
Design
Noul Tayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. În ceea ce privește dimensiunile, lungimea măsoară 4.770 milimeri, înălțimea este de 1.660 milimetri, 1.852 mm sunt trecuți în dreptul lățimii, iar ampatamentul este de 2.791 milimetri.
Dacă ne referim la design, putem considera noul Tayron un Tiguan puțin mai mare. Propune o parte frontală înălțată, cu o capotă sculptată, faruri LED unite de o bandă LED, logo-ul Volkswagen este iluminat, iar spoilerul frontal integrează o serie de prize de aer reale. În funcție de nivelul de echipare bifat, grila include elemente cromate sau vopsite în negru cu finisaj lucios.
Opțional, clienții pot opta pentru farurile IQ.Light HD Matrix. Acestea sunt disponibile, de asemenea, pe Tiguan și Touareg, și integrează 19.200 de pixeli în fiecare far.
Jantele au dimensiuni cuprinse între 17 și 20 de inch, iar stopurile LED sunt unite de o bandă LED, întreruptă doar de logo-ul Volkswagen iluminat. Deci nu doar logo-ul din față este iluminat.
Mi-aș fi dorit ca germanii să fie ceva mai curajoși în ceea ce privește culorile exterioare. Spun asta pentru că în toată paleta găsești doar trei nuanțe care să nu fie alb, negru sau gri. Numele lor este Albastru Nightshade, Verde Cipressino Metallic și Violet Ultra Metallic.
Cred că este un model de nișă, mai ales dac[ vrei neaparta 7 locuri, au trecut vremurile când toată lumea fugea după tdi. Nu zic că ar avea și tdi-ul rostul lui, dar nu îl iei ca să-l freci în oraș toată ziua. La 60.000 + euro aș opta oricând pentru un Lexus 350 NX h, care doar că este cu 10 cm mai scurt, în rest este peste Tayron cam din toate pozițiile.