
Tehnologie
Vestea bună este că, încă de la primul nivel de echipare, noul Tayron vine echipat cu un instrumentar de bord de 10.25 inch, complet digital. Afișează toate informațiile de care ai nevoie în timpul condusului, are o grafică bună și este personalizabil.
Display-ul central al sistemului multimedia are 12.9 inch în standard, dar pe nivelurile de echipare superioare a fost instalat un ecran de 15 inch. Sistemul propus de Volkswagen este intuitiv, se mișcă bine și, în partea inferioară a display-ului, integrează și funcțiile sistemului de climatizare.
Normal că aș fi preferat butoane fizice pentru aceste funcții, dar nu voi depuncta modelul german pentru asta. Temperatura din habitaclu și volumul sistemului audio pot fi reglate (și) de la zonele tactile de sub display-ul central. Acestea sunt acum iluminate pentru a fi văzute mai ușor noaptea.
Conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este fără fir, în caz că nu vrei să utilizezi sistemul nativ al mașinii.
Spuneam că butoanele fizice au fost eliminate, aproape complet, de la bordul noului Tayron. Majoritatea funcțiilor au fost preluate, așadar, de ecranul central, dar ai și un buton rotativ, situat în tunelul central, chiar în fața celor două suporturi pentru pahare.
Este asemănător cu acele butoane SmartDials de la Skoda. Până la urmă, vorbim despre mărci aflate sub aceeași umbrelă. Butonul respectiv integrează un display și îl poți utiliza pentru a controla mai multe funcții. Spre exemplu, volumul sistemului audio sau, cu ajutorul lui, poți trece prin modurile de rulare.
Nu lipsește zona de încărcare prin inducție, iar prin habitaclu regăsești mai multe porturi USB-C, dacă vrei să încarci mai multe dispozitive deodată. Două dintre ele sunt în față.
Cred că este un model de nișă, mai ales dac[ vrei neaparta 7 locuri, au trecut vremurile când toată lumea fugea după tdi. Nu zic că ar avea și tdi-ul rostul lui, dar nu îl iei ca să-l freci în oraș toată ziua. La 60.000 + euro aș opta oricând pentru un Lexus 350 NX h, care doar că este cu 10 cm mai scurt, în rest este peste Tayron cam din toate pozițiile.