ala si nu m`ar interesa sa plec primul de la semafor sau liniutele cu pisicutele din `90 prin parcarea careffour, ar fi masina ideala pt oricine isi doreste o masina si atat.

  • Lache, joi, 24.10.2013 13:22

    Mobilier modern=rumegus presat! Frumoasa masina! Cand o sa ies la pensie am sa-mi iau asa ceva!

  • octav71, joi, 24.10.2013 21:06

    Autonomia in varianta electrica este de...? Multumesc.

  • sandu, miercuri, 30.10.2013 14:18

    pai in primul rand este o masina urata, f urata la exterior. la interior, nu stiu cum de nu au reusit sa faca butoanele alea mai mari... interesant este doar motorul. adica consumul in oras.

  • luciancaplescu, joi, 14.08.2014 08:50

    2-3 km autonomie in modul full electric

  • luciancaplescu, joi, 14.08.2014 08:52

    se poate rula cu masina in modul electric pana la viteza de 45 km/h dupa care intervine motorul termic