Vizibilitate
SUV-urile urbane sunt alese în fața "fraților" hatchback cu linii clasice în special pentru că poziția mai înaltă la volan îți permite să scrutezi traficul și să ai o rază vizuală mai largă. Pentru că foarte puține ajung să iasă cu adevărat pe macadam și, dacă ies, intră la loc pe asfalt foarte repede. Cu sau fără integrală.
În aceste condiții, Volvo XC40 oferă cea mai înaltă poziție la condus din segment, cu 690 de milimetri (645 în cazul lui Q3 și 650 în cazul lui X1), susținându-și astfel și la nivel practic look-ul exterior de SUV.
Acestea fiind spuse, nu am simțit probleme majore la nivel de vizibilitate frontală. Luneta spate are însă dimensiuni destul de mici și e și obturată de tetiere fixe pe versiunea de bază (cele rabatabile vin într-un pachet Versatilty Pro care costă 1041 de euro). Evident, senzorii de parcare și camera de marșarier sau pachetul de camere care oferă vedere de sus la 360 de grade rezolvă aceste impedimente, însă contracost.
60.000€!!! ... enorm pentru o masina din clasa mica fie ea si SUV