Toyota Auris Touring Sports

Performante

3.5

Auris Touring Sports nu este unul dintre atleţii segmentului. Cu toate acestea, el garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 11.2 secunde. Nu e tocmai ce îşi doreşte un tată grăbit care vrea să îşi lase copiii la şcoală înainte de serviciu, dar e decent.

Modelele compacte echipate cu motoare diesel de puteri asemănătoare sunt ceva mai rapide. Mult mai rapide chiar. Nici când vine vorba de viteză maximă lucrurile nu stau mai bine. Cei 175 de km/h nu sunt suficienţi pentru a ţine pasul cu concurenţa convenţională.

De ce mă raportez mereu la concurenţa cu motoare diesel? Pentru că nu găsim corespondent hibrid în acest segment. Încă o bilă albă pentru Toyota.

  • vianu, miercuri, 23.10.2013 12:44

    interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici

  • Scrooge, miercuri, 23.10.2013 18:17

    corect se scrie "serviciu", servici e pentru navetistii din gara.

  • mog, joi, 24.10.2013 12:22

    da, uite masina asta mi`as cumpara`o. daca as avea bugetul ala si nu m`ar interesa sa plec primul de la semafor sau liniutele cu pisicutele din `90 prin parcarea careffour, ar fi masina ideala pt oricine isi doreste o masina si atat.

  • Lache, joi, 24.10.2013 13:22

    Mobilier modern=rumegus presat! Frumoasa masina! Cand o sa ies la pensie am sa-mi iau asa ceva!

  • octav71, joi, 24.10.2013 21:06

    Autonomia in varianta electrica este de...? Multumesc.

  • sandu, miercuri, 30.10.2013 14:18

    pai in primul rand este o masina urata, f urata la exterior. la interior, nu stiu cum de nu au reusit sa faca butoanele alea mai mari... interesant este doar motorul. adica consumul in oras.

  • luciancaplescu, joi, 14.08.2014 08:50

    2-3 km autonomie in modul full electric

  • luciancaplescu, joi, 14.08.2014 08:52

    se poate rula cu masina in modul electric pana la viteza de 45 km/h dupa care intervine motorul termic