Performante
Auris Touring Sports nu este unul dintre atleţii segmentului. Cu toate acestea, el garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 11.2 secunde. Nu e tocmai ce îşi doreşte un tată grăbit care vrea să îşi lase copiii la şcoală înainte de serviciu, dar e decent.
Modelele compacte echipate cu motoare diesel de puteri asemănătoare sunt ceva mai rapide. Mult mai rapide chiar. Nici când vine vorba de viteză maximă lucrurile nu stau mai bine. Cei 175 de km/h nu sunt suficienţi pentru a ţine pasul cu concurenţa convenţională.
De ce mă raportez mereu la concurenţa cu motoare diesel? Pentru că nu găsim corespondent hibrid în acest segment. Încă o bilă albă pentru Toyota.
interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici