Consum

4.0

Pe hârtie, Volvo XC90 T8 are un consum combinat de 1.6 litri/100 de km și un consum de energie de 19.4 kWh/100 de km, în ciclul combinat WLTP.

Noi am preluat mașina cu bateria încărcată complet, iar computerul de bord ne indica o autonomie pur electrică de 63 de kilometri. În aceste condiții, în oraș am obținut un consum de 1.2 litri/100 de km. În total, am acoperit 53 de kilometri cu motorul termic oprit.

Desigur, atunci când s-a descărcat bateria a început să crească și consumul, la 10.6 litri/100 de km.

În mediul extra-urban, pe un traseu care a inclus drumuri naționale și autostradă, consumul a fost de 8.3 litri/100 de km. Cu bateria descărcată. Dar chiar și în acest scenariu, motorul electric intervine destul de mult, așadar tot contribuie la scăderea consumului.

SUV-ul suedez este poziționat în segmentul premium, așadar ca rivali avem BMW X5, Audi Q7 și Mercedes-Benz GLE. Toate fiind disponibile alături de un sistem de propulsie plug-in hybrid

X5 xDrive50 are un consum declarat de 0.8-1.2 litri/100 de km, Q7 55 TFSIe quattro consumă 1.2-1.3 litri/100 de km, iar GLE 400e 4Matic are un consum mixt de 3.1 litri/100 de km.

În ceea ce privește autonomia electrică pe care o pot parcurge, X5 poate acoperi 105 kilometri în modul pur electric, în dreptul lui Q7 găsim scris 84 de kilometri, iar GLE are o autonomie pur electrică de 106 kilometri.

  • Razvan, marţi, 22.07.2025 15:58

    O fi bun,mare,frumos, performant,fiabil,confortabil,economic,prietenos cu mediul,etc,dar 117.000 E,eu zic că la banii ăștia sunt variante mai bune,mai premium.Nu merită un Volvo banii ăștia.

  • Matei_cel_nou, marţi, 22.07.2025 17:04

    In continuare o mașină elegantă, comfortabila si moderna. Unele elemente de design erau mai reușite înainte: grila și ecranul care acum se revarsă dintre aerisiri.

  • ds, miercuri, 23.07.2025 08:56

    Nu v-a plăcut prețul? Dar, puțin mai sus, autorul zice că este mașină premium. Despre ce vorbim? Păi numai sistemul audio Bowers & Wilkins este + 3000 euro. Și vă spun eu că merită fiecare leu, ca și scaunele cu masaj, vreo 6-7 moduri, parcă. Și sincer, așa scump cum vi se pare, l-aș prefera oricărul bmw & mercedes.

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 23.07.2025 09:47

    Audi si BMW au 6 cilindri la mai putini bani .. chair mult mai putini in cazul Audi. E cam mare foamea de bani la Volvo. Cu toata chelea masaju si wilkinsu 100k pentru 4 cilindri plugin sunt cam multi bani.

  • aha, miercuri, 23.07.2025 11:49

    117.127 de euro pe un Volvo vechi de 10 ani? Unde semnez?

  • CTC, miercuri, 23.07.2025 12:53

    Trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau Bmw pentru rebutul asta chinezesc...oricum Volvo a ajuns masina cocalarului 'undercover' la cum se comporta soferii acestui brand prin trafic.

  • @12.53, miercuri, 23.07.2025 13:25

    Sa numesti Volvo rebut chinezesc, pffff... Ce masina ai, bo$$? In alta ordine de idei, te cam contrazici, adica ai o ruptura de logica. Adica o dai cu nuca-n perete cand spui ca "trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau BMW" ca, deh Volvo e de cocalar. Pe bune? BMW, oare, la noi vorbesc, e pentru cavaleri crescuti la pension? Nu contest si departe de mine gandul de a eticheta oamenii in functie de masini, desigur sunt exceptii si exceptii, cunosc oameni ok care au bmw, noi, luate pe bani munciti, la fel cum cunosc si oameni care au Volvo luate de noi, tot din bani munciti. Una e sa ai o coaja de BMW, Mercede, Volvo, sau orice altceva premium, lata la mana paispe si de pe care curg tablele, luata doar ca sa epatezi, si una e sa ai una din asta, noua, luata din bani munciti. In cazul asta confunzi marfa cu ambalajul.